Rambut Alisha yang CURLY.. (^_^)

Tadi saya duk godek2 entry saya yang tahun lepas punya sebab nak cari sesuatu.. tiba2 terpandang gambar Alisha.. Gelak sorang2 tengok gambar Alisha.. hihii.. Tapi terdetik kat hati, "Camni rambut Alisha dulu yer".. hehhe


Time ni rambut Alisha pendek lagi... so, bagian yang lurus dekat atas tu, tak nampak lagi.. nampak yang curly tu jer.. (",)


Ni rambut Alisha sekarang.. bahagian atas lurus & bahagian bawah curly.. hihii... Tak sabar nak tunggu rambut yang lurus tu panjang sampai ke bahu.. so, nanti mesti lagi cantik kan.. Rambut ikal.. Lurus atas, curly bawah.. ehheh... Ohya, untuk pengetahuan u all, memang ada keturunan berambut kerinting... (^_^)

Bila tengok gambar atas & gambar bawah, nampak perbezaan alisha kan.. makin ayu + makin comel pulak.. ekkekek

{ 33 comments.. read them below or add one }

mama lynn mama lynn February 19, 2013
cantik rambut. aunty pun curl jugak. la ni da nak sampai pinggang so bila bertudung mmg buat sanggut lilit, makin curl la jadinya
mama lynn mama lynn February 19, 2013
cantik rambut. aunty pun curl jugak. la ni da nak sampai pinggang so bila bertudung mmg buat sanggut lilit, makin curl la jadinya
Cikgu Ma Cikgu Ma February 19, 2013
comel jugak curly mcm tu ^_^
ruse_nidzan ruse_nidzan February 19, 2013
Comel. Suka tgk rambut curl :)
Unknown Unknown February 19, 2013
comel anak akk..rse nk gigit je
ieza ashaari ieza ashaari February 19, 2013
nmpk sgt muka dia bertambah matang.. :) cantik.. sukanya rambut curl..
Umialya Umialya February 19, 2013
ylh.. tengok le anak siapalah ni??, udah ibunya comel, anakpn comel gak..
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha February 19, 2013
mmg lawa alisha dgn gaya rambut mcm ni...
Dylla Abas Dylla Abas February 19, 2013
makin t'serlah wajah kakak pd muka Alisha :)
Norzie hany Norzie hany February 19, 2013
cantiknya rambut alisha.Dah besar anak dara ina ye.
umiawadah umiawadah February 19, 2013
alisya leh geng ngan anak acik.Anis..curly semua...hahaha
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin February 19, 2013
rambut sufiya pun mcm nie :)
ayut ayut February 19, 2013
makin besar..makin comel... ^^
Unknown Unknown February 19, 2013
salam ina..memang cantik kalu rambut anak pempuan curly2 mcm nih,akak suka nampak mcm comel sgt..
Mimie Mimie February 19, 2013
memg curly rambut alisha
AnonymousAnonymous February 19, 2013
suka budak2 rambut cam ni hehehe
haryati haryati February 19, 2013
cantik rambut alisha....original
fieda fieda February 19, 2013
amboi2..anak dara dah..
Fiza Rahman Fiza Rahman February 19, 2013
Suka tgk budak rambut kinting ☺☺
nanieydotcom nanieydotcom February 19, 2013
Cantiknye Alisha.. Suke senyum :)
Miss N™ Miss N™ February 19, 2013
Nur nak rambut mcm ni la..pernah buat dekat kedai..kena dekat 200..tahan sehari jee..huhuh..

rambut nur jenis lurus...huhu
ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 19, 2013
rmbt eca pun cmne jugaklah...*saje je nak gtau :P
Dayang Deno Dayang Deno February 19, 2013
makin besar makin cantik anak dara ni... hihi... cantik la alisya ni..... :)
Nora Karim Nora Karim February 19, 2013
heheh cantik rambut alisha ni...!
aziazib aziazib February 20, 2013
ooo rambut kerinting ni makin panjang makin lurus ke atasnya... sy suka rambut lurus xsuka kerinting...
sal ya sal ya February 20, 2013
makin besar memang makin comel.
Puan Kutu Puan Kutu February 20, 2013
girl klu rambut panjang n curly cam alisha mmg cantik..jap nak berangan.haha..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
rambut curly la cantik kan alisha kan...comel mcm ibu dia la hihi