Aqilah berusaha gigih untuk meniarap (^_^)

Hari Ahad baru ni, genaplah umur aqilah 4 BULAN 2 HARI.. Hari tu tiba2 saya nampak aqilah meniarap tau.. kalau sebelum ni, saya gtau yang aqilah tengah berusaha nak meniarap kan... Citenya camni.. Saya letak aqilah dalam bilik, saya ke dapur jap... tapi sambil2 tu, saya intai gak aqilah.. saya tengok time tu, separuh badan aqilah je dah tertiarap ke tilam.. memang keadaan tu dah biasa aqilah buat.. so, saya pergi dapur semula.. Tiba2 saya dengar aqilah duk ber "arrgghh.. arghhh"... sekali saya pergi tengok, tu dia... Aqilah dalam keadaan meniarap, tapi tangan dia tak lepas... muka ke tilam.. 



So, saya angkat je la aqilah.. bagi dia baring semula.. tapi lagi sekali Aqilah berusaha nak meniarap.. hahah..... Saya pun apa lagi, terus ambik kamera... Gambar kat atas tu, gambar yang saya snap ketika dia tengah berusaha nak meniarap tu la... TAPI, tengah2 saya snap gambar tu, saya terpikir nak rekod plak.. so, saya rekod la.. (",) Tapi tu la, nak upload kat sini tak dapat plak.. saiz video tu besar gajah... padahal, masa dia tak sampai 2 minit pun... nak kecikkan saiz video pun tak reti.. Eh, boleh ke saiz video dikecikkan ek.. hihii... 

Ohya, kali kedua aqilah cuba meiarap tu, dia tetap jugak "marah2".. yela, tangan dia tetap jugak tak lepas2 dari bawah badan dia tu.. dia tak reti tarik keluar lagi.. hihii... Takpala, usaha lagi yer Aqilah.. (",)

{ 36 comments.. read them below or add one }

NinaAz NinaAz February 28, 2013
cayokkk aqilahhh.. hihi
azizah :) azizah :) February 28, 2013
takpe slow2 aqilah.. do can do it! hehehe
Joanna Yunus Joanna Yunus February 28, 2013
Kejap je dah 4 bulan kan
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi February 28, 2013
biasa dah budak camtu...nanti dia akan mula nak menangis sebab tangan tak lepas keluar hahhaa
Cik Nur Cik Nur February 28, 2013
caiyokkk...! caiyokkkk...!
Kakzakie Kakzakie February 28, 2013
Kalau dah macam ini tak lama lagi bolehlah dia meniarap ina.
GreenJade GreenJade February 28, 2013
xpe usaha lg ye Aqilah..lama2 musti boleh

syawalsimpsons syawalsimpsons February 28, 2013
good job aqilah..si izz tu dah posisi merangkak sudah...
UmmiAbi UmmiAbi February 28, 2013
Ala...nk tgk aqilah meniarap live in video..hehe..Bleh nk kcikkan..Ummi sllu guna video maker..:)
jaa jaa jaa jaa February 28, 2013
esok lusa boleh dh tu.. hehe.. video x leh dikecikkan tp blh dipendekkan.. hehe..blh plh slot mana yg kita nak..
Deqla manjew Deqla manjew February 28, 2013
yeahh chaiyok aqilah! hihi
Mrs Velentine Mrs Velentine February 28, 2013
cuba masukkan ke you tube dulu kak..aqilah chayok2
ayut ayut February 28, 2013
tu dia aqilah...usaha lg aqilah..u can do it! ^__^
Dylla Abas Dylla Abas February 28, 2013
seronok tgk p'kembangan baby ni..go go chaiyok Aqilah ^_^
Riedaffya ibrahim Riedaffya ibrahim February 28, 2013
chayok2 aqilah..u can do it.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 28, 2013
Salam k.ina..
hihi.. time anak2 belajr nk buat sesuatu ni mmg ibu dia la yg yg paling teruja..! ^_^

kesian jgk bila tgk die struggle nk meniarap.tp mk pesan jgn tolong, biar dia usaha sendiri!

yeah! go aqilah go! :)
UmmiAbi UmmiAbi February 28, 2013
Salam. K'ina google je movie maker or video maker.
http://en.kioskea.net/download/download-124-windows-movie-maker#top
Boleh download free.. Then bleh upload pic n tukar format ikut suka kita. Ade format AVI, DVD, MOV, GIF, MPEG dll...
Ema Blog Ema Blog February 28, 2013
boleh kecikkan sizenya..upload kat u tube dulu
nini nini February 28, 2013
ala kalau dapat tengok video mesti lagi best kan...=D
izan mama mia izan mama mia February 28, 2013
teringat peasan org lama2..kalau anak nak mula meniarap,..jgn tlg..biar dia usaha sendiri,..nnt terbiasa nak minta tlg pulak'....gitulah kata depa....tapi kalau anak dh nangis melalak...takkan nak biar..ehe...bg dia masa..nnt boleh ler tuu...
Haryati Faizal Haryati Faizal February 28, 2013
gigih dia berusaha ye...semoga berjaya aqilah...
Kesuma Angsana Kesuma Angsana February 28, 2013
he he teringat waktu berbaby2 tu
Sally Yatiey Sally Yatiey February 28, 2013
Gigih betul aqilah ni berusaha nak meniarap.. Semoga berjaya! ;D
Mas Zull Mas Zull February 28, 2013
assalamualaikum intan...sekejap jer dah besarkn...;)
Puan Kutu Puan Kutu February 28, 2013
gud girl..gigih ndianak meniarap..nk upload video mmg ssh sikit klu saiz besar..ina download kt youtube dulu baru sng nak upload video..
Nora Karim Nora Karim February 28, 2013
yey.. usaha lagi aqilah... jgn putus asa.. hahaha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha March 01, 2013
adam berusaha nak mengiring da....tpi xlepas~.
Azi Azidah Azi Azidah March 01, 2013
Ina letakla kt you tube pastu tepek dlm blog. Klu upload terus mmg lama... Good job aqilah..
Aine Ainun Aine Ainun March 05, 2013
oh camni ye tanda2 anak nk meyiarap..

ank sy duk mengiring je, sy pun x tau kenapa, anak 1st kan tu yg tertanya2..=))