Pertambahan hadiah untuk IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 : Sponser dari A Concept Nature

Actually, A concept Nature ni, dari akhir tahun lepas lagi bagitahu saya yang dia nak sponsor.. Sebelum IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013 dilancarkan, saya ada emel A concept Nature pasal ni... so, memang A concept Nature setujulah kan... tapi tiba2 A concept Nature tak balas emel saya untuk pengesahan pasal tajaan tersebut.. So, saya anggap maybe A concept Nature tak berminat.. 

Tapi tu la u all, saya tak pulak hantar emel lagi sekali.. rupa2nya, isteri owner A concept Nature masuk wad.. Kiranya saya dah tersalah paham la kan.. Apa2 pun, saya tetap jugak terima A concept Nature sebagai sponsor.. Thanks dekat A concept Nature sebab sudi jadi penaja & mintak maaf atas kesulitan yang berlaku.. (^_^)


A concept Nature akan sponsor 2 BOTOL PRODUK PEMBERSIH PERIBADI WANITA DENGAN ESTRAK MANJAKANI... Produk ni memang best..!! Bau strawberry.. saya dah guna tau.. Nak baca entry review saya pasal Pembersih Peribadi Wanita Dengan Estrak Manjakani, KLIK SINI..

Ohya, kalau u all perasan, giveaway tahunan saya, saya tak pernah up entry tanya sesiapa yang sudi jadi sponsor.. bukan apa u all, untuk giveaway tahunan saya lebih selesa mencari penaja yang memang "orang bisnes".. yela, ini giveaway tahunan, so, saya kalau boleh, nak bagi hadiah yang "cun melecun" dekat u all... Lagipun giveaway tahunan NO LIKE, NO FOLLOW... Giveaway tahunan berbentuk win win situation.. Penaja bagi saya hadiah, saya akan review @ promosi produk mereka.. Thats y saya lebih bagi keutamaan dekat "orang bisnes".. (^_^)

P/s : Owner Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses komen pasal entry review saya semalam yang saya "pandai karang ayat, kalau jadi peniaga ni mesti laris".. (^_^)  

{ 32 comments.. read them below or add one }

NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 08, 2013
alhamdulillah, bertambah hadiah, oo, akan buat camtu, patutla takda like o follow, tapi kalau nak suruh follow, mau makan masa sebulan, sebab banyak yg sudi taja ga akak, hihi
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 08, 2013
wah dah bertambah hadiah la ye. habis tu kak, cmne dgn list sponsor tu? kami kena edit ke? :)
Unknown Unknown February 08, 2013
wahhh ada lagi hadiahnya??? itu la jgn sgka buruk lg tau..hikhik..
haryati haryati February 08, 2013
nanti ina bley la share camna nak buat mega GA ye...
Unknown Unknown February 08, 2013
Wahhh..
Hadiah bertambah ^_^ hee
kak gojes kak gojes February 08, 2013
Oooooo...sy pun bminat nak sponsor juga..hihihi tp lain tahun la
Mrs Velentine Mrs Velentine February 08, 2013
wah bertambah lagi hadiah..bestnya
MyFreeMinded MyFreeMinded February 08, 2013
Emmm.. Best best hadiahnya Ina. Rugi kalau tak join. Hehe
Ena's Stories Ena's Stories February 08, 2013
hadiah yg cun melecun ni la membakar semangat untuk join giveaway yg ada...hehehe
sisR sisR February 08, 2013
Mmg ina pandai karang ayat pon..teruskan usaha...
kurus kurus February 08, 2013
tahniah dik ...
semoga GA ini di permudah kan !

yeayyy akak joint ! kkeke ;)
Unknown Unknown February 08, 2013
wahhh ;)


makin best lha mcm ni :P
Miss N™ Miss N™ February 08, 2013
wahhh...bertambah hadiah..
terbaiklah...
ajumohit ajumohit February 08, 2013
mmmmm bagusnya strategi ina ni, bagus sangat2, hmm menarik plak tu feminin hygiene tu
Puan Kutu Puan Kutu February 08, 2013
klu ina jadi peniaga,lingkup la bisnes jubah depa.haha gurau jer..

bagus ni ada tambah hadiah lg..mana tau tiba2 ada luck.haha
Mimie Mimie February 08, 2013
bertambah hadiah lg....bestnye
Unknown Unknown February 08, 2013
Kalau menang ni best jugak..hehehe
Unknown Unknown February 09, 2013
yup.. akak pandai buat ayat panjang2.. seronok baca..

sal ya sal ya February 11, 2013
menarik betul hadiahnya.
LYAfrina LYAfrina February 11, 2013
alhamdulillah..mudah intan dpt sponsor ye,,
Unknown Unknown February 12, 2013
boleh laha pakai kalau dapat ni..lelakipun kena juga wangi...
ok tahniah..
eita eita February 12, 2013
hadiah GA ni memang mabeles..
eija_sweetmama eija_sweetmama February 13, 2013
Alhamdulillah..bertambah hadiah :)

mmg ada bakat ina menulis..apa slhnye lepas ni ina buat bisness online pulak..
Masya Masya February 13, 2013
ada tambah hadiah yer... nak join.. harap sgt.. sempat...
Nora Karim Nora Karim February 13, 2013
seronoknya tgk byk hadiah...!!
AnonymousAnonymous February 13, 2013
Aduhai KA x sempat nak join lagi ni
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 13, 2013
wah hadiah makin bertambah best ni
ayut ayut February 13, 2013
dh makin lame berblog...makin tahu dh nak karang ayat kan kak ina..hihihi ^^
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 15, 2013
salam k.ina..
wah..brtmbh hadiahnye..
hihi..hrp slh 1 nye kt cma la kan?? ngeeee... :P