Aqilah yang laju mengundur ke belakang..


Selain dari saya bagitahu u all yang Aqilah sedang berusaha untuk meniarap.. Aqilah sekarang ni jugak, kojenya asyik mengundur ke belakang je.. hahha..Macam dalam gambar atas tu, pada mulanya saya letak dia atas tilam dia tu.. lepas tu dia bergerak, punya jauh dari tilam.. tengoklah jarak Aqilah dari tilam dalam gambar atas tu.. hahah.. Pantang letak, sekejap je dia gerak... tu gaya belum pandai meniarap.. hehhe

{ 33 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 22, 2013
As salam wbt,

Hai Ina! sihat? Wahhh... dah besar dah si tecik ni? Dah nak meniarap dah pun... how's fast time passed by!
Unknown Unknown February 22, 2013
berlatih berenang kuak lentang hehehehe
syawalsimpsons syawalsimpsons February 22, 2013
mmg geng la ngan izz ni...mmm...elok letak je, hilang..rupanyer dah selamat mengundur sudah
syawalsimpsons syawalsimpsons February 22, 2013
mmg geng la ngan izz ni...mmm...elok letak je, hilang..rupanyer dah selamat mengundur sudah
Dylla Abas Dylla Abas February 22, 2013
kemain jauh dia tgglkn tilam tu ye..ni esok dh pandai meniarap, merangkak..mcm mana pula la gaya nye ye :)
Unknown Unknown February 22, 2013
mmg kebanyakkan nya akan mengundur dulu..br ke depan ..sama cam mia dl
fieda fieda February 22, 2013
kelakor nyer la aqilah ni..kekgi kalu dok sedor kang tetiba pah dapur la pulok...hihihi..mmg tgh melasok ni..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 22, 2013
semoga aqilah terus berkembang dengan baik
Myra Jay Myra Jay February 22, 2013
Hehee, Aqilah pasang gear reverse dulu..heheee
haryati haryati February 22, 2013
jauhnya dia bergerak...
aziazib aziazib February 22, 2013
Good job aqilah. Active...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ February 22, 2013
salam k.ina..
hihi..budak2 yg nk baru nk meniarap ni mmg akan mengundur ke belakang dulu kan?
Mrs Velentine Mrs Velentine February 22, 2013
lepas pasti akan bergerak ke depan...chayok2
Nora Karim Nora Karim February 23, 2013
amboi... pandainya Aqilah!!!
QasehnyaRania QasehnyaRania February 23, 2013
jaunhnya pergi aqilah.. hihi
Unknown Unknown February 23, 2013
Jauhnya Aqilah bergerak ;D hehe
Unknown Unknown February 23, 2013
hehe percubaan yg baik sebenarnya..tak meniarap tapi mengundur..hee
Miss N™ Miss N™ February 23, 2013
wahh..dah laju dah dia...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 February 24, 2013
hahah..jauh Aqilah bergerak...go go Aqilah
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
haha aqilah jauh beno dia reverse tu kihkihkih
ct kektus ct kektus February 25, 2013
wah. jauhnya dia bergerak kak. hehhee
Unknown Unknown February 25, 2013
ate..terlajak perahu kan boleh diundur..haha..
NoEn NoEn February 25, 2013
wah jauhnya aqilah pergi
Fiza Rahman Fiza Rahman February 25, 2013
Amboi...laju kebelakang yer ☺☺
eija_sweetmama eija_sweetmama February 25, 2013
amboi boleh tahan aqilah mengundur..jauh gak tu..
emarieys emarieys February 25, 2013
hahaha...berundur caranya..pelik juga/
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 26, 2013
amboi.. mkin jauh dr tilam dh tue Aqilah...
Unknown Unknown February 27, 2013
Bagus..nanti dah dpt kaki..siap la mak dia