Aqilah yang laju mengundur ke belakang..


Selain dari saya bagitahu u all yang Aqilah sedang berusaha untuk meniarap.. Aqilah sekarang ni jugak, kojenya asyik mengundur ke belakang je.. hahha..Macam dalam gambar atas tu, pada mulanya saya letak dia atas tilam dia tu.. lepas tu dia bergerak, punya jauh dari tilam.. tengoklah jarak Aqilah dari tilam dalam gambar atas tu.. hahah.. Pantang letak, sekejap je dia gerak... tu gaya belum pandai meniarap.. hehhe

{ 33 comments.. read them below or add one }

Marya Yusof Marya Yusof February 22, 2013
As salam wbt,

Hai Ina! sihat? Wahhh... dah besar dah si tecik ni? Dah nak meniarap dah pun... how's fast time passed by!
Joanna Yunus Joanna Yunus February 22, 2013
berlatih berenang kuak lentang hehehehe
syawalsimpsons syawalsimpsons February 22, 2013
mmg geng la ngan izz ni...mmm...elok letak je, hilang..rupanyer dah selamat mengundur sudah
syawalsimpsons syawalsimpsons February 22, 2013
mmg geng la ngan izz ni...mmm...elok letak je, hilang..rupanyer dah selamat mengundur sudah
Dylla Abas Dylla Abas February 22, 2013
kemain jauh dia tgglkn tilam tu ye..ni esok dh pandai meniarap, merangkak..mcm mana pula la gaya nye ye :)
jaa jaa jaa jaa February 22, 2013
haha, jauhnyer dia jln..
izan mama mia izan mama mia February 22, 2013
mmg kebanyakkan nya akan mengundur dulu..br ke depan ..sama cam mia dl
fieda fieda February 22, 2013
kelakor nyer la aqilah ni..kekgi kalu dok sedor kang tetiba pah dapur la pulok...hihihi..mmg tgh melasok ni..
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim February 22, 2013
semoga aqilah terus berkembang dengan baik
Myra Jay Myra Jay February 22, 2013
Hehee, Aqilah pasang gear reverse dulu..heheee
Azi Azidah Azi Azidah February 22, 2013
Good job aqilah. Active...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 22, 2013
salam k.ina..
hihi..budak2 yg nk baru nk meniarap ni mmg akan mengundur ke belakang dulu kan?
Mrs Velentine Mrs Velentine February 22, 2013
lepas pasti akan bergerak ke depan...chayok2
Nora Karim Nora Karim February 23, 2013
amboi... pandainya Aqilah!!!
QasehnyaRania QasehnyaRania February 23, 2013
jaunhnya pergi aqilah.. hihi
Sally Yatiey Sally Yatiey February 23, 2013
Jauhnya Aqilah bergerak ;D hehe
azizah :) azizah :) February 23, 2013
hehe percubaan yg baik sebenarnya..tak meniarap tapi mengundur..hee
Cik Nur Cik Nur February 23, 2013
wahh..dah laju dah dia...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 February 24, 2013
hahah..jauh Aqilah bergerak...go go Aqilah
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
haha aqilah jauh beno dia reverse tu kihkihkih
ct kektus ct kektus February 25, 2013
wah. jauhnya dia bergerak kak. hehhee
Deqla manjew Deqla manjew February 25, 2013
ate..terlajak perahu kan boleh diundur..haha..
NoEn NoEn February 25, 2013
wah jauhnya aqilah pergi
Fiza Rahman Fiza Rahman February 25, 2013
Amboi...laju kebelakang yer ☺☺
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY February 25, 2013
amboi boleh tahan aqilah mengundur..jauh gak tu..
Ema Blog Ema Blog February 25, 2013
hahaha...berundur caranya..pelik juga/
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 26, 2013
amboi.. mkin jauh dr tilam dh tue Aqilah...
Nieyxzha Hassan Nieyxzha Hassan February 27, 2013
Bagus..nanti dah dpt kaki..siap la mak dia