Alisha pun makan vitamin c jugak.. (^_^)


Ingat ibu je makan vitamin c.. Alisha pun makan jugak lah.. hihii.. Tapi Alisha punya sebijik 100mg je.. Ibu punya 1000mg.. hihii.. Opsttt ibu berkongsi dengan Aqilah, harus lebih banyak.. hahha... Actually Alisha ada masalah kulit... kat betis dia jadi kudis.. lambat nak baik.. mana taknya, dia asyik duk cabut je kuping kudis tu... adoi laa.... lepas tu berdarah....

Bawak g jumpa doktor, salah satu yang doktor bagi, vitamin c ni la... Alisha apa lagi.. cukup berkenan la dia, bab2 ni.. pantang nampak.. sampai saya kene sorok.. hahah

{ 23 comments.. read them below or add one }

Mrs Lurve Mrs Lurve February 18, 2013
vit nie sy xpernah tgk ag, yg sy tahu appeton je hehehehe...tp vit mcm nie memg kena sorok dr budak2, diorg igat gula2 kot..asyik nak makan jer..
Mimi Azirah Mimi Azirah February 18, 2013
samalah mcm aina...kalo kaki ada kudis lmbt sembuh n mesti tgl bekas...sy bg vit c champs
Kesuma Angsana Kesuma Angsana February 18, 2013
anak2 KA cukup suka vit c ni
umi alya umi alya February 18, 2013
samalah ngan dak alya, suka sgt ngan vit. c
Farisha Lyssa Farish Farisha Lyssa Farish February 18, 2013
teringat mase kecik dulu, ayah slalu blikan vit c ni..shari tu, blh habis 20biji farisha hisap..sedap+manis..jadi, mmg wajar la akak sorokkan vit c tu dari alisha...hehe
QueeN TerataI QueeN TerataI February 18, 2013
samalah anak Queen pun.. pantang nampak vit c mesti nk lagi dan lagi.. lps bg mkn mmg kena sorok kalau x mmg x berhenti makannya
azizah :) azizah :) February 18, 2013
budak2 punya perisa oren yer.. mesti sedap manis kan.. budak2 sukalah..hee
fairus mohamad noor fairus mohamad noor February 18, 2013
He3..sama la ngan ank2 saya pun,saya bg mereka vit c ngan multivitamin..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 18, 2013
MESTI LA NAK CUN MACAM U=IBUNYA...HIHI
Nora Karim Nora Karim February 18, 2013
hihihi sama ngan AF akak... bagus makan vit c ni... elak musah kena selsema...
Cik Nur Cik Nur February 18, 2013
hehehe..sedap vitamin tu... :)
sebab tu kena sorok, lagi pula alisha senang nak mkn ubat.. :)
eita eita February 18, 2013
budak2 memqang suka sangat dengan vitamin...
rasa dia sedap..
macam anak sedara....sari makan ikut suka dia banyak mana
Ummi Iman Ummi Iman February 18, 2013
Baguslah suka. Iman tak suka :(
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ February 18, 2013
budak2 memg suka , nak2 kalau sedap n manis
umi alya umi alya February 19, 2013
psssttttt: Nea Lopah nak, Ina bg kat dia le baki 2 tu..

nabihahsejutarasa.blogspot.com

nnt akak mnta alamatnya & berikan pada Ina, tk byk2
CeqGu CeqGu February 19, 2013
tak try sapu ubat gamat, kot2 la kudis tu cepat sembuh
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha February 19, 2013
yg pntg,vitamin c alisha lgi sedap tu... :P
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 19, 2013
salam kak ina.
yup! tidak dinafikan vit c baik utk kesihatan kulit.. bagus2..semoga kulit alisha semakin tuff dgn adanya vit c ni.. :)
ayut ayut February 19, 2013
vit C bgus utk kulit...hihihi..ank sdara ayut pon sme klu nmpk vit c ni..nk aje keje yer..
Mrs Velentine Mrs Velentine February 19, 2013
MV nda suka makan vitamin..haha..tp anak2 mmg suka
fieda fieda February 19, 2013
maira tak suke...huhuhu
Puan Kutu Puan Kutu February 20, 2013
vitamin c mmg sedap.perisa buah budak2 mmg suka
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
budak2 mmg suka vitamin c ni kan...