Ucapan TERIMA KASIH untuk penaja IntaNBerliaN's First Giveaway.. (",)

Kalau entry sebelum ni saya dah bagitahu cara2 yang saya lakukan untuk dapatkan sponsor.. So, untuk entry ni saya nak ucapkan TERIMA KASIH dekat semua sponsor IntaNBerliaN's First Giveaway.. Alhamdulillah syukur sangat2 sebab ramai yang sudi sponsor untuk GA saya tu... Secara peribadinya, saya rasa sangat terharu.. Yela, ini baru pertama kali saya nak anjurkan GA.. so, belum tahu lagi bagaimana sambutannya.. tapi penaja tetap dengan berbesar hati menaja jugak untuk GA saya tu... TERIMA KASIH SANGAT2.. & terima kasih jugak dekat u all yang sudi join.. Tak sangka sambutan IntaNBerliaN's First Giveaway memberangsangkan jugak walaupun baru pertama kali anjurkan.. (",)

U all nak tahu tak, saya ada bagitahu penaja, antara 'faedah' yang penaja dapat adalah follow blog, like fanpage & letak dekat bloglist & saya akan buat entry promote sepanjang GA berlangsung... Ada antara sponsor yang tanya saya kembali.. "Apa jaminan yang saya boleh berikan yang semua peserta akan follow or like sponsor".. Saya hanya jawab.. "Saya tak mampu untuk memberi apa2 jaminan yang setiap peserta akan follow or like sponsor tapi saya hanya mengharapkan kejujuran peserta".. Alhamdulillah... walaupun macam tu.. sponsor tersebut tetap jugak nak sponsor... (",)  *Apa jugak yang u all lakukan.. pastikan nawaitu u all adalah betoi.. InsyaAllah Tuhan akan permudahkan segalanya....

Saya jugak sangat2 bersyukur sebab setiap entry promote saya untuk blogshop penaja mendapat balasan yang positif.. Mereka suka dengan entry saya.. & siap bagitahu blogshop mereka dapat view yang banyak & feedback yang bagus.. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.. itu lah niat saya.. walaupun sampai pedih mata mengadap komputer @ perah otak untuk mencari idea promote penaja.. tapi alhamdulillah.. sungguh berbaloi.. (",) Yela, bagi saya untuk buat entry promote bukan senang sebab kita tak boleh buat sekadar lepas batuk di tangga je.. ayat yang digunakan perlu buat seseorang yang membaca rasa teruja untuk terjah n view sendiri blog tersebut + membelinya... (^_^)

Yang buat saya lagi2 terharu.. tanpa disangka2 saya jugak mendapat hadiah dari sponsor.. katanya sebab mereka suka dengan entry promote saya tu... Ya Allah Ya Tuhan ku.. sungguh saya tak pernah terfikir untuk dapat jugak hadiah.. sebab niat saya memang betoi2 ikhlas.. yela, mereka dah tolong sponsor GA saya.. siap sanggup keluarkan duit.. so, takkan saya tak reti2 nak menghargai mereka kan... Apa2 pun, TERIMA KASIH SANGAT2.. (",)


Selain dari blogshop.. saya pun nak ucap terima kasih sangat2 dekat sponsor persendirian...


QasehnyaRania antara orang terawal yang bagitahu saya nak sponsor... dari tahun lepas dah bagitahu..  katanya dia dah dengar khabar2 angin saya nak anjurakn GA..hahhahahhah bagus betoi angin yang membawa cerita benar ni.. hihii... Sue @ QasehnyaRania ni seorang yang peramah tau.. saya mula mengenali sue sejak dia datang blog saya & baca entry saya yang lama2.. zaman tok kaduk.. siap komen lagi.. hihii terharulah time tu, tak sangka ada jugak orang habiskan masa godek2 blog saya..hehhehh.. Sue suka singgah baca cerita Alisha.. Ohya, nak mintak tolong u all jugak doakan Sue moga dikurniakan zuriat.. InsyaAllah moga dapat menyerikan lagi rumah tangga mereka.. (",)


Kak Fieda ni pun message saya jugak bagitahu nak sponsor.. tapi kak Fieda bagitahu tahun ni la.hihii.. Saya & kak fieda ni memang selalu berbalas mesej dekat fb.. berkongsi2 cerita.. kak Fieda ni peramah tau.. lebih kurang saya jugaklah...hahhaah *perasan ;p.. jika u all nak dapatkan rakan blogger or pengomen blog u all.. rajin2lah terjah blog kak fieda sebab kak fieda ni memang rajin bw + balas jejak kengkawan..hihii. Sama status dengan saya kak fieda ni.. suri rumah sepenuh masa.. Opsssttt silap.. HOME MINISTER.. muahahhahaah


Si Cik Pingu ni, untuk pengetahuan u all, dia adalah adik kandung saya.. beza antara kami 10 tahun..hihii.. Saya umur 29.. dia umur 19.. (",) Kalau nak tengok muka adik saya ni sama dengan saya or tak.. pergi lah singgah blog dia yer..hihii.. Ohya, tahun ni si budak kecik ni akan ambik STPM.. doa2kanlah moga dia berjaya yer.. (^_^)

P/s : Sorry jika ada apa2 kekurangan sepanjangan penganjuran IntaNBerliaN's First Giveaway (",)


{ 16 comments.. read them below or add one }

saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa March 13, 2012
alhambdulilah 1st GA akak berjalan lancar kan..bila lagi nak buat 2nd GA ni hehehe
Cik Jannah Cik Jannah March 13, 2012
alhamdulillah ramai betol yang sponsour GA akak. bertuah kan. jannah tak sempat nak join. later kalau akk buat GA lagi insyallah jannah join :)
emarieys emarieys March 13, 2012
mereka semua sangat murah hati
Fiza Rahman Fiza Rahman March 13, 2012
Bukan senang nak buat giveaway ni. Tahniah utk ina sbb berjaya buat & dpt sponsor yg banyak ☺☺
fieda fieda March 13, 2012
oh terharunya ada buat review blog kak fieda lagi ye...tu la ina kan..setiap apa yg kita lakukan dgn niat yg ikhlas pasti ALLAH mendengarnya..alhamdulillah ina pun mendapat rezeki dariNYA...

done..kenyang perut ari2 mkn biskut jacob..
Unknown Unknown March 13, 2012
TAHNIAH INTAN SBB FIRST GA BERLANGSUNG DGN BERJAYA
AnonymousAnonymous March 13, 2012
beza jauh ye akak dengan adik 2.. good luck untuk dia :D
sue zainun sue zainun March 13, 2012
owh cik pingu tu adik ina..
**ina..selingan jap ek..sebelum ni su rs macam penah nampak muka ina tau tp xtau kat mana..last2 baru2 ni su terperasan muka Ina lebih kurang sama dengan model Fatin Nabila..hihihi..bila tengok muka dia macam tengok Ina..bila tengok muka Ina macam tengok muka model tu..hehe..
Tie HT Tie HT March 13, 2012
nak g tgk lah adik ina jap...terima kasih banyak2 ina..alhamdulillah GA ni berjaya.. memang puas hati dengan GA ina ni.. :)
Tie HT Tie HT March 13, 2012
haa..da penah masuk blog dia...adik ngan kakak sama2 lawa :)
Masya Masya March 13, 2012
susah jugakkan nak buat GA ni kene ade komitmen yg tinggi.... ramai sponosor... kena sue pun dr blog ina.. mmg peramah.. suke dtg bertandang..
sal ya sal ya March 13, 2012
rezeki ina. next time buat mesti lagi meriah ni. hehehe...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty March 13, 2012
alhamdulillah=)semuanya berjalan lancar.tahniah bg kejayaan GA nie=)
Puan Kutu Puan Kutu March 13, 2012
best dpt byk sponser.yg paling penting perniagaan mereka semakin maju,Alhamdulillah dpt kebaikan dr GA ina nie..
eija_sweetmama eija_sweetmama March 14, 2012
Alhamdullillah, berbaloi2 ina buat GA.., penganjur pun dapat hadiah dr sponser ye..msti la happy kan..

selalu jugak g blog k.fieda, k.fieda slh seorang pemenang GA sweetmama dulu..lepas dr tu la selalu jugak terjah blog k.fieda :D