Rezeki menang CGL lagi.. (",)

 

 Kali ni rezeki saya menang Contest teka mana satu Papa Mifz & mana satu mama Mifz.. yang dianjurkan oleh Papa Mifz.. Tak sangka pulak betul..hihii.. Siapa yang teka dengan betul dapat FM dari Pulau Pangkor (",)

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 94
 
Lagi satu, saya menang Luna Shoppe Giveaway yang dianjurkan oleh Luna Shoppe.. Ramai pemenang yang terpilih tau (",)


Hadiah yang saya dapat adalah voucher RM10 untuk shopping dekat Luna Shoppe.. hihii Boleh usha2 apa barang yang ada dekat sana nanti (",)


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 95
   

{ 22 comments.. read them below or add one }

ajumohit ajumohit March 03, 2012
Tahniah ina!!! Rezeki baby lak ni ;)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 03, 2012
wahh.menang lagi.tahniah..bila la eca nak rajin macam akak.hehehe XD
ieda ieda March 03, 2012
tahniah dikk ..
rejeki kan ;)

tapi awat akak x tahu papa mifz buat cgl ;)
anisalya anisalya March 03, 2012
rezeki ina. tahniah...
Puan Kutu Puan Kutu March 03, 2012
rezeki tahun 2012..semoga makin bertambah hadih cgl utk ina n alisya..:)
fieda fieda March 03, 2012
tahniah ina...

done digi..
Mama Adam Mama Adam March 03, 2012
wah!!!! bestnya.... xsedar pun ada ga tu
Tihara Tihara March 03, 2012
Tahniah ina, akk dah lama tk join GA..nt nk stat semula :)
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ March 03, 2012
Ohhh yeahh..best nyeee...dpt skali dua..
Rase lame xjenjalan tgk blog..sorry busy pulak aritu..ni bru sempat jenjalan... :P happy weekend!
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa March 03, 2012
tahniah kak..murah rezeki nama nyer tu. ;-)
misshannajr misshannajr March 03, 2012
jeles ni bila BW jer tgk ramai yg menang GA la contest pa la..murah rezeki sungguh la.. :)
Mama Ema Mama Ema March 03, 2012
Rezeki...Alhamdulillah
nanakimie nanakimie March 03, 2012
congrats sis!nana dah lama xmenang ga...hee^-^
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda March 03, 2012
congrats Ina..
masih b'tuah ye w/pun Ina dh lame xjoin CGL, hihi~...
yad'z yad'z March 03, 2012
wahh.. tahniahhhhh.....=)
YaYaNsMuM YaYaNsMuM March 04, 2012
Wahhh...congrats...rajin join...:)
Masya Masya March 05, 2012
tahniah.. jari bertuah....
shahdiana shahdiana March 06, 2012
tahniah ina...rezeki banyak awai-awai tahun ni ek...