U all, sorry sangat2 sebab saya dah tersalah info dekat entry sebelum ni... Sorry tau....

Adussss malunya saya... Mintak maaflah u all sebab saya dah tersalah info dalam entry Nak mintak tolong u all support disaat2 akhir pulak..... Macam ni ceritanya... Dalam entry tersebut, saya bagitahu u all yang saya nak mintak tolong u all komen entry Entri IntanBerlian : Tips anak bijak guna otak kanan sebabnya esok dah tarikh tamat pukul 11 pagi..  SEBABNYA SAYA INGAT ESOK ADALAH 19/03/2012 PADAHAL ESOK BARU 18/03/2012... Adussss....

Sebenarnya kakyong bagi saya tempoh sehingga 19/03/2012 pukul 11 pagi... Kiranya sekarang ni.. saya tak tersalah tengok haribulan la... adoiiiiii... sakitnya hati... dah tua2 macam ni lah jadinya... selalu tengok haribulan salah... mentang2lah saya ni hanya suri rumah.. tak selalu tengok kalendar.. dah tunjuk kelemahan dekat orang..hahhaha... Malu wehhh...   

Mintak maap sangat2 tau u all.. saya taknaklah dituduh penipu... tak elok kan.. thats y lah walaupun saya hanya tersilap tulis date tapi saya tetap jugak buat entry MINTAK MAAF.. sebab saya rasa bersalah.. taknak lah dituduh macam2 pulak nanti... Apa2 pun, saya mintak maaf yer.. (^_^) & pada yang masih berminat untuk support saya.. bolehlah u all pergi komen dekat entri.. Entri IntanBerlian : Tips anak bijak guna otak kanan SEBELUM 19/03/2012 @ 11 PAGI... (^_^)

P/s : Sorry tau u all...     


U all, sorry sangat2 sebab saya dah tersalah info dekat entry sebelum ni... Sorry tau....

{ 20 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute March 17, 2012
hihihi biasalah tue...
Myra Jay Myra Jay March 17, 2012
Hehee, it's ok dear, perasan jugak date tu kat entry kakyong :)
Ayu Ayu March 17, 2012
hehehe...takpe, ppl makes mistakes...dun worry, okey jer...:)
Ayu Ayu March 17, 2012
hehehe...takpe, ppl makes mistakes...dun worry, okey jer...:)
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa March 17, 2012
ala biasa lah tu kak, saya pun kadang2 jadi mcm tu jugak..hehehehe
eita eita March 17, 2012
hehehe...biasa lah tu....
SumeSakan SumeSakan March 17, 2012
hahahaha...biasaakh tersyasul sekali sekala...hehehehe...
fieda fieda March 17, 2012
hehehe..kak fieda perasan gak tadi ina kata esok dah last date..tp kak fieda takder la tanya sebab ingatkan kot date dah ubah..
Puan Kutu Puan Kutu March 18, 2012
haha sy pun percaya bulat2.ada masa lg nak komen ye.hiks..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 18, 2012
hahaha...eca terus g blog kak yong tu dan komen panjang lebar lebih 8 pth perkataan.muahahaha...
ntah apa je eca komen,kelam kabut komen kan.sekali tengok.....duedate bukan esok.muahaha :D
sal ya sal ya March 18, 2012
tak apa la ina. salah sikit je tu.
Yumida Yumida March 18, 2012
tu la ingat due date dh lepas..rupanya masih ade peluang lg shgga esok...support sis intan belian!
Tie HT Tie HT March 18, 2012
ada org kata ina tpu ke..akk pon tak pasan gak tarikh2 ni..kiki :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN March 18, 2012
@Tihara

eh, xdalah kak.. mana ada sape2 kata saya penipu cuma sy xnk dituduh penipu.. itu je... akak jgn slh phm yer..hihi
Unknown Unknown March 18, 2012
biaso la..manusia..x lari dari kesilapan..:)
AnonymousAnonymous March 18, 2012
xpe2..kite sesame da tua..redho..hahahahahaha
emarieys emarieys March 19, 2012
ada masa kita lupa ada masa kita ingat
eija_sweetmama eija_sweetmama March 19, 2012
sorry la k.eija minggu lepas mmg x berBW sgt, dapat sekali jerk komen di blog kakyong..hari ni pun petang baru berkesempatan nk BW blog kawan2..

anyway goodluck ye..
TiranaAduka TiranaAduka August 02, 2012
manusia tak lali dr melakukan kesilapan intan