Kelebihan apabila seorang ISTERI mengandung.. (^_^)


Dalam entry sebelum ni, saya ada buat nota kaki yang saya sekarang sentiasa rasa loya kan.. So, pukul 12 tengahari tadi, saya telefonlah my dear.. mintak tolong belikan saya rojak buah... siap bagitahu my dear suruh letak buah pelam lebih sikit sebab saya rasa loya, nak makan yang masam2 je sekarang ni...


Bila my dear balik lunch pukul 1 tadi.. terus my dear bagi saya rojak buah.. hihii


Bukan setakat rojak buah je.. siap beli buah pelam yang dah dipotong... masam lagi.. memang kena selera tekaklah...hihiii... SAYA SAYANG MY DEAR SEBAB SELALU TUNAIKAN HAJAT SAYA... NI YANG BUAT SAYA SERONOK PREGNANT NI.. hihii... Yela, time kita pregnant lah hubby akan tunjuk segala ke'romantik'kan nya..hihii

Sangat beruntungkan jika isteri mengandung... (",) Nak angkat or buat kerja lebih2 sikit pun hubby tak bagi sangat.... hihii.. Untuk pengetahuan u all, ketika saya mengandungkan Alisha dulu, saya sentiasa mimpi makanan tau.. bila terjaga dari tidur, saya akan bagitahu my dear.. My dear ni, sanggup berusaha cari jugak makanan yang saya nak tu..hihii My dear seronok bila tahu saya mengandung.. Sungguh saya tak sabar untuk dapat pengesahan dari doktor... (^_^)

{ 31 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown March 08, 2012
alalala..manje nyer dia.
Alisha pun sure x saba nak dpt adik.
Unknown Unknown March 08, 2012
sedapnya.
wah bakal dapat berita baik ker??
join the club...:)
Fiza Rahman Fiza Rahman March 08, 2012
Sedapnyaaaaaa...dah lama tak mkn rojak buah.

Tu untung bila ngandung nih, semua permintaan especially bab2 mkn akan di tunaikan.
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 08, 2012
terliur tgk rojak buah tu....
sedapnyer...tahniah yer mesti alisya xsabar nk dpt baby baru heheee
AnonymousAnonymous March 08, 2012
wah2..bukan main lagi...bestnye da pregnant kan..xsaba kan nk tau jantina..yes!
Masya Masya March 08, 2012
wahh seronoknya macam tu... tertunai semua permintaann kan...
eita eita March 08, 2012
waa...best nyer.....
Falsya Falsya March 08, 2012
yeayyyy..congrats ina..dh confirm la nie..alhamdulillah..ya ALLAH, serious dh x sabar nak balik umah nak makan colek..terliur sudah...
Izan Ishak Izan Ishak March 08, 2012
itulah kelebihannya bila pregnant kan ina. semua permintaan ditunaikan dgn jayanya...
sal ya sal ya March 08, 2012
akak tak ada minta benda bkn2 time pregnant. bnd yg sng dpt je. cm bila tak lalu nak makan, husben la yg dok carik mknn sedap, nak suruhnya kita mkn. hehehe...
zareliqa afiqa zareliqa afiqa March 08, 2012
Alala~ sedapnya rojak tuh! lama da tak makan.Terus terliur tgk gambar.hehe :)
amirah anis amirah anis March 08, 2012
tahniah kak...hope panjang umur n rezeki limpah ruah :)
Myra Jay Myra Jay March 08, 2012
Sedapnya Rojak buah :)

InsyaAllah mudah-mudahan dapat berita gembira dari Doktor :)
Unknown Unknown March 08, 2012
nyum2 sedapnya buah pelam tu.. asben akak pon suka la akak pregnant lagi..syg bini katakan :))
Tie HT Tie HT March 08, 2012
seronok dengar..macam mana lah kalo my dear akk nt kalau akk ngandung sbb tk ngandung pn ngidam mcm2..heheh..terlior nye tgk rojak buah..aa kan dah ngidam jugak ni :)
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA March 08, 2012
ini yang saya tak sabar nak kawin... nak juga rasa kebahagiaannya.. ehehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 08, 2012
wahhh.klu cmne,nak kawen dan nak pregnant lah cepat2.hahaah :D
Unknown Unknown March 08, 2012
bilalah turn kita ni huhu
Puan Kutu Puan Kutu March 08, 2012
wah jeles dengar..kite tak dpt pun rojak sbb kite takmengandung..nak makan kena beli sendiri.haha..

oh ye ada sebiji pelam muda dlm peti ais tak bersentuh lg..hari tu amik kt pokok dekat opis..

sy nie tak berapa suka makan benda masam.masa mengandung aiman dulu pun tak teringin benda masam,benda manis macam anggur je suka.hiks..
Unknown Unknown March 08, 2012
TAHNIAH2...HUBBY BUI DULU PUN MCM TU,SEBUT JER NAK MAKAN APA TERUS DIA BELI..HEHE..MASA NI LAH NAK BERMANJA2 DGN SUAMI KAN
Cik Jannah Cik Jannah March 08, 2012
sedapnya nampak rojak tu. nie tetiba jannah pulak yang teringin. #eh tapi jannah tak peknen. hehee
lizafaliza lizafaliza March 08, 2012
tahniah kak..hehe..mmg seronok kan...masa ni la leh mintak apa aje yg nk dimkn..hehhe
fieda fieda March 08, 2012
wah...bestnyer...kak fieda yg cair air liur tau tgk gambo2 tu...
AnakPakZohar AnakPakZohar March 09, 2012
aaaaa... rementikkknyeeerrrr.. hahahahaa.. jaga baby elok2 yea sis.. hope sis n baby sihat2 saje.. =)
ajumohit ajumohit March 09, 2012
Hihi untungnya org pregnant kan, Akak kalau pregnant tak pernah rasa meloya, sebab tu kurang makan mangga tp suke makan eskrem and coklat, own sebab tu susah nak kurus hihi
jamilahamzah jamilahamzah March 09, 2012
nampak sedapla plak...huhu...
indahhiasan indahhiasan March 09, 2012
muahahahahhaha...boleh la kalau akak nak mengidam macam2 kan..mesti dapat punye..
Unknown Unknown March 09, 2012
wah,confirm la ni ye sis:)

congrats! hehe,nana baru mkn rojak buah smlm,xsedap^-^
QasehnyaRania QasehnyaRania March 09, 2012
tak sabar nak ghasa juga...:)
Rozie Rozie March 12, 2012
emmm terliur plak tengok jeruk ina ni... emmm

heheheh suami mana yg tak sayangkan isterikan? syok semua benda di minta ditunaikan... hehehe
Salina Mat Isa Salina Mat Isa March 21, 2012
sedapnya rojak buah..untunglah mengandung kan...