Untuk tatapan peserta IntaNBerliaN's First Giveaway (^_^)

Saya nak mintak tolong dekat u all bagi saya detail u all untuk saya pos hadiah @ inform penaja... Untuk pemenang SHAWL MARIA & BROOCH KARISMA, saya sendiri yang akan pos.. so, saya mintak tolong sangat2 dekat u all bagi saya alamat sebabnya senang untuk saya pos sekaligus je hadiah dari penaja..

Saya bagitahu u all kenapa saya mintak tolong sangat u all bagi alamat :-

1) Sebab kesian dekat pemenang lain yang dah bagi saya alamat tapi lambat pos..

2) Saya mempunyai masalah transport.. sebabnya my dear tak bagi saya keluar sendiri.. lebih2 lagi dengan kesihatan saya yang kurang mengizinkan ni... so saya kena bergerak dengan ditemani my dear... Opssttt sebenarnya my dear yang tolong saya pos kan semua ni... so, saya taknaklah menyusahkan my dear.. yela, macamana nak keluar opis sesuka hati.. my dear bukannya big boss tapi kuli boss je..muahahhah 

3) Seboleh mungkin saya nak settle kan hadiah dari penaja untuk u all yang dah ada di tangan saya ni.. saya nak pos minggu ni jugak... tak sedap hati tau.. bila penaja dah bagi kepercayaan dekat kita untuk kita pos tapi kita lengah2 kan macam ni.. tak elok kan.... (",) So, saya harap u all faham situasi saya... (^_^)

HADIAH PENAJA YANG SAYA SENDIRI AKAN POS : SHAWL MARIA, SYRIA POLOS DENIM DOT, KEYCHAIN FROM TERENGGANU & BROOCH KARISMA...

Shawl Maria



 Brooch Karisma



HADIAH YANG PENAJA SENDIRI POS.. SIAPA YANG DAH BAGI DETAIL, SAYA DAH INFORM PENAJA.. SO, BILA PENAJA DAH POS, SAYA AKAN INFORM U ALL


Softfea Beauty Essence 2 in 1 Set (Sabun Bio White + Night Cream Softfea Bio White) RM39.90 (cabutan ke 5)



Gugu Swadle Pod / Bedung Bayi

Botol Weego Pink- 9oz - RM69


Coklat Praline 21 cavity


"Pensel kayu-Johor"




  UNTUK SAGUHATI FLOWER H/P STRAP... Saya pun nak mintak u all bagi detail dekat saya... bila u all bagi awal2.. bolehlah saya siap2 tulis alamat u all dekat sampul surat... (",) So, bila saya dah terima flower h/p strap tu, saya sumbat je lah dalam sampul surat & terus pos.. senang kan macam tu... masa pun tak membazir... target saya nak settlekan semua ni sebelum akhir bulan ni.. so, saya harap u all dapat bagi kerjasama dekat saya... (",) 


PEMENANG HADIAH DARI SPONSOR = Bagi saya NAMA, ALAMAT & NO TELEFON
U ALL YANG DAPAT FLOWER H/P STRAP = Bagi saya NAMA & ALAMAT

Jangan lupa bagitahu saya nombor u all & hadiah apa u all dapat...
Emelkan di zarina_naniey@yahoo.com.my or Facebook saya id zarina tazari

Untuk tatapan peserta IntaNBerliaN's First Giveaway (^_^)

{ 18 comments.. read them below or add one }

Tie HT Tie HT March 12, 2012
dia sbnrnya kalau pos sekali harung senang kan.. kalau sokmo kua takpe leh drop dlm post box..kalau yg pos laju kena ambik masa sket dlm pos opis heee :)
Puan Kutu Puan Kutu March 12, 2012
depa tak mau hadiah tu kot.bagi saya sajalah..haha
Lelord Lelord March 12, 2012
hehehehe sabar menanti tunggu balik raya baru leh pakai
mimie.. mimie.. March 12, 2012
intan..sapa yg xnk adiah tu,pass je kat org lain hehehe
sal ya sal ya March 12, 2012
ramai volunteer nak hadiah tu. akak nak jugak la. hahaha...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 12, 2012
ehhh,nak kena ne pemenang GA...xnak bgi eca.hahaha.muahaha :D
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA March 12, 2012
saya yakin blog ini akan mencapai kejayaan suatu masa nanti.. Aminnn.... teruskan usaha dan semangat itu ya kak Intan..
jamilahamzah jamilahamzah March 12, 2012
k.ja nyer x payah pos la.. nti blk kg k.ja ambk, jimat duit ina..haha
SeputihSalju SeputihSalju March 12, 2012
sy punya k.ina takyah pos tau, nnti jumpa kat kg, k.ina bg lah... :-)
shahdiana shahdiana March 12, 2012
yana dah bagi detail kan..dapat tak???
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ March 12, 2012
salam Ina...detail k.atie dah terima kan?hihi..
Agaknya depa x perasan result dah kuar & depa menang kot..
fieda fieda March 12, 2012
biasanya ni la prblm bila buat ga...sng2 nanti cukup tempoh ina wat cabutan lain la plk..ramai yg tak menang masih setia menunggu..
sue zainun sue zainun March 12, 2012
yup..sokong cakap k.fieda..hihihi
Masya Masya March 13, 2012
sokong kak fieda jugakkk hahahaha.. tibe² jer kan...

ok note dah emailkan alamat untuk hadiah saguhati penyertaan...
AnonymousAnonymous March 13, 2012
hadiah dari DAS, macam mana? tak sapo ni dapat nie.. :D
Unknown Unknown March 13, 2012
hee,nana da send alamat kn sis?:)
Yumida Yumida March 15, 2012
salam...kak..sy dh sent details guna akaun yahoo akak...

sy bernombor 155 tu

tengkiu kak..