First time dapat UV macam ni.. (^_^)


 Malam tadi saya buka Nuffnang.. Lepas tu, hati tergerak nak tengok bahagian ANALITIK.. sekali terpandang UV pada 13/03/2012 adalah sebanyak 436... Ayoyoyoo.. terjojol bijik mata sekejap..hahahhah.. Alaaa saya tahu lah blog u all lagi banyak UV kan.. tapi bagi blog saya yang suam2 kuku ni.. kira dah banyaklah tu..hihii..

Lagipun, blog saya ni nak dapat UV sehari 300 lebih pun TENAT.. apatah lagi 400 lebih.. Semputttttttt.... kikiikii Normally, blog suam2 kuku saya ni mengutip UV setiap hari hanya 200++ or hampir 200.. 300++ tu kadang2 je... 400++ baru first time..muahhahhahha.. Alaaa u all jangan cakap saya nak berlagak tau.. takkanlah 400++ pun saya nak berlagak.. orang lain.. tak update blog pun.. UV lebih dari ni... adusss... cuma saya rasa nak jadikan entry ni sebagai rekod peribadi saya + nak berkongsi kegembiraan dengan u all.... mana tahu kot2 naikkan semangat jugak dekat u all.. walaupun blog u all macam saya jugak.. blog suam2 kuku.. hanya tulis cerita syok sendiri @ pasal family sendirilah tu.. tapi ada jugak orang sudi jenguk & baca entry kita.. (^_^)

Auntie & Uncle, TERIMA KASIH sebab sudi singgah blog Ibu Alisha.. mesti sebab auntie & Auncle suka baca aktiviti Alisha kan.. (^_^)

Sebenarnya saya hairan jugak.. apa yang menarik sangat pada 13/03/2012 tu.. Bila saya check, hanya sekadar entry Cara saya dapatkan sponsor untuk IntaNBerliaN's First Giveaway... (",),   Ucapan TERIMA KASIH untuk penaja IntaNBerliaN's First Giveaway.. (",) & Satu lagi cabutan akan dilakukan.. (",).. tak kisahlah apa2 pun.. yang penting saya nak ucapkan TERIMA KASIH dekat u all sebab RAJIN JENGUK BLOG IntaNBerliaN NI... Sayang u all lah... (^_^)

{ 25 comments.. read them below or add one }

misshannajr misshannajr March 15, 2012
tahniah! sya selalu jenguk blog intanberlian ni..suam2 pun tp menarik..lg2 cerita pasal anak segerombolan la para ibu dtg baca haha!
Lelord Lelord March 15, 2012
Tahniah2 ramai pngunjung, blog akak lg la x berapa nak suam 100++ je hehehhe
sal ya sal ya March 15, 2012
cara orang dapatkan sponsor tu la yang dia orang nak tahu ina. hehehe... alisha mesti la hari2 nk tgk. lps ni alisha dgn adik la pulak.
ajumohit ajumohit March 15, 2012
Tahniah Intan, rajin update insya Allah trafik pon effect kan
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA March 15, 2012
wahhh bestnya kak Intan.. UV saya tak pernah pun cecah banyak2 macam tu.. blog saya sekadar sipi di pinggiran... huhuhu

Tahniah kak mama alisha.. mmg saya akui blog akak ni mmg ramai peminat... lagipun kak intan ni rajin dan peramah orangnya...

semoga terus berjaya dalam dunia blogging ya... suka tengok alisha senyum2 pagi ni.. hehe
LYAfrina LYAfrina March 15, 2012
wah... mantap tu... try tgk keyword... org cari aper smpai uv tinggi tu... n refer referral... tgk dr mana dtg byknyer uv tu.. lya selalu buat g2...
Tie HT Tie HT March 15, 2012
sayang alisha jugaks.. :)
Puan Kutu Puan Kutu March 15, 2012
tahniah ibu alisya..jadikan ini sebagai semanga utk teus berblog kan?
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 15, 2012
sy uv 100 pon susah..hihi..

taniah sis!!
AnonymousAnonymous March 15, 2012
tahniah....js pun suka singgah sini...hehe
::NureeN:: ::NureeN:: March 15, 2012
tahniah...
tp nureen totap x paham UV la BE la ME la hehehhe ;p
AnonymousAnonymous March 15, 2012
same la makcik...kite lg laaaaaaaaaaa
emarieys emarieys March 15, 2012
tahniah ina..blog akak pun tak pernah cecah camtu sekali.
eija_sweetmama eija_sweetmama March 15, 2012
Tahniah ina..

Eija nak dapat UV 100 pun susah..
Unknown Unknown March 15, 2012
blog saya nak dpatkan 50sehari pun payah...lalala
+ e.z + + e.z + March 15, 2012
tahniah.
eB x tau pn psl UV. hik3...
kurus kurus March 15, 2012
alhamdulillah
banyak tuu intan
kira ok dah .. susah nak dpt UV banyak dlm sehari .. entry2 kena memikat hati
tapi idea kita x selalunya ada kan .. akak pun adakalanya hentam keromo je , janji blog jangan sunyi ;)
nur anis nur anis March 15, 2012
banyak tu kak..saya nak dapat seratus pun sesak..huhu
Fiza Rahman Fiza Rahman March 15, 2012
Tahniah...byk tu ina. Saya nyer UV sehari pon suam2 jer. Tapi tak per, janji ada org nak baca ☺☺
AnonymousAnonymous March 15, 2012
tahniah2, moga lepas ni lg ramai yg akan view =)
fieda fieda March 15, 2012
ina...kita berdua sama jer...sehari uv lebih kurang gitu jgk..nak dapatkan 300++ tu cemuih sikit...kalau gi ping entry ok la,blh tlg dapat 300++..kak fieda pun pernah dpat byk gitu masa post pasal lisa dan yusry jer..kak fieda cek keyword pun mmg paling top la lisa dan yusry tu..prg ramai masuk nak tgk entry tu..cer ina cek keyword tgk apa yg paling tinggi dan tgk rujukan dari mana plk paling tinggi..

done...erkk..kenyang mkn biskut jacob..
Myra Jay Myra Jay March 15, 2012
Alamak!! awal pagi tadi ada komen tapi awat tak masuk lak..huhuu

Apapun tahniah ye, pasni kena update yang ada SEO mesti lg rancak..
Tip nak dapat sponsor tu slh 1 dari SEO :)
mimie.. mimie.. March 15, 2012
wahhh banyaknyeee....mimi sehari nk dapat 100 pun susah hihihihi..

teruskan usaha anda..mana tahu dapat lagi banyak lepas ni..kan kan kan ^_^
Masya Masya March 20, 2012
wahh banyaknya.... blog saya jangan cakaplah 100 uv pun susah huhuhuhu... takpelah janji menulis ikhlaskan.. kan... biarlah orang nak kata syok sendiri....