All MUST GO!!.. Clearance Sale..

Seperti yang u all tahu, saya sedang menganjurkan IntaNBerliaN's First Giveaway.. so, sepanjang tempoh GiveAway ni berlangsung.. saya akan buat entry promote untuk BLOGSHOP SPONSOR (",)
create your own banner at mybannermaker.com!

Butikpinkku ni antara blogshop yang saya rasa sangatlah seronok cuci mata..hihii... Shawl ke inner ke semua cantik2 yang amat hokay!! Lagi satu Fara (owner butikpinkku) ni tersangatlah mudah bekerjasama.. dengan kata lain, senang kira lah dengan fara ni..hihii
 

Ohya, sekarang ni, butikpinkku ada buat CLEARANCE SALE tau!!!... Harga amat2 murah... sangat rugi kalau u all tak terjah!!! Cantik2 pulak tu.... Meh, nak tunjuk dekat u all... (",)

Shawl Cassie | rm12

 Code: cassie maroon
Shawl Chiffon 3 Layer | rm10
 
Shawl Malas Floral | rm8
 Shawl Vintage | rm10

 Code: vin27
 
Shawl Kyra | rm10


Pashmina Jazleen | rm8


Inner Bawal | rm5


Adoiiiii... sangat2 murahkan... saya dah jatuh cinta.... adehhhh.... Saya dah berkenan nak order shawl chiffon 3 layer tu..hihii.. U all kalau berkenan jugak.. cepat2 terjah butikpinkku tau!!.. Offer ni sampai 02/03/2012 je..!! Banyak lagi tau... Nak tengok apa lagi yang butikpinkku tengah buat offer??!.. cepat2 KLIK SINI..


Saya nak tunjuk lagi satu dekat u all.. SHAWL LACE.. Sangat sesuai untuk siapa2 yang nak BERTUNANG KE MENIKAH KE.. memang cantik..!!! Berkenan??!!.. terjah SINI
 
Yang ni pun cantik jugak.. SHAWL 3 TONE.. CUMA RM10 hengget sahaja!! Saya pun teringin nak beli jugak..kah kah kah... Adoiii... habislah kena marah dengan my dear nanti... Nanti my dear cakap.. "Asyik beli je.. guna tak jugak.." ayoyoyoooo..hihiihii

"Saya doakan perniagaan butikpinkku akan terus maju & tak lupa jugak, TERIMA KASIH"

{ 10 comments.. read them below or add one }

dalisha dalisha February 13, 2012
selalu jugak jengok butikpinkku ni
eita eita February 13, 2012
comel2 belaka kan...
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA February 14, 2012
memang berbaloi2 lah kak.. nasib baik xda butik utk lelaki.. kalau x mesti saya serbu punya.. ahaha
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 14, 2012
chantejnya=)ina nurul payah nak join.kalau blog sponsor adyang .com kena tunggu kat umah barulah bleh..beruk band lak lembab..huhu..kat opis .com kena block
Unknown Unknown February 14, 2012
ingat butikpinkku ingat hadiah2 nana menang giveaway butikpinkku...macam2 ada:)

betul2 fara mudah bekerjasama:)
Puan Kutu Puan Kutu February 14, 2012
shawl 3layer tu dh ada,byk gakla shawl sy dok beli on9 dulu.geram gak sbb shawl2 ni murah.. tp skang dh malas nak melilit,kesian shawl tak bersentuh..haha
sal ya sal ya February 16, 2012
shawl cantik tp tak reti pakai. lagipun husben kureng sikit pakai shawl belit2 ni.