Hadiah yang saya akan pos hari ini.. (^_^)

Seperti yang pernah saya inform sebelum ni.. hadiah dari sponsor yang saya pos adalah SHAWL MARIA, SYRIA POLOS DENIM DOT, KEYCHAIN FROM TERENGGANU & BROOCH KARISMA...

 So, seperti yang saya janji dalam entry sebelum ni.. & dah semestinya saya berpegang pada janji saya.. so, harini (15/03/2012 @ petang) my dear akan pos semua hadiah yang dah ada di tangan saya.. Terima kasih jugak sebab u all bagi kerjasama.. tapi pada lagi seorang pemenang hadiah tajaan Butikpinkku yang belum bagi detail.. saya masih menunggu detail dari awak yer... (",).. Ohya, untuk adik nor madihah, akak belum pos lagi shawl yer.. sebab akak nak pos sekali dengan flower h/p strap.. Harap bersabar ye sayang... (^_^)


Senarai nama pemenang yang saya dah pos hadiahnya :-

SPONSOR : butikpinkku (3 pemenang)
Shawl Maria


SPONSOR : InDiana BouTiQuE (2 pemenang) 
Syria Polos Denim Dot


SPONSOR : Fieda Rafli (1 pemenang)
 Keychain from Terengganu



Jika u all dah dapat hadiah2 ni nanti.. jangan lupa inform saya tau... (",).. Untuk hadiah saguhati.. harap bersabar yer.. nanti dah dapat, baru saya pos.. (",)

P/s : Hope semua pemenang suka dengan hadiah yang telah diterima or akan terima..


{ 16 comments.. read them below or add one }

indahhiasan indahhiasan March 15, 2012
tak sabau nak tunggu saye punye hadiah..muehehehehehe
AnonymousAnonymous March 15, 2012
wahhh busy btol u...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 15, 2012
alalala,,,,xmenang apa2.tengok je lah yer.hahaha
msredcheesecake msredcheesecake March 15, 2012
Banyak nye hadiah.... Satu pun takde tuk msred... Hheee....
fieda fieda March 15, 2012
wah..seronok dorang terima hadiah tu nanti..
AnonymousAnonymous March 15, 2012
seronoknya dpt hadiah...tahniah pd pemenang..
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman March 15, 2012
bz ya dah macam kerja di pejabat pos pula ;) blink2
mimie.. mimie.. March 15, 2012
alhamdulillah..ada jugak tersenarai nama mimi kat situ..tq ina!! ^_^

(baru tahu nama sebenar owner blog ni ina, sebelum ni panggil intan..hahaha malunye)
sal ya sal ya March 15, 2012
dah dapat jgn senyap2. sian kat ina.
Mady Mady March 15, 2012
AKak IntanBerlian, saya dah bagi alamat dalam facebook. Kenapa tak pos lagi ye? Saya ButikkPinkiku. Hmmm, saya punya nama Normadihah Bt Mohd.Zuhairi.
Unknown Unknown March 15, 2012
hehe..thanx kak..
ta sabar nak tunggu posmen dtg..:]
Puan Kutu Puan Kutu March 15, 2012
mestilah suka!(macam dia plak pemenang..)
LubLy LubLy March 30, 2012
kak yanna sponship tue mmg sorg yg pmurah kak..hehe