SALE.. SALE.. SALE...Cepat terjah.. !!! (",)




               

Siapa yang suka shopping barang or pakaian untuk anak, memang patut terjah BabyIbu Shoppe.. Lebih2 lagi sekarang ni tengah ada SALE..!!!.. Fuyoooo siapa yang tak suka shopping barangan cantik2 dengan harga yang murahkan.. Duit pun jimat.. Lebih2 lagi untuk anak2 tersayang..hihii.. Untuk membuktikan dekat u all yang pakaian di BabyIbu Shoppe ni semuanya cantik2.. saya tempek dekat sini antara produk yang ada di BabyIbu Shoppe.. (",)

BABY GAP - PYJAMA


  Pink Sassy

 Pyjama ni cantik kan.. Kalau anak2 perempuan u all pakai ni.. mesti comel je.. Warna pink pulak tu.. Warna favorite anak2 kita yang bergelar perempuan..hihii.. harga dia pun murah je tau.. Selepas SALE hanya berharga RM24.. !!

 Blue Navy

Takkan untuk anak perempuan je kan.. anak lelaki apa cer..  hihii.. Jangan risau.. Blue Navy ni sesuai untuk anak lelaki u all.. Mesti anak u all akan kelihatan segak bergaya macam navy lah nanti..hihii.. Pyjama ni berharga RM24..

MOTHERCARE DRESS


 Dress ni cantikkan.. Penuh bunga.. ceria je.. Ni yang nak start nyanyi "Pakai baju bunga-bunga".. hehheh.. Baju yang secantik ini cuma berharga RM33 sahaja..

OSHKOSH DRESS


Dress ni pun cantik.. Simple tapi sweet sesangat.. Alahaiii... Baju se'sweet' ini cuma berharga RM27 sahaja..!! Sungguh rugi jika u all tak dapatkannya.. (",)

WEEGO BOTTLE


 Selain daripada pakaian, BabyIbu Shoppe pun ada menjual Weego Bottle.. Produk ni tengah hangat di pasaran tau.. siap masuk TV lagi.. hihii.. Ia ada dalam 2 saiz.. 4oz & 9oz.. Yang 4oz berharga RM47 & yang 9oz berharga RM65 selepas SALE..!!.. Ia bagus & selamat untuk baby kita.. (",)

X10DER



Selain dari pakaian untuk anak kita.. Untuk kita pun ada jugak tau.. Antaranya macam pakaian dekat atas ni lah.. Ianya digunakan untuk dipakai bersama baju kita yang pendek.. tengok gambar model di atas yang tengah memperagakan X10der ni.. First time saya tengok & baru tahu wujudnya X10der ni..hihii.. Yang dekat dalam gambar ni jenis denim.. harga dia RM59.. tapi ada jugak yang jenis cotton tau.. yang tu cuma berharga RM49 sahaja.. (",) So, apalagi, siapa2 yang suka bergaya tu.. jangan lepaskan peluang untuk memiliki X10der ni (^_^)

SHAWL AMANI COTTON


Bukan X10der sahaja.. tapi shawl pun ada tau... Jenis cotton.. Cantik sungguh.. secantik model yang memperagakan shawl tersebut.. hihii.. Ohya, harga shawl ni adalah RM33..

MOSQUITO NET


Last sekali saya nak tunjuk dekat u all, mosquito net @ kelambu.. sangat2 sesuai untuk kita guna.. Kalau rumah u all tu banyak nyamuk, eloklah u all beli kelambu ni.. Mana tau, dalam banyak2 nyamuk tu, terselit pulak nyamuk AEDES.. adoiii.. so, kelambu ni memang sangat berguna.. cuma berharga RM45 sahaja..!!

So, apalagi sayang sayang saya ni semua.. jika berminat cepat2lah terjah BabyIbu Shoppe.. Ohya, bukan hanya yang saya tunjuk je ada jual dekat BabyIbu Shoppe ni tau.. tapi banyak lagi barangan yang cantik2 hokay..!! Sampai tak tahu nak buat pilihan..hehheh.. Kalau nak tahu produk apa lagi yang ada.. rajin2kan tangan u all untuk KLIK SINI (",)

"Saya doakan perniagaan BabyIbu Shoppe akan terus maju & tak lupa jugak, TERIMA KASIH"

{ 18 comments.. read them below or add one }

Tie HT Tie HT February 20, 2012
cantik2 barang dia :)
adyna AB adyna AB February 20, 2012
cantik la botol tue..mmg ngah cari botol2 yg menarik utk amni..coz nak cerai susu badan ngan dia dah nie :) ...nak p terjah blog nie jap..tq
Abang Karu Abang Karu February 20, 2012
saya takde anak kecik...hakhakhak
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA February 20, 2012
klau saya dah kawin, saya akan terjah selalu blog mama alisya dan blog ini.. banyak sumber barangan dan info utk bayi2...
Unknown Unknown February 20, 2012
boleh bawak camping tuh kelambu tuh..hehe
Rozie Rozie February 20, 2012
Tengah survey butik online tuk baby baru...huk huk susah rupanya kan...sukar nak buat pilihan.. apapun pasti ada sesuatu yg berkenan
kurus kurus February 20, 2012
cute2 nyeeeeeeeee
sibb baik x der anak kecik
kalau ada eiiiiiiiiiiiiii

sat nak terjah ;)
Unknown Unknown February 20, 2012
aduh kalo ade ank kn best blh beli bnde nie semua =)
ida =) ida =) February 20, 2012
Besarnya kelambu tuh! Muat satu family. Ingat kelambu baby td
Izan Ishak Izan Ishak February 20, 2012
macam2 ada kat blogshop bby ibu ni ye...
ajumohit ajumohit February 20, 2012
Comel2 semua baju tu, anak2 Akak Ada pyjama pink tu, cute sgt
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda February 20, 2012
comel kn bj2 yg BabyIbu nie jual..
geram je tgk..
kalo sy dh keje, mmg nk shopping bli brg2 nie utk Hannah.. ^_^
dalila dalila February 20, 2012
menarik jugak brg2 yg dijual... :)
sal ya sal ya February 21, 2012
mcm2 ada. tp anak perempuan sy dah tak suka pink. kalau dulu nak serba pink. skg tak lg dah. huhuhu...
Masya Masya February 21, 2012
berkenanya kelambu tu.. klu kat kg memang banyak nyumuk.. tp klu beli silap² bukan utk tdo jer.. mau amir jadikan khemah siang malam main ka situ huhuhuhu....