Tanda penghargaan dari saya untuk u all.. (",)


Actually dah lama saya terpikir pasal ni.. tapi tu la, sebelum ni sibuk menguruskan pasal GA yang saya anjurkan.. so, saya hold lah dulu pasal ni.. (",)... Seperti yang saya pernah inform sebelum ni, saya memang menghargai kehadiran u all ke blog saya.. Semalam saya dah check Nuffnang saya sepanjang sebulan.. URL YANG PALING BANYAK bagi backlink dekat blog saya adalah blog ECA..


Sebagai membalas jasa ECA @ siapa2 sahaja yang memberi backlink yang paling tinggi di blog saya setiap bulan.. saya akan masukkan url blog dia dekat widget FEED @  RSS yang telah saya letak dekat sidebar blog saya.. (",) Bahagian atas bloglist.. So, jika u all godek2 bloglist saya, janganlah segan silu untuk godek BERLIAN UNTUK KAMU..!! tu yer... hihiihiii.. Ohya, saya akan tukar url dekat RSS tu setiap 27hb setiap bulan yer... (",).. 

Harap u all suka dengan cara penghargaan saya ni.. dengan harapan sedikit sebanyak ia dapat membantu u all dapat backlink dari blog saya jugak.. (",) THANKS A LOT..!!

P/s : Ada something untuk u all start akhir bulan depan.. InsyaAllah.. Hope perancangan saya menjadi & doakan saya dimurahkan rezeki yer.. (^_^)

{ 25 comments.. read them below or add one }

sal ya sal ya March 27, 2012
ada kudap2 ke start bln depan. hehehe...
Nida Nida March 27, 2012
Moga Ina semakin dilimpahkan rezeki oleh Allah... ameeeeeennnn
LYAfrina LYAfrina March 27, 2012
TAHNIAH .. REZEKI TU
Masya Masya March 27, 2012
hihihihi... seronokkan bile ade pembaca setia ni... rasa mcm dihargai sgt²...
AnonymousAnonymous March 27, 2012
Tahniahh...ckup terharu kan bile org rajin backlink ke kite..
ajumohit ajumohit March 27, 2012
tahniah ina, byk backlink dari blog echa...
fieda fieda March 27, 2012
wah...chaiyokk la eca..

*kenyang perut brkfst biskut jacobs kat sini...
tiefazatie tiefazatie March 27, 2012
wah..ramai peminat dh blog sis nie/.=)
kurus kurus March 27, 2012
tahniah
alhamdulillah kalau dgrn cara itu intan boleh rapatkan hubungan sesama blogger apa salahnyaaaa ..
akak jarang tgk bhg ini di nuffnang .. nanti nak tgk ;)
syahirooAhmad syahirooAhmad March 27, 2012
1st time singgah blog Intan Permata! Ohsem gitu!
umiawadah umiawadah March 27, 2012
bersinar2 mata saya baca..he he he
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 27, 2012
muahahaha.....ini yg diceta smlm tu eh..malu ai tau :D

nnti eca wat entry follow-up.skrg bz :(

akak punya pasal lah ne :D
Tie HT Tie HT March 27, 2012
tahniah ECA,,ada GA lagi ke ina ? :)
ida =) ida =) March 27, 2012
Weeeee... Best! Harap2 one day, nama saya naik ;)
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 27, 2012
wah tahniah sbb dapat penghargaan dari Kak Ina.beruntungnye Eca =)
sue zainun sue zainun March 27, 2012
insyaallah..moga2 semakin murah rezki ;)
zareliqa afiqa zareliqa afiqa March 27, 2012
Wahhh~ bestnyer kak ina :)
Puan Kutu Puan Kutu March 27, 2012
ehh uv dr sy banyak gak tu.kihkih..
Unknown Unknown March 27, 2012
WAH,BERTUAHNYA DIA..
misshannajr misshannajr March 27, 2012
tak sempat bg detail yg akak minta tu..baru la sng sket nak online arini line ok..takpe la bukan rezeki saya kot :)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN March 27, 2012
@Tihara

emmm mini ga je kot kak..hihii
Cikrosecute Cikrosecute March 28, 2012
Cik rose pun jarang tengok benda2 cam gini hihihi
eija_sweetmama eija_sweetmama March 28, 2012
insyaalllah..moga dipermudahkan segalanya dan dilimpahi lagi rezeki..AMIN