Satu lagi cabutan akan dilakukan.. (",)

Saya nak inform u all ni.. saya akan buat satu lagi cabutan untuk hadiah BROOCH KARISMA.. sebabnya salah seorang pemenang tersebut, entry tentang IntaNBerliaN's first Giveaway tidak dapat dikesan.. bila saya tanya, dia inform dah terpadam.. takpala.. mungkin tanpa disengajakan.. ye dok.. (^_^)

Tapi tu la, saya rasa kurang adil bila hadiah tu tetap bagi dekat dia sedangkan entry tu dah takda.. seolah2 tak join.. *ketika submit link, saya check entry tu ada je..*   Tapi apa2 pun, saya tetap akan bagi dia FLOWER H/P STRAP.. cuma brooch karisma tu, saya terpaksa bagi kepada orang lain la kot... Sorry yer sayang... (",)

So, nanti saya suruh si Alisha cabut undi lagi 1 nombor yer.. nanti nak kena check kembali nombor2 yang masih berbaki.. (",)


Satu lagi cabutan akan dilakukan.. (",)

{ 19 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous March 13, 2012
bukan rezeki dia...
emarieys emarieys March 13, 2012
Rezeki untuk orang lain
Tie HT Tie HT March 13, 2012
sian dia,bleh lak terpadam....best nye dpt brooche lak tu :)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 13, 2012
bukan rezeki dia..takpe...
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa March 13, 2012
alisha ada tugas penting pasni..tugas buat cabut undi lagi satu kan
mimie.. mimie.. March 13, 2012
laa yeke..kesian dia..xpela bkn rezeki dia..

mimi nakk!! hehe
+ e.z + + e.z + March 13, 2012
singgah dgn senyuman :)
zareliqa afiqa zareliqa afiqa March 13, 2012
Kitew dapat flower hp strap pun da syukur..hehe~ maceh2 kak :D
Puan Kutu Puan Kutu March 13, 2012
rezeki org lain la tu..:)
sal ya sal ya March 13, 2012
bukan rezeki dia. gud luck sape yg dapat tu ye.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 13, 2012
bukan rezeki dia lae.....h tu
Cik Jannah Cik Jannah March 13, 2012
takde rezki dia..
takpelah rezeki org lain. hehe
Ayu Ayu March 13, 2012
Memang tersurat bukan rezeki dia la tu kan?Tapi apapun, dpt HP strap, oklah jugak, :)
ida =) ida =) March 13, 2012
saya! saya!
xpe la.... kalo ilang, bukan utk dia la tu
fieda fieda March 13, 2012
amboi ramai yg tggu tu..aci dop kalau kak fieda nok jugok..hehehe
ajumohit ajumohit March 14, 2012
alolo, takpe2, good luck untuk semua ye!!!