Cik Anon kesayangan tanya.. Ibu Alisha jawab (",)

 Ketika saya buat entry senarai peserta IntaNBerliaN's First Giveaway yang belum bagi detail lagi baru2 ni.. Sekali saya dapat komen dari ANONYMOUS.. (",)... So, ni jawapan saya untuk Cik Anon kesayangan... (",)


Yap sayang.. memang kebanyakan GA buat macam tu... Maybe mereka ada sebab tersendiri kenapa nak buat cabutan kedua dalam tempoh yang telah ditetapkan.. Terpulang dekat budi bicara penganjurlahkan.. (",) Saya kurang pasti awak mengikuti setiap entry perkembangan GA saya ni or tak.. & saya jugak kurang pasti yang awak tahu tak, link peserta GA dekat entri yang awak komen tu adalah untuk HADIAH SAGUHATI.. SEMUA PESERTA DAPAT.. TAK PERLU UNDI2..  hihii Tapi saya mengakulah.. memang ada seorang lagi pemenang yang belum bagi detail.. (",).. Untuk pengetahuan awak.. tujuan saya buat GA ni adalah untuk MENGHARGAI mereka2 yang sudi singgah or sudi follow or apa2 je lah dekat blog saya ni.. 

So, pada pendapat saya.. tak salah jika saya memberi masa yang lebih panjang untuk pemenang bagi details mereka dekat saya... ini cara saya untuk tunjuk betapa saya menghargainya kehadiran mereka di blog saya.. Jika Tuhan telah takdirkan hadiah tersebut milik dia.. pasti dia akan tuntut.. TAPI JIKA SAMPAI PERTENGAHAN BULAN DEPAN.. pemenang masih belum menuntut hadiah tersebut.. maybe saya akan buat cabutan lagi sekali... (",) Emmmm.. pada saya, jika kita lakukan sesuatu.. kesabaran tu amat penting.. so, tak salah jika saya bersabar sedikit untuk dapatkan details tersebut.. (",)

 Lagi pun, saya dah pergi terjah blog pemenang tersebut.. Blog tu DAH LAMA TAK UPDATE.. LAST UPDATE BULAN 2.. So, saya sebagai insan biasa harus memahami jugak.. maybe owner blog tu mempunyai masalah untuk mengadap blog.. Yela, manalah tau kot2 dia nak mengadap blog pun pergi cyber cafe..hihii... Lagi satu, bagi saya.. setiap orang ada cara tersendiri.. tak semestinya.. orang buat cara A, saya pun nak buat cara A.. Apa salahnya kita tukar cara B.. (^_^)

Untuk pengetahuan Cik Anon kesayangan saya ni jugak... apa yang saya buat ni atas persetujuan sponsor.. kiranya saya dah berbincang dengan sponsor.. (",) Apa2 pun.. saya ucapkan TERIMA KASIH SANGAT2 dekat Cik anon kesayangan saya ni... Baguslah awak tanyakan.. at least orang lain pun boleh tahu.. maybe mereka pun tertanya2 macam awak jugak cuma malu2 alah nak tanya..hihii... Btw, salam kenal Cik anon kesayangan... (^_^)



{ 28 comments.. read them below or add one }

Umialya Umialya March 20, 2012
mg cik anon faham ek, pnjang lg penjelasan IB bg.. hihihi
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 20, 2012
terbaik jwpn sis ni..suka3..
Fiza Rahman Fiza Rahman March 20, 2012
Tu dia jawapannya ☺☺☺
Unknown Unknown March 20, 2012
PENJELASAN YG PANJANG LEBAR..HRP2 CIK ANON BERPUAS HATI INTAN YER..
Tie HT Tie HT March 20, 2012
cik anon tak folow ni updet GA INTANBERLIAN..padahal dah berapa lama ina buat sticky post link peserta ritu..tp takpe dia tanya cam sopan2 tu kira olrait lagi lah, ina pun jawab ala2 manja2 gitu..keh3.
Masya Masya March 20, 2012
Penjelasan yang panjang lebar lagi.. harap berpuashatilah cik anon tu...
Rozie Rozie March 20, 2012
emmm macam2... sabarjerlh..
sue zainun sue zainun March 20, 2012
penjelasan yang mudah cik anon nak faham..hehe
Cikrosecute Cikrosecute March 20, 2012
hihihi cik rose tak kisah...janji hadiah cik rose dah dapat...penjelasan yg jelas mesti cik anon puashati...
fieda fieda March 20, 2012
puah ati cik anon ina dah jawab..
dalila dalila March 20, 2012
biar terang dan jelas... :)
zareliqa afiqa zareliqa afiqa March 20, 2012
Harap cik anon paham~ hewhew :D
+ e.z + + e.z + March 20, 2012
eB pn wat g2... last GA kami winner blom claim hadiah pn lagi :)
Cik Jannah Cik Jannah March 20, 2012
panjang terang dan jelas jawapan utk cik anon. harap berpuas hati. hehe :)
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ March 20, 2012
K.atie pon klu buat GA mmg bagi masa kat pemenang tuk htr detail...syian kan,maybe dia jarang online cam yg ina tulis tu.
Klu dah rezeki dia..mmg xkemana...
emarieys emarieys March 20, 2012
jawapan yang terang dan nyata
sal ya sal ya March 20, 2012
akak nk kenal jugak boleh? hik3...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty March 20, 2012
penjelasan yang sangat sabar n baik hati..sejuk peri=ut mendengarnya=)hikhik..mmg ptut bg peluang.kadang kita tak tahu apa mslh2 blogger=)suka ngan jwpn awak=)tebaekkk
eija_sweetmama eija_sweetmama March 20, 2012
setuju sgt dengan penjelasan ina ni,
btol tu setiap penganjur ada cara tersendiri dlm mengendalikan GA masing2 kan..

yg penting mmg terbaek la ina bg masa & peluang kpd pemenang
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com March 20, 2012
bagus tu intan kak ita like...he..he...
Yumida Yumida March 20, 2012
mmg menghargai sgt2 bila jumpe penganjur cam Sis....
hope cik anon akan menjd org bertuah pd GA/ contest berikutnya..
eita eita March 20, 2012
jenuh baca jawapan ni..
sungguh detail..
heheheh
ida =) ida =) March 20, 2012
Setuju! Ikut cara masing2. Tapi, kalo mama alisha nk address mama adam, lani jugak mama kasi ;)
Unknown Unknown March 20, 2012
bagus penjelasan yang cukup jelas. pupel antara penganjur yang cabut semula selepas pemenang tak tuntut dalam masa yg ditetapkan kerana tak nak keadaan pada ga lama berulang, terpaksa tunggu 3 bulan untuk bagi hadiah kerana pemenang tak tuntut pulak tu hadiah baju yang kene tempah dekat suplier. lepas tu lambat hantar. kesian pemenang lain. kali ni kene tegas dan terpaksa lah cabut balik. ada juga penaja yang sponsor benda kreatif (header,edit blog) yang nak cepat kerana kekangan masa so nak tak nak kenalah buat cabutan semula. tapi bila dah cabut lagi, masih ada lagi tak tuntut. hai letih.. tapi pupel bagi masa lagi untuk mereka tuntut2 cuma takleh lah sampai berbulan2 takut terlupa hehe
Unknown Unknown March 20, 2012
Kalau x faham juga susah le sebab panjang lebar penjelasan nikan intan.....
msredcheesecake msredcheesecake March 20, 2012
Good answer.... Harap anon tu berpuas hati...
Unknown Unknown March 21, 2012
hahhaa barulah setailo...terus terang,direct... :)
Puan Kutu Puan Kutu March 21, 2012
ehh betul tu..utk org yg sabar dan menghargai reader or follower taksalah berkorban sedikit masa..:)