Susu ensure murah RM26 SATU TIN

Susu-milk ensure with f.o.s  - Image

U all ingat tak dulu saya pernah buat entry tanya u all pasal SUSU ENSURE kan... Actually saya dah jumpa harga SUSU ENSURE YANG MURAH DENGAN HARGA RM 26 SATU TIN @ 400 GRAM... Dah 3 kali pun abah saya g beli susu dengan orang ni... Kiranya setakat ni, dengan dia ni paling murah la... setakat yang abah saya survey sebelum jumpa dia ni, paling murah RM 33 satu tin... 

Kalau ada kaum kerabat or sahabat handai u all yang memerlukan susu ensure, bolehlah suggest yang ni...

CONTACT NO : 010-237 3071
NAMA : MAN
LOKASI : KUALA LUMPUR
MINIMUM KENE BELI 6 TIN KALAU TAK SILAP SAYA
TAKDA PERKHIDMATAN POS YER... AMBIK BY HAND

U all jangan risau sebab Man ni tak tipu.. memang betoi2 jual susu ensure punya... Kalau tak, takkan abah saya dah 3 kali beli dengan Man... Ohya, untuk pengetahuan u all, Man ni bekalkan susu ke hospital.. thats y dia boleh jual murah... Errmmmm kalau tak silap saya, abah saya cakap dekat tin susu tu pun ada tulis untuk kegunaan hospital...

Macamana saya boleh jumpa maklumat susu murah ni?? Saya google.. sekali terjumpa link susu ensure ni dekat MUDAH.MY.. So, kalau u all nak tengok link asal, KLIK SINI yer.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 15 comments.. read them below or add one }

ayuzan ayuzan September 11, 2013
dulu masa arwah abah kat ward.. pun minum susu ni.. :(
Unknown Unknown September 11, 2013
alhamdulillah dpt jumpa yg murah utk kegunaan adik ina
Cikrosecute Cikrosecute September 11, 2013
terima kasih ina atas info nie...
Unknown Unknown September 11, 2013
kiranya murah la tu kan.. boleh order bagi yg berminat.. tq sharing dear. =)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 11, 2013
susu ni utk org yg sakit ker...wani xpenah dgr psl susu ni
QasehnyaRania QasehnyaRania September 11, 2013
nmg murah la.utk adik ina ke?
Nora Karim Nora Karim September 12, 2013
wah, kalau pembekal susu ke hospital ni mmg murah harganya... tapi tu la... susu tertentu je ada dijual murah macam tu...
nanieydotcom nanieydotcom September 12, 2013
Bgs untuk yg cri info pasal susu ni :)
haryati haryati September 12, 2013
alhamdulillah...syukur...Allah temukan ngan orang tu ye... semoga adik ina cepat sembuh ye
syawalsimpsons syawalsimpsons September 12, 2013
alhamdulillah semua di permudahkan
Mimie Mimie September 12, 2013
Memg murah..jauh beza hrga susu tuh ye kak
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 12, 2013
Salam K.Ina..

alhamdulillah..dah jumpa jln penyelesaian.. murah ye.. mesti kena beli borong ni :)
matahati-aishahazhar matahati-aishahazhar September 12, 2013
thanks dengan info ni. sebab mak saya pun bergantung dengan susu ni. harga yg saya dapat pun rm70. mmg terkejut tgk entry ni.
Mohd Fitri Mohd Fitri June 08, 2015
Assalam..ada sape2 yg boleh bkongsi maklumat pmbekal Susu Ensure...Cik man n sha x jual dah..fitri 0137192129
HOMETUITION PTWL HOMETUITION PTWL May 28, 2016
Hi saya jual ensure below market pricd.rm60per tin 850g
Sila cl 01138851572