Alisha dah lulus sepenuhnya

Alhamdulillah.. Anak solehah saya @ Alisha dah buktikan yang dia boleh bangun @ terjaga sendiri untuk ke tandas time tidur malam.. Untuk pengetahuan u all, saya memang dah lama takda nak kejut2 Alisha tengah2 tidur tu ke tandas tau.. Biasanya Alisha bangun tidur pagi tu baru dia g tandas..

Malam tadi sebelum tidur, Alisha kerap ke tandas.. time tu saya dah pikir, nanti saya kene bangun @ kejutkan Alisha dari tidur untuk ke tandas.. kalau tak, confirm dia terkucil macam malam hari tu... Tapi itu hanyalah andaian saya.. Andaian yang selalu nak merendahkan Alisha.. Rupa2nya tak u all.. Anak saya boleh bangun sendiri tanpa kejut saya... Tau2 je saya dengar dia panggil saya dari tandas... 

Alisha dah buktikan yang dia dah LULUS SEPENUHNYA free diapers ni.. dah berjaya free diapers di siang hari.. dah berjaya free diapers di malam hari.. dah berjaya free diapers time keluar berjalan.. TAHNIAH SAYANG.... (",) Ohya, kalau u all rasa anak u all dah ready untuk free diapers.. u all terus lakukannya tau.. yang penting jangan wujudkan alasan.. Confirm u all akan berjaya.. samada cepat or lambat..!! (',)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.
Alisha dah lulus sepenuhnya

{ 13 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 20, 2013
tahniah alisha.... jimat duit bl lampin
Unknown Unknown September 20, 2013
yeayy. alisha BOLEH. alhamdulillah... ;)
syawalsimpsons syawalsimpsons September 20, 2013
alhamdulillah gud job alisha
Mimie Mimie September 20, 2013
Alhamdulillah Aina dah free diapers sepenuhnya..skang nk train auni pulak
lizz lizz September 20, 2013
bagus alisha auntie ni..pandai...
Ainim Rashihah Ainim Rashihah September 20, 2013
Tahniah Alisha..bijak alisha ni ya kak ina
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 20, 2013
salam k.ina..
yeay alisha dah totally free diapers..
tahniah ibu & alisha! :)
jaakechik jaakechik September 20, 2013
bijak betul si alisha ni, pandai berdikari sendiri.
mama lynn mama lynn September 23, 2013
tahniah Alisha.. lepas ni jimat duit mama dia. hehe dpt gak save belanja bln2... ape pun anak2 seusia Alisha parents kena sama2 bg support kan.. ada gak parents x kisah anak pakai pampers smpai 4-5 thn...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 23, 2013
bestnyerrr bc pengalaman free dypers ni...tahniah alisha