Aqilah runtuhkan kelambu

Baru2 ni saya saja pasang2 kelambu.. nak tengok reaksi 2 orang anak bertuah saya ni...


Si Alisha dia dah tau apa itu kelambu.. so, dia masuk la ke dalam... Si Aqilah tu pulak, dia duk berdiri dekat kelambu tu.. macamlah kelambu tu  "keras" macam dinding...


Sekali Aqilah tertolak terus terjatuh & robohlah kelambu Alisha tu.. hihii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 27 comments.. read them below or add one }

ieda immi ieda immi September 06, 2013
ahaaaaaa tudiaaaa roboh sudahh ekkee
pandai alisha melayan aqilah ..
Ainim Suju Ainim Suju September 06, 2013
hehehe..dia seronok kot main kelambu tu kak
CtAyue CtAyue September 06, 2013
hehe// comel betul.. si akak betul2kan kelambu, dtg si adik.. haa tu dia.. dh kena roboh..hihi.. sweetnya dua beradik nih
syawalsimpsons syawalsimpsons September 06, 2013
terus aqilah robohkan..kikiki...bising tak si kakak tu
lizz lizz September 06, 2013
comel betul gelagat aqilah ni...geram tau...tak per roboh boleh betulkan balik kan..
UmmiAbi UmmiAbi September 06, 2013
Hehe...suka tgk gelagat diorang... Alisha marah x bila aqilah robohkan kelambu tu?Lau wafa, dia bt2 geram n mengadu kat abi dia...hehee
mama_ka0ri mama_ka0ri September 06, 2013
hihi..budak2..tak tahu apa itu kelambu..
luqman zakaria luqman zakaria September 06, 2013
ramai ek yang pakai kelambu macam nih skg!
QueeN TerataI QueeN TerataI September 06, 2013
hehehehe pandai aqilah yer..
IbuNoey IbuNoey September 06, 2013
sbb fikir kelambu tu macam dinding le dah roboh jdnya...hehe..
Masha Meisters Masha Meisters September 06, 2013
hehe...pandaila tu dye ingat kelambu tu keras sgt...hehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 06, 2013
Salam K.Ina..

hihi..bertuahnye aqilah ni..
tak pe..lenkali masuk dlm tu ajak kak alisha main2 sekali.. hihi.. :)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 06, 2013
kelambu moden ye.. hihi.. aqilah..aqilah.. lasak betul..
Shima Salleh Shima Salleh September 06, 2013
sama la anak bertuah shima hihihi tp dia runtuhkan dr dlm ekekeke
Shima Salleh Shima Salleh September 06, 2013
anak bertuah kan.. anak2 shima pun suka klu psg kelambu, depa runtuhkan dr dlm hohoho...
Puan Kutu Puan Kutu September 07, 2013
mesti aqilah rasa dia cukup kuat sbb dpt runtuhkan kelambu.hehe
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin September 07, 2013
Hahaha habis kelambu tu dirobohnya... :D

Minta komen entry ni :

http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2013/08/mykad-smart-shopper.html

Tq :)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 08, 2013
Hehe.. Comel je.. Biasalah tengah nk explore.
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 08, 2013
kihkihkih sekali aqilah tolak terus runtuh kelambu tu....
Mama Adam Mama Adam September 08, 2013
Rajin pasang kelambu. Hihihihi.
Cik Nur™ Cik Nur™ September 08, 2013
mungkin dia ingat kelambu tu keras kot..heheh
Mimi Azirah Mimi Azirah September 08, 2013
Hahahahaha.. tuh dia skali kelambu runtuh dh
Haryati Faizal Haryati Faizal September 09, 2013
bley main pondok2 ni...hihi
Mrs Velentine Mrs Velentine September 09, 2013
perasaan ingin tahu buat aqilah merobohkan kelambu
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
haa tu dia,skali roboh terus..hihi