Kesan penggunaan Ephyra menakjubkan dalam tempoh 11 hari...!!!

U all mesti masih ingat lagi pasal EPHYRA yang saya cerita sebelum ni kan.. Produk yang tengah hot dipasaran..!! Hari ni hari ke 12 saya guna EPHYRA.... U all tahu tak, 2 3 hari guna EPHYRA ni pun saya dah nampak kesan tau.. hebat tak hebatnya EPHYRA yang rasa dia sangat mabeles nih! Sedap tak hengat..!! U all patut try... Phewitttt dah nak dapat gaji kan.. apa lagi.. spend la sikit duit untuk try EPHYRA ni.. (^_^)


EPHYRA UNTUK 30 SACHET BERHARGA RM197 & KALAU SET PERCUBAAN BERHARGA RM68 / 10 SACHET.. Apaa?? harga terlalu mahal?? Mahal tapi setanding kualiti yang EPHYRA bagi... Untuk pengetahuan u all, EPHYRA NI DIA GUNA KOLAGEN IKAN LAUT DALAM TERHIDROLISIS.. DEKAT PERAIRAN LAUT DALAM DI KAWASAN FRANCE.. DENGAN KATA LAIN, BEBAS DARI PENCEMARAN LAUT.. "WHITE FISH" YANG EPHYRA GUNA MEMANG ADA DEKAT KAWASAN LAUT DALAM SAHAJA.. Thats y harganya mahal... kan dah kata harga setanding kualiti... (",) Ohya, u all yang alahan dengan seafood pun boleh minum yer...

Itu mukadimah untuk entry ni... sekarang ni baru masuk bab testimoni dari saya sendiri.. (",).. Apa yang saya tulis ni adalah kesan dari penggunaan selama 11 hari tau... Ohya, lagi satu nak bagitahu.. hari pertama hingga hari ketiga.. saya minum sepeket sehari.. tapi untuk hari keempat hingga semalam @ hari kesebelas, saya guna 2 paket sehari... rasa macam nak berteriak bagitahu kat semua orang yang kesan saya guna EPHYRA, sangat2 menakjubkan..!! 


Yang paling saya seronok kesan yang berkaitan dengan SUSU BADAN.. Seperti yang u all tahu, saya kan breastfeeding Aqilah.. So, susu badan haruslah sentiasa banyak untuk menampung keperluan si anak solehah saya tu.. U all bayanglah, baru 2 3 hari minum EPHYRA, SUSU BADAN SAYA MENJADI SANGAT MERIAH DARI BIASA... bangun tidur, saya tetap dapat rasa yang susu tengah penuh..!! Hakikatnya, Aqilah tetap jugak bangun untuk minum susu... Lagi satu, pemprosesan susu badan tu, saya rasa macam cepat... rasa macam sekejap je dah penuh... baru lagi Aqilah habis minum.. alih2 susu dah kembali ada... (",) Aqilah hisap belah kanan, belah kiri memancut.. hisap belah kiri, belah kanan memancut... Memang saya terujalah bab ni...!! Teruja sebab sebelum ni, saya telan kolagen, produk tu mana ada kelebihan tambah susu badan... tapi EPHYRA ni lain... dah ibarat 2 in 1... Saya dapat kolagen, Aqilah dapat susu... (^_^)

Haaa ini lagi satu kesan yang terbaik untuk saya.. KEGUGURAN RAMBUT SAYA MAKIN BERKURANGAN!!!.. Rambut saya ni memang dah lama gugur.. Asal menyapu dalam rumah.. rambut ada je melekat dekat bulu penyapu tu haaa... Untuk pengetahuan u all.. setiap hari kalau saya sikat rambut... rambut yang melekat dekat sikat, boleh dikatakan segenggam tangan Aqilah... Yap, memang banyak.. harap rambut saya ni lebat je.. kalau nipis, dah lama kepala saya ni separuh botak agaknya... hihiii.. TAPI.. lepas guna EPHYRA.. semakin hari semakin kurang jumlah rambut saya yang gugur tu... Hari kedua saya dah perasan yang rambut gugur yang melekat dekat sikat, makin kurang... Ya Allah.. seronok sungguh saya rasa... sampai ke hari ni, rambut masih ada gugur tapi makin sikit dari dulu... Alhamdulillah...

Nak cerita pulak pasal aktiviti saya dekat bilik termenung tu haaa... Saya ni spesis yang susah benor nak membuangnya.. 3 4 hari sekali baru nak membuang.. Nak lagi bagus, seminggu sekali.. Makan punya banyak.. tapi duk kat dalam tak mau keluar2.. kikikii.. Tapi bila saya dah guna EPHYRA ni.. HARI2 SAYA G MEMBUANG DALAM BILIK TERMENUNG..!!.. Kalau tak pagi petang, kalau tak petang, malam.. yang pasti hari2... Ohya, nak bagitahu jugak kat u all.. andaikata u all minum EPHYRA... awal2 minum je u all membuang hari2, tapi lepas tu time u all membuang tu, dah bukan macam masa mula2 minum EPHYRA.. u all jangan salah sangka pulak dekat EPHYRA ni tau.. sebab dari apa yang saya tahu.. untuk awal2 permulaan yang keluar tu, ia adalah detox dekat badan kita.. ia dikeluarkan melalui bahan buangan.. apa2 yang tak perlu dalam badan kita tu.. semua dia kasi buang..


Inilah antara perubahan yang sangat ketara yang saya perolehi dari minum EPHYRA.. Saya sangat2 gembira dengan perubahan ni..!! Tapi ada lagi satu perubahan yang saya nak sangat... TUMIT KAKI SAYA MEREKAH..!! Tumit kaki saya ni memang merekah teruk la kan.. Kasar sampai my dear tegur..!! Hokay.. saya malu..!! So, saya harap sangat dengan penggunaan EPHYRA ni, ia dapat bantu masalah tumit kaki saya ni... kesan dekat tumit kaki saya tu.. baru nampak sikit... yela, baru guna 11 hari.. dengan tumit kasar camtu... takkan imagine guna 11 hari terus licin mengalahkan kaki baby kan.. So, saya akan lihat kesannya camna nanti.. maybe selepas penggunaan kotak kedua EPHYRA.. Apa2 pun, saya sangat2 gembira & teruja dengan keberkesanan EPHYRA dalam tempoh 11 hari penggunaannya...!! Keberkesanan diluar jangkaan saya.. (",) 

EMAIL : oceanlife2u@gmail.com
WEBSITE : OCEANLIFE2U
FANPAGE : OCEANLIFE2U
CONTACT NO : 03-4141 7889, 03-4142 1786
HOTLINE : 019-399 9238

SEKOTAK EPHYRA BERHARGA RM197.00 / 30 SACHET
SET PERCUBAAN BERHARGA RM68 / 10 SACHET  

{ 26 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 24, 2013
alhamdulillah semuanya memberangsangkan..semuanya positif..bagus la
kurus kurus September 24, 2013
alhamdulillah
jika sesuai pasti akan puas hati si pemakai ;)
Mrs Velentine Mrs Velentine September 24, 2013
boleh tak guna masa pantang kak ina??
Mrs Velentine Mrs Velentine September 24, 2013
done ford & universty of london
Unknown Unknown September 24, 2013
salam ina, ephyra mmng bagus
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 24, 2013
Salam K.Ina..

cma baca ni turut rasa teruja.. :)
bagusnya produk ni..
Unknown Unknown September 24, 2013
terujanya baca kesan2 yg positif .... terus rasa nk mencuba ^^
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 24, 2013
bab gugur rmbut n memerut tu cam best..hihi
Unknown Unknown September 24, 2013
best jugak ye produk ni.. ina dah boleh tu jadi model EPHYRA... hihi.. mata bercahaya je.. ;)
Mimie Mimie September 24, 2013
done save22 n exabytes
Unknown Unknown September 24, 2013
terbaik la kak.. leh cuba la nanti.
lizz lizz September 24, 2013
jelita u...kulit dah mulus tu...
fieda fieda September 24, 2013
Amboi...tmbh ctk la ina psni..hihi
nita nita September 24, 2013
wah..makin cantik Ina...

akak paling suka bab rambut gugur tu.. In Sha Allah nak cuba jugaklah nanti..
zety zety September 24, 2013
wahh mcm best je produk ni ina ..blh try la kot ;)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra September 24, 2013
Amboi.....berseri sangat tgk akak..haa..nnt aqilah pun mesti berseri macam ibu dia..yerla...susu badan yg berkolegen...hihi...rambut saya pun macam akak..masa dok PD dulu penuh jer rmbut dlm bilik..skang pun sama..pasal tumit plak saya kat umah ja ada sikit rekahan..bila balik u makin hilang..yerla kat u bilik kecik ja..g toilet pun pakai kasut..so xdala nk rekah sgt..huhu..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra September 24, 2013
Amboi.....berseri sangat tgk akak..haa..nnt aqilah pun mesti berseri macam ibu dia..yerla...susu badan yg berkolegen...hihi...rambut saya pun macam akak..masa dok PD dulu penuh jer rmbut dlm bilik..skang pun sama..pasal tumit plak saya kat umah ja ada sikit rekahan..bila balik u makin hilang..yerla kat u bilik kecik ja..g toilet pun pakai kasut..so xdala nk rekah sgt..huhu..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 25, 2013
mcm nak cuba sbb wani pn rambut gugur banyak nih..
aNa LiEyA aNa LiEyA September 25, 2013
Sy lia authorized dealer dr ocean life for ephyra.

Dapatkan segera harga promosi 25-30 sept 2013.

Harga rendah dari market.

Boleh hubungi sy melalui whatsapp/viber/wechat 0109828056-lia
izza ephyra izza ephyra September 30, 2013
Salam,

being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

let me know if you are interested :)

spread the love!

Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com
Emi Emi October 08, 2013
Eh, akak pun pakai ephyra ni? Google pasal ephyra, keluar blog akak. Maybe sy terlepas baca entry akak yg ni haritu kot. Huhu

Sy harini baru hari pertama ambik ephyra. Nak try. Sbb bila baca testimoni ephyra, rasa teruja sgt. Sy plg harapkan kesan pada kulit muka. Muka sy takde problem sgt. Just sedikit berminyak, dan warna x sekata..klu blh nak muka jd lg cantik la. Nk aksi glowing sikit! Haha. Nanti akak share la lg pasal ephyra ni..


Tp untuk pelajar mcm sy, terasa x mampu nak guna ephyra ni. Ini pun sy ambik pek percubaan rm50 amsa kat halal festival haritu.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 14, 2013
byk gak ye benefit ephyra...
thanks Ina coz sudi share