Mee Goreng Kicap hasil tangan saya...


Mee Goreng Kicap... Rupa tak penting.. yang penting rasa.. Mee goreng kicap hasil masakan saya yang menjadi kegemaran MIL... Muahahhahha... Ferasan di situ.. kikikii...

Eh, tapi betoi tau.. adik ipar saya duk cite kata MIL suruh dia masak Mee goreng macam y
ang saya masak..  Hari tu bila MIL datang umah, teruslah saya masak mee goreng kan... Adik ipar saya cakap "Mak cukup berkenan dengan mee goreng kak ina ni"... MIL saya time tu, senyum2 tersipu... hihii.. Saya?? Lagilah malu... Walhal hidung dah kembang kempis... kah kah kah... RESEPI
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 25, 2013
salam k.ina..

hihi..dah buat cma terliur jgk ni.. cma suka mee goreng kicap versi basah :)

bertuah MIL dpt menantu pndai masak :)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 25, 2013
kalo dah MIL suka.. mesti la sedap... nmpk mcm mee goreng basah kan..cuma tak berkuah...hihi..
azizah :) azizah :) September 25, 2013
pehh terliurr dgn makanan~~
Ayu Zan Ayu Zan September 25, 2013
untung la akak..makin MIL sayang..
JunAina JunAina September 25, 2013
Mak akak kalau anak2 masak ada je tak kena tekak dia almaklumlah tukang masak pernah buka kedai makan jugak dulu2 tapi sejak dah masuk 6 series ni makan kedai tak mo anak2 masak dia makan je walaupun kekadang hujung2 berbunyi sikit2...hehheee...
luqman zakaria luqman zakaria September 25, 2013
sedapnya..tp luqman xmakan taugeh..hehe
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 26, 2013
Tengok pun da tau sedap.. :) biasa mee mcm ni rupenye mmg sedap!! Serius!!
Mimi Azirah Mimi Azirah September 26, 2013
done ikea, save22 n exabytes
Dylla Abas Dylla Abas September 26, 2013
sedapnyaaaaaa..yummy!!

p/s : mak kite pun suka mee goreng yg kakak ipar kite masak :)
jaakechik jaakechik September 26, 2013
seronok kan, bila kita masak ada yg puji dgn ikhlas hati (bukan hipokrit), nak lagi kalo MIL yg puji, lagi lah sukooo... hihi,,,
Si Matatajam Si Matatajam September 26, 2013
Berbunga ja hati tu Kalau MIL yg suka masakan kita masak..
Haryati Faizal Haryati Faizal September 26, 2013
betul tu yang penting rasa, rasa tu lah yang memikat selera...
Mrs Velentine Mrs Velentine September 26, 2013
MV yang tengok pun dah kesedapan
ayut ayut September 29, 2013
tu dia mjd kegemran MIL...dah amik hati dh kat situ.hihihi...msak penuh kasih syg mesti sdap je kan kak :)