Jom semak PERATUSAN SEO blog masing2.. (",)

Tadi saya blogwalking ke blog Kak Izan Mama Mia.. Sekali terpandang entry pasal nak semak peratusan SEO blog.. Saya pun apa lagi.. gedik2 la nak try jugak.. walaupun saya sedar yang hakikatnya blog saya ni hanyalah blog yang berkaitan anak2, diri sendiri & family.. Bukan ada entry berkaitan cerita2 terhangat di pasaran pun.. (^_^)
Sekali lepas semak, rupa2nya peratusan SEO dekat blog saya ni 57%.. Biar betoi.. lebih dari separuh tu.. Ingatkan tak sampai 10%.. hahah.. Maybe entry saya ni walaupun berkaitan diri sendiri tapi secara tak langsung ianya menjadi carian jugak untuk ibu2 or bapa2 yang lain di luar sana.. (",) Ohya, kalau u all pun nak semak, KLIK SINI yer..
 
 

{ 21 comments.. read them below or add one }

Rozita Ceritaita Rozita Ceritaita September 20, 2013
dah semak..cuma 17% je.. hehehe.. byknya nak kena betulkan..
nita nita September 20, 2013
saya punya 38% jer...
syawalsimpsons syawalsimpsons September 20, 2013
sue dah check sue punya..sue punya zero..kakakakakkakak
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 20, 2013
salam k.ina..

tercalon jgk tu.. tahniah! :)
nnti cma try cek :p
ida =) ida =) September 20, 2013
Saya pun semak juga td. Lepas bukak blog mia tu la =)
Mimie Mimie September 20, 2013
sy dah semak....hahaha...malu nak gitau kak ina..
Unknown Unknown September 20, 2013
nak cek jugak la..cam best pulak..hihi
jaakechik jaakechik September 20, 2013
tinggi jugak tu kak ina. tahniah..!!
Unknown Unknown September 20, 2013
haah.. baru je tgk kat blog kak izan td...hihi.. takot la nk check..haha.. mesti sikit sgt.. ;p
indahhiasan indahhiasan September 20, 2013
Nak check jugak..kekekekee
Dayang Deno Dayang Deno September 20, 2013
wah nak tengok jugak al... thanks kak :)
nurains nurains September 21, 2013
ain punya 37% ja haha, sikitnyaa
Puan Kutu Puan Kutu September 21, 2013
ina hebat..sy ngan kak izan sama je peratus kai.hehe
Miss N™ Miss N™ September 21, 2013
dah semak..tak sehebat akak... :)
Myra Jay Myra Jay September 23, 2013
Ok nak semak jugak ;)


Blog Ina kan bnyak pasal parenting ngan resepi ;)
mama lynn mama lynn September 23, 2013
da try jugak.. 36% je.. hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania September 23, 2013
Tahniah ;)
Perkembangan sihat