Perkembangan adik saya

Adik saya dimasukkan ke wad dekat hospital Ipoh semalam... Adik saya kene JANGKITAN KUMAN... doktor kata puncanya kahak adik saya tersekat dekat area pinggang.. memang akhir2 ni adik saya ada alami batuk & kahak.. Lagi satu sebab adik saya terbaring je... Emmmm camne ek.. apa "aktiviti" yang terbaik untuk adik saya dekat rumah yer... Nak kene bawak berjalan hari2 ke yer..

Semalam adik saya dibagi ubat tidur & bernafas dengan bantuan oksigen.. hari ni tak tahu lah macamana... Moga adik saya cepat2lah baik.. 
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 04, 2013
elok juga kalau ptg2 bawa adik kak ina ambik angin kat luar...batuk n kahak tu kalau adik kak ina baring bahagian badan n kepala bagi tinggi sikit mcm katil hospital yang boleh kita angkat separuh tu....moga adik kak ina cpt sembuh yer
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 04, 2013
Salam K.Ina..

huhu.. CMa tak pasti cara penjagaan yg sesuai utk adik akak.. harapnya ada yg lain dpt membantu...

semoga adik akak sembuh seperti sedia kala...
Deqla Manjew Deqla Manjew September 04, 2013
mujur cpt2 hantar hospital smula.. dptlah cpt2 dptkan rawatan susulan kan.. moga adik ina cpt2 sembuh ye..
Mimi Azirah Mimi Azirah September 04, 2013
sy pun xtau pe xtvt yg sesuai dgn adik akak sbb sy xpkr..hehehe..tp kalo sy de bce mne2 info sy share ye kak
Izan Ishak Izan Ishak September 04, 2013
mudah-mudahan adik ina cepat sihat spt sediakala. setiap kali k.izan baca kisah pasal adik ina rasa sebak sgt. hanya mampu baca dan tak mampu komen tiap entri pasal dia. maaf ye ina. apa pun... moga doa dari kita semua utk adik ina dimakbulkan oleh Allah hendaknya.
Haryati Faizal Haryati Faizal September 04, 2013
semoga cepat sembuh..

adik ina bley bercakap cam biasa ke?