Video Aqilah berjalan

video
Durasi : 7 saat
Finally dapat jugak saya rakam video Aqilah berjalan.. tu pun bukan main laju gaya jalan.. terhuyung hayang.. sibuk nak berkejar.. macam dah terlebih teror berjalan.. hihii.. Ohya, sekarang ni aqilah berjalan je kojenya.. nak tengok dia merangkak pun dah susah...
Tapi best gak.. cepat berjalan, cepatlah terasa Aqilah makin membesar.. nanti boleh main masak2 dengan kakak Alisha.. (',)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 10 comments.. read them below or add one }

Ema Johari Ema Johari September 11, 2013
pasni boleh lumba dgn kakak..hehehe

link terbaru : emarieys.com
Haryati Faizal Haryati Faizal September 11, 2013
jemu dah dia merangkak, sbb dah dapat kaki...syok...lagi laju...
zety zety September 11, 2013
yeayy..dh pandai jalan!!
Deqla Manjew Deqla Manjew September 11, 2013
x dpt tgk kat opis.. huhuhu...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 11, 2013
cepatnyerrr aqilah jalan mcm lari pun ada kan...tp comel jer dia jalan
Mas Zull Mas Zull September 11, 2013
assalamualaikum intan...comel jer tengok bila dah pandai berjalan sendiri...:)
QasehnyaRania QasehnyaRania September 11, 2013
cepat la ada geng kakak nanti ... nti dh besar boleh tolong ibu masak pulak.
mmmm... saya pula yg tak sabar..hihi
Nora Karim Nora Karim September 12, 2013
alololo comeinya... heheh
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 12, 2013
salam K.Ina..

cptnye aqilah bljr berjalan.. hihi..jenuh la ibu senaman dgn aqilah nnti ni.. :)

good girl aqilah :)