Pemenang Mini Giveaway #17

Terus kepada pengumuman la yer.. Ada 3 cabutan yang dilakukan oleh Alisha.. Pemenangnya adalah..

24 : http://shirashafrida.blogspot.com/
5: http://miaduniaku.blogspot.com
16: http://haslizalizz.com/

So, kepada pemenang, sila bagi NAMA & ALAMAT dekat kotak komen pun boleh je.. Saya tunggu respon u all sehingga pukul 12 tengah malam ini.. Jika takda, saya akan suruh Alisha cabut undi baru.. Btw, TAHNIAH untuk pemenang.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

izan mama mia izan mama mia September 25, 2013
Alhamdulillah...syukur...tq Alisha n Ina....mia tentu gembira dapat buku nih..sekarang mmg moood dia teruja nak membaca sbb thn depan dh nk g tadika..hihihi..mg makin murah rezeki ina sekeluarga...tq
syawalsimpsons syawalsimpsons September 25, 2013
tahniah pada yang menang...
Ibu Lala Ibu Lala September 25, 2013
Alorrr x tau pun ada giveaway. Rugi rugi
lizz lizz September 25, 2013
yeayyy menang...bestnyer tq alisha pilih auntie...mmmuah...
tq juga utk ina....
nanti saya bagi alamat tapi rasanyer hari tu dah ader kan...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 25, 2013
salam k.ina..

wah..dah ade pemenang..

tahniah buat mereka ber3 :)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 25, 2013
wahhh mama mia antara yg menang.. tahniah buat para pemenang.... ;)
WanitaMustanir WanitaMustanir September 25, 2013
Kak, dapat dah ke nama dan alamat saya? pagi tadi saya dah komen tapi tak pasti akak terima ke tak.
lizz lizz October 07, 2013
ina saya dah emailkan alamat k...tg ina