Adik saya muntah

Semalam mak saya bagitahu, adik saya muntah.. So, doktor datang check adik saya.. doktor bagi ubat tidur & keluarkan tiub dia tu & ganti dengan yang baru.. Alahaiii siannya saya dengar... mesti adik saya sakitkan.. bayanglah nak masukkan wayar melalui hidung & nak terus sampai ke perut.. sebab tu doktor bagi adik saya tak sedar...

Mengikut kata doktor, punca adik saya termuntah sebab wayar adik saya tu dah "lari" dari kedudukan asal.. maybe sebab adik saya asyik batuk je.. so, tu yang wayar tu bergerak.. lagi satu, wayar tu pun dah lama tak tukar sejak balik rumah hari tu.. 

Nasib baik doktor bagi adik saya ubat tidur terlebih dahulu... kalau sedar mesti sakit yang amat kan... Masa hari Jumaat saya tengok adik saya kene sedut kahak pun, habis kaki & badan2 adik saya terangkat..


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 17 comments.. read them below or add one }

IbuNoey IbuNoey September 09, 2013
sakit kalau masuk tiub tu,kak..Noey dah rasa dah dulu..
ros_reeza ros_reeza September 09, 2013
Moga adik Kak Ina cepat sembuh yer..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 09, 2013
semoga adik kak ina cpt sembuh..sama2 kita doakan...setiap org ada bahagian masing...sabar banyak2
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 09, 2013
Salam K.Ina..

peritnya baca bila time nk kena sedut kahak tu..
semoga akak & keluarga tabah & sentiasa kuat..dan semoga adik akak sihat & sembuh spt sedia kala..
Nour Adieb Nour Adieb September 09, 2013
Amiiin, bersabar ya kak :)
Joanna Yunus Joanna Yunus September 09, 2013
Ya Allah permudahkan urusan Mohamad Nazren Bin Ahmad Tazari
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 09, 2013
moga ALLAH ringankan sakitnya kak..
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat September 09, 2013
seriau pulak baca kisah adik ina...semoga cepat sembuh...
Mama Adam Mama Adam September 09, 2013
Kesiannya. Semoga cepat sembuh.
Shima Salleh Shima Salleh September 09, 2013
aduhhh baca pun terasa ngerinya...
Mimi Azirah Mimi Azirah September 09, 2013
Tak dpt sy bygkan memg skit tuh
Sally Yatiey Sally Yatiey September 09, 2013
Semoga adik akak cepat sembuh..
Deqla Manjew Deqla Manjew September 09, 2013
ya Allah.. beratnya dugaan yg dia tangung.. family turut merasai dugaan tu.. bertabah la ye ...kami mendoakan yg terbaik buat adik ina..
Fiza Rahman Fiza Rahman September 10, 2013
Smoga adik ina cepat sembuh.
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
seriau sy baca.semoga Allah kurangkan sakit adik ina
Nora Karim Nora Karim September 12, 2013
sedihnya... moga cepat sembuh nazren... :(