Gelagat Alisha bila dah ada tab sendiri

Ni gaya Alisha masa mula2 dapat tab dulu... sampai tertidur layan tab dalam kereta... (",) Tapi sekarang @ semalam, tab Alisha confirm rosak..!! tak boleh cas.. kebetulan hari ni kami akan balik Chemor.. so, akan terus hantar kedai.. nasib warranty setahun... Tapi tu la, kene sabar la pulak berapa lama nak siap tu..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 24 comments.. read them below or add one }

Cik Mun Cik Mun September 05, 2013
sampai tertido die layan tab ye..
Ibu Lala Ibu Lala September 05, 2013
Kesian alisha. Baru beli je dah rosak.
syawalsimpsons syawalsimpsons September 05, 2013
nasib la alisha jenia tak mencarik kan
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 05, 2013
layan tab smp tetido alisha nih hihi
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah September 05, 2013
sampai tertidur main.. sejuk hati.. rase tenang je bile tengok anak tidur..
Joanna Yunus Joanna Yunus September 05, 2013
tu yang akak kekadang malas nak beli tab yang biasa ni... kawan akak pun kena macam tu juga
UmmiAbi UmmiAbi September 05, 2013
Tidur pun cantik..hehe..
Besar nt mesti ramai ngorat ni..hehee
Haryati Faizal Haryati Faizal September 05, 2013
seronok dengan sesuatu yg baru ye...
Masha Meisters Masha Meisters September 05, 2013
hehe...biasala tu....anak saudara masha dah lama2 siap dicampaknyer,huhu...sabau je la kan
Mas Zull Mas Zull September 05, 2013
assalamualaikum intan...seronoknya layan tab sampai tertido2 yer...:)
Mrs Velentine Mrs Velentine September 05, 2013
dia sayang dgn tab tue..tue yang bawa tido
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 05, 2013
Salam K.ina,,'

hihi..lentiknya bulu mata alisha ni.... ^^
masih tak boleh lawan kegilaan faiz dgn tab.. sampai masuk toilet pun,diangkutnya sekali..wuhuuuu.. :(
Sweetmama Sweetmama September 05, 2013
ala ciannya alisha dh rosak dh tabnye..

biasalah tu mula2 dpt mesti main sampai puas, anak k.eija kalau main ipad sampai bateri abis baru dia nak tido..
Deqla Manjew Deqla Manjew September 05, 2013
owhh dah elok ye tab.. lps ni kena jaga baik2.. lena betul alisha tdo.
azizah :) azizah :) September 05, 2013
sayang oo dengan tab tu..tu yg bawak sampai tidoo.hee
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 05, 2013
Terpaksa la sbr... Sian kat alisha. Nasib ada warranty.. :)
Maria Firdz Maria Firdz September 05, 2013
sampai tertido pun peluk tab ea... :)
Myra Jay Myra Jay September 06, 2013
Hheeee, sampai tertido layan Tab :D
Puan Kutu Puan Kutu September 07, 2013
sayang betul nmpknya alisha kt tab dia..klu aiman mula2 je macam ni gaya..tidur siap peluk..dh lama2 merata2 dia campak..
Cik Nur™ Cik Nur™ September 08, 2013
sampai tertido pun dengan tab ni.. :)
Mimi Azirah Mimi Azirah September 08, 2013
Pnye eksited de tab sndri tuh kak