Baru dapat kembali maintain kan UV

Masa raya bulan lepas kan saya malas nak update blog.. 2 minggu tak update blog.. So, UV time tu memang jatuh teruk la u all... Hari raya pertama hanya 100++ & hari raya kedua 200++.. Eh, hari raya memanglah kurangkan.. orang busy beraya.. (^_^)

Tapikan, hari yang lepas2 tu pun UV saya memang sikit tau.. 400-500 camtu je rasanya... Redha je la tengok UV secoet camtu kan.. dah malas nak update blog, sape suruh... Bila saya dah kembali update blog pun, saya memang rasa SANGAT SUSAH untuk dapat kembali UV 4 angka... Saya meluah perasaan dekat my dear, lepas tu my dear cakap, lenkali update 1 entry sehari.. buat auto publish... tu la, nape saya tak buat ntah time tu.. sedangkan sebelum ni, walaupun saya bercuti seminggu, saya mesti buat auto publish...


UV saya yang sikit tu dijadikan semangat untuk saya terus usaha dapatkan balik UV saya yang sebelum ni... Alhamdulillah... Finally bulan SEPTEMBER baru saya dapat kembali maintain kan UV dengan 4 angka... Walaupun angka dekat depan tu angka 1.. hahha.. boleh la.. nak merangkak untuk maintain dengan angka 2, payoh benor rasanya...


UV yang 3 angka tu, sebabnya hari SABTU & AHAD.. Hari tu memang saya cuti dari update blog... Hari Jumaat tu biasanya 4 angka tapi bila time balik kampung, UV dia mulalah turun jadi 3 angka jugak.. Kalau sebelum2 ni, UV hari Sabtu & Ahad saya biasanya atas 500.. so, nak kene maintain kan yang sabtu & ahad tu pulak...

Ohya, saya memang menitik beratkan UV blog saya.. Yela, saya kan ada buat ruang iklan.. so, haruslah jaga "kebajikan" customer.. muahahhah.. Opsttt UV ni jugak penting sebab saya sedang berjinak2 dengan sponsor post.. sponsor post tu tak saja terhad dari NUFFNANG tapi dari company luar jugak...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 21 comments.. read them below or add one }

Cik Matahariku Cik Matahariku September 13, 2013
saya suka perkongsian ni, buat membina motivasi dan inspirasi.latelay, sy punya UV jatuh banyak..huhu..
lizz lizz September 13, 2013
waa banyaknyer ina...kagum tau...beriribu tu...tahniah...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 13, 2013
Salam K.Ina..

klu committed..insyaAllah..mmesti blh dpt lebih dari ni tau..! :)
kagum dgn akak..
Noe Noe September 13, 2013
hari raya org sibuk beraya la intan...byk gak tu...teruskan usaha..
wantie wantie September 13, 2013
banyak tu.. kita tak de la banyak view cam tu
Unknown Unknown September 13, 2013
wah,kagum dengan akak:)
Unknown Unknown September 13, 2013
alhamdulillah..

psstt.. maaf baru dpt komen 1 entri..yg lps2 nnti deqla dtg komen lagi ye... ;)
Mrs Velentine Mrs Velentine September 13, 2013
MV pun tengah merangkak naikkan UV balik ke 5++ huhu..sangat susah sebab dah tak seaktif..done klik2 sini
Mimie Mimie September 13, 2013
Samelah sy kak ina jatuh merundum uv blog...skang nak capai target uv 500 sehari balik..jenuh nak maintain uv smla mcm dlu
haryati haryati September 13, 2013
takpe pasni ok balik la.. taktau bila yati bley capai uv cam ina tu,
Cik Rose Cik Rose September 13, 2013
dah kembali meningkat :-)
Dayang Deno Dayang Deno September 14, 2013
ramainyaaa.... deno susah nak capai angka tu
kurus kurus September 14, 2013
akk dah lama x tgk UV .. skrg sejak sebuk dgn kerja akk ... x sempat nak update .. sambil2 bila ada masa ;)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 15, 2013
chaiyok2 k.ina blh punya menten uv 4angka
Maria Firdz Maria Firdz September 15, 2013
syoknya.. byk je tgk... huhu
Unknown Unknown September 17, 2013
alhamdulillah.. bila mana kita tak berputus asa, maka hasilnya setimpal.. in shaa Allah.. tahniah... ;)
Puan Kutu Puan Kutu September 17, 2013
setuju..betul cakap ur dear..:)
fieda fieda September 19, 2013
blog kfieda gak sendu..duk 200++ je dri syart kfieda tggal dulu sampai ni