Dinding rumah yang penuh berseni..

Ramai betoi yang duk memuji dinding rumah saya ni haa.. hahhah.. Memang dinding rumah saya ni berseni yer... dinding belah kanan... dinding belah kiri... dinding dalam bilik.. PENUH..!! Itu semua hasil seni Alisha.. Aqilah belum pandai menyonteng lagi.. Ni nanti kalau kami nak pindah rumah, memang kene beli cat bagi cantik semula la ni...

Tengah2 taip entry ni, baru terpikir.. Alamakkk belum ajar Aqilah pegang pen lagi... Kakak dia dulu, umur setahun 2 bulan dah pandai pegang pen dengan cara yang betul.. Aqilah bulan depan dah nak setahun, tapi belum ajar lagi pegang...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 19 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 27, 2013
mmg berseni..tapi takpe, dah anak2 nak conteng kat situ kan
Mrs Velentine Mrs Velentine September 27, 2013
mmg penuh dengan seni kan3x
Zee Suhaini Zee Suhaini September 27, 2013
sama la ngan umah zee..setiap ceruk ade jer seni dorang lukis..nak larang pon tak boleh dah..huhu
Mimi Azirah Mimi Azirah September 27, 2013
Ala kak ina besela...kao de budak.kcik dnding rumah.memg berseni
Cik Nur™ Cik Nur™ September 27, 2013
mesti ada cerita disebalik semua li=ukisan yg ada kan....
Cik Nur™ Cik Nur™ September 27, 2013
mesti ada cerita disebalik semua li=ukisan yg ada kan....
lizz lizz September 27, 2013
seni tu kan indah,,,ceewah..alisha2 rajin dia menyonteng yek...
tifa anvar tifa anvar September 27, 2013
biaselah tu rumah yg ade bdk kck dinding berseni. Blh mnyebabkn perkembangn otak
tifa anvar tifa anvar September 27, 2013
biaselah tu rumah yg ade bdk kck dinding berseni. Blh mnyebabkn perkembangn otak
Dylla Abas Dylla Abas September 27, 2013
dah ajar Aqilah pegang pen..lepas ni dia pula la yg take over kerja2 seni Alisha ye :)
Joanna Yunus Joanna Yunus September 27, 2013
Hehehehe akak pun perasan bab tu
IbuNoey IbuNoey September 27, 2013
hehe..samala kita,kak..dinding berseni.bagi kertas pun tetap jugak nak conteng dinding..hehe..

barulah lega dapat blogwalking..
ayut ayut September 29, 2013
lpas ni aqilah mengikut jejak langkah nmpk ye kot kak.. :)
Maria Firdz Maria Firdz September 30, 2013
rumah sndiri tak kisah sgt... rumah sewa mmg kna la jaga sikit...
Izan Ishak Izan Ishak September 30, 2013
biasalah tu ina... kalau ada anak2 kecik, dinding tu sokmolah jadi tempat luahkan idea kreatif dorg.
Deqla Manjew Deqla Manjew September 30, 2013
haha.. deqla pun ada gak nak tegur hari tu..tp rasanya dah paham sgt dah..sbb dinding rumah akak deqla pun mcm tu gak.. tp sekrg ank2 dia dah besar.. dorg siap ckp..biasalah bebudak suka menconteng.. dorg tersenyum sendri bila tgk hasil karya dorg tu..haha.. punyalah lama.. akak x penah cat pun rumah.. katanya syg nk cat..smua tu kenangan tau.. ;)
azizah :) azizah :) September 30, 2013
biasalah tu budak2 nak membesar.. tu la tempat paling strategik menyonteng..hikkss