Pengumuman Mini Giveaway #17

Bulan lepas saya tak anjurkan MINI GIVEAWAY kan.. So, saya ganti yang bulan lepas ke awal bulan depan... Untuk bulan ni, saya akan lancarkan pada hari ISNIN @ 23/09/2013.. Hadiah untuk MINI GIVEAWAY #17 saya tak pasti lagi apa dia.. tapi yang pastinya hadiah tu untuk anak.. bukan pe, sempena meraikan bulan kelahiran Alisha.. so, hadiahnya untuk anak2 la.. (",)

Pengumuman Mini Giveaway #17

{ 15 comments.. read them below or add one }

Ayu Zan Ayu Zan September 20, 2013
ni mest utk mak mak aje. hihi
Deqla Manjew Deqla Manjew September 20, 2013
owh... hadiah utk anak2 ye..hihii.. yg xde anak boleh join tak? kot2 boleh bg kat anak buah.. ;)
Joanna Yunus Joanna Yunus September 20, 2013
hadiah untuk anak-anak ek... mesti best anak-anak ni...
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi September 20, 2013
akak suka kalau ada kaitan ngan anak-anak ni,sebab anak-anak ni lah rezeki kita bertambah...Insya Allah...semoga jadi lah tu ye...
Maria Firdz Maria Firdz September 20, 2013
wah.. harap x ketinggalan utk join.. :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 20, 2013
salam k.ina..

blh la cma join!
:)
jaakechik jaakechik September 20, 2013
semoga semuanya lancar.. amin!
Si Matatajam Si Matatajam September 21, 2013
In Shaa Allah nak join nnt.. Ari tu pun M Ada wat mini GA sempena besday my Khalish..
QasehnyaRania QasehnyaRania September 23, 2013
Tak pa la BG peluang utk mereka yg ada Anak.
Su tak join ;)