Kek birthday Alisha yang sangat sedap..!!

Hari Khamis baru ni genaplah umur Alisha 3 TAHUN... Kebetulan kami balik Chemor.. Apa lagi, atuk & opah kesayangan Alisha tu pun teruslah beli kek & makanan sampingan yang lain untuk Alisha... Tapi untuk entry ni, saya tunjuk gambar kek dulu yer... (",)


KEK AISKRIM RM35 SETENGAH KILO.. Sangat2 sedap..!! Terasa2 sampai sekarang.. kikikiii


Sedap tak sedapnya kek tu sampai penuh mulut Alisha makan.. muahhahha

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 38 comments.. read them below or add one }

kacang buncis kacang buncis September 09, 2013
sedapnya kek tu...meleleh tgk
CtAyue CtAyue September 09, 2013
wah kek mengacam je nengoknya.. kek aiskrim mmg lah bdk2 suka kan
syawalsimpsons syawalsimpsons September 09, 2013
mmg nampak alisha suke sangat tu yee
Amanda Suria Amanda Suria September 09, 2013
tgok kek ni teringat kek Dania untuk birthday dia ni x beli tempah lagi la...
lizz lizz September 09, 2013
Happy birthday alisha....moga panjang umur murah rezeki dan jadi anak yang solehah,,,auntie nak kek boleh...
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna September 09, 2013
wahh.. sampai moncong moncong.. hahaha.. happy birthday dear..
luqman zakaria luqman zakaria September 09, 2013
nampak pon dah sedap.lau makan xtaulah..akaksnap close up..terliur dah sy nih..heheh
luqman zakaria luqman zakaria September 09, 2013
nampak pon dah sedap.lau makan xtaulah..akaksnap close up..terliur dah sy nih..heheh
Mimi Azirah Mimi Azirah September 09, 2013
Akak beli kat mana kek nih..memg sedap kek aiskrim
Riedaffya ibrahim Riedaffya ibrahim September 09, 2013
kek besday Alisha yg cute sgt..
Sally Yatiey Sally Yatiey September 09, 2013
Pasti sedappppp.. kek aiskrim pulak tu.. ;D
lynndamya lynndamya September 09, 2013
wahh nampak sedap!happy birthday untuk alisha ya..hehe

Aminnnn untuk doa itu. InsyaAllah :)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 09, 2013
mmg sedap tu.. ada baki lagi tak? nak mintak sikit nii...hihihi
nita nita September 09, 2013
belum makan lagi dah terasa sedapnya.. ^_^
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah September 09, 2013
panjangnye muncung alisya hehe adik akak sudah sihat ke?
Budak Kampung Budak Kampung September 09, 2013
hamboi alisha..penuh mulut dia.bik iman nk sikit boleh
Shima Salleh Shima Salleh September 09, 2013
nomm nomm hihihi kembong pipi tu
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin September 09, 2013
Ni konfim ada lagi kan kek nya? Nak jugak. Kak Ina bg Solehah kempunan kek ttbe. Aishh geramnya. Tak boleh jadi ni
Ibu Lala Ibu Lala September 09, 2013
kek eskem ye. haruslah sedap kan alisha.

epi besday alisha comey. moga panjang umo, murah rezeki dan sihat selalu. auntie sentiasa doakan yg terbaik utk alisha tau.
Cik Nur™ Cik Nur™ September 09, 2013
terliur tgk kek tu... :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 10, 2013
salam k.ina..

hihi..sampai kembung2 pipi alisha mkn kek tu.. kompom sedap! nyum3....
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 10, 2013
belah mana bli kak? sblm ni bli kat tasek tu yg kek aiskrim..sedap2.
Mas Zull Mas Zull September 10, 2013
assalamualaikum intan..sedapnya kek tu...:)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 10, 2013
ice cream kek dapnyerrrr
alisha bakk auntie skit hihi
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
sedap sgt la tu..tgok Alisha makan je dah tau
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
sedap sgt la tu..tgok Alisha makan je dah tau
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
sedap sgt la tu..tgok Alisha makan je dah tau
IntaNBerliaN IntaNBerliaN September 10, 2013
@Nurfaezah Abdullah

adik msh lg camduli.. tp dh ada perubahan la sikit2
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 11, 2013
Seriously nmpk sdp.. Sampai muncung2 alisha
Nora Karim Nora Karim September 12, 2013
amboi sedapnya kek tu... meleleh air liur... hahha