Bila kami berbaik

Bila time baik... jangan cakaplah... baik sungguh gayanya...


Alisha duk suruh jugak adik dia naik basikal... konon nak bawak pusing2 dalam umah la...


Tapi kalau angin kus2 datang menyerang... nak pegang pun tak boleh.. Eh, tapikan... daripada jumlah Alisha tak bagi ambik barang dia dengan bagi ambik... sebenarnya lagi banyak dia bagi... Lagi banyak dia main elok2 dengan adik dia.. 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Mimi Azirah Mimi Azirah September 26, 2013
budak2 kan kak ina...biasela...time baik diorg baik la...time gado...sbr jela kan
Ummi Iman Ummi Iman September 26, 2013
Kanak2 skrg susah nak kongsi barang.. tp sebenarnya kalau pandai dan kena gaya mesti diorang boleh berkongsi.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 26, 2013
salam k.ina.

alhamdulillah..
sayang adik kakak :)
so sweet :)
nita nita September 26, 2013
alahai..seronok tengok dua beradik ni, teringat masa Asyraf & Aishah kecik2 dulu..
Si Matatajam Si Matatajam September 26, 2013
Amboi baiknya Si kakak..cute ja anak dara berdua ni
Haryati Faizal Haryati Faizal September 26, 2013
biasalah tu adik beradik ada pasang surutnya sat elok sat tak elok...
Mrs Velentine Mrs Velentine September 26, 2013
baik bah kakak ni kan...wah kak ina..cantik hasil seni alisha kat dinding..sama mcm kat umah MV
D Yatie D Yatie September 26, 2013
Adik beradik ina.. n of course sorg kakak.. mst akn mengalah jugak..
Deqla Manjew Deqla Manjew September 26, 2013
mestilah.. alisha kan syg adik dia.. main elok2 ye alisha, aqilah.. ;)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 26, 2013
hehehe comel jer nengok alisha dgn aqilah naik beskal sekali..besa la tu time tgh baik hihi
azizah :) azizah :) September 26, 2013
ikut mood alisha la tu.. apa2 pon alisha kakak yg baik..
Maria Firdz Maria Firdz September 27, 2013
berseni sungguh kat dinding tu.. mesti diorg bekerjasama kan.. hehe
tifa anvar tifa anvar September 27, 2013
brbasikal nk gi jln2 kemana tu??
ayut ayut September 29, 2013
makin membesar dh dua2x..lama ayut tak menjenguk alisha dan aqilah...bru berkesempatan smpi mlm ni...aqilah pon dh boleh main2x semua dh...