Si budak mulut muncung

Alisha bukan sahaja trademark bulu mata lentik tapi jugak mulut muncung.. hihii.. Tengoklah gaya mulut dia tu.. sampai ke dekat header pun eca letak sekeping gambar dengan mult camgitu.. (^_^)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 02, 2013
boleh geng ngan aunty soya ni geng muncung..kikikiki
lizz lizz September 02, 2013
ololol muncungnyer mulut alisha ni comel sangat2
Deqla Manjew Deqla Manjew September 02, 2013
baru perasan header dah bertukar.. sempena besday alisha.. wahh..comei muncung itek alisha..hihihi..
Ainim Suju Ainim Suju September 02, 2013
Oh...dah semakin hampir birthday alisha ya
ctfand ctfand September 02, 2013
comel je alisha..original duckface gitu..he he..
Maria Firdz Maria Firdz September 02, 2013
Comelnya buat gaya muncung gtu...hehe
Mas Zull Mas Zull September 02, 2013
assalamualaikum intan...comel jer...:)
Tihara Tihara September 02, 2013
makin cumey anak ina ni..
cantik bibir dia..
moga adik ina sembuh sepenuhnya,
anak buah akak kena fisioterapi rabu ni..sabar ya
Haryati Faizal Haryati Faizal September 02, 2013
kiut je dia buat camtu...hihi
Aju Mohit Aju Mohit September 02, 2013
mulut muncung yang seksi you!!
Cik Nur™ Cik Nur™ September 02, 2013
walaupun muncung, dia maintain comel.. :)
~aSHa~ ~aSHa~ September 03, 2013
ehehehe ada jer idea alisha
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 03, 2013
Salam K.Ina.

ini trademark cari mkn.. :p
comell.. :)
Nora Karim Nora Karim September 03, 2013
comeinya si mulut muncung ni...!!
Mrs Velentine Mrs Velentine September 04, 2013
comel bah dia buat mulut gitu..hehehe...done klik2 nuff
Izan Ishak Izan Ishak September 04, 2013
alolo.. mulut muncung tu jadi cekcilah alisha. geram tgk!
fieda fieda September 04, 2013
ye la..comel je mulut alisha ni