Hasil menabung di HASANI BOOKS & MPH

Sebelum ni saya ada bagitahu u all yang saya pergi beli buku dekat HASANI BOOKS kan.. Tengah ada offer.. haruslah beli kan.. (",) Buku yang saya beli adalah buku untuk pembelajaran Alisha..


PAKEJ BESTARI AL-FURQAN, BACALAH ANAKKU & LATIHAN PENGUKUHAN JAWI UNTUK PRASEKOLAH UMUR 4-5 TAHUN... Al-Furqan tu berharga RM85 after offer RM68.. Bacalah Anakku berharga RM36.90 tapi selepas offer dapat RM29.55.. Murahkan.. pelaburan jangka panjang.. (^_^)

Motif utama saya ke HASANI BOOKS adalah untuk beli AL-FURQAN... Saya sangat2 tergerak hati untuk beli selepas tengok video anak kawan saya.. Dak pandai.. tak lama lagi mesti boleh mengaji.. Kawan saya (Hanis) ni belajar dekat OXFORD UNIVERSITY.. So, adalah dia share dekat fb video2 anaknya dekat saya.. seronok sangat saya tengok.. Saya tanyalah Hanis macamana dia ajar Anak dia (hannah).. So, Hanis bagitahu dia guna Al-Furqan.. tu yang terus saya g beli... Seronok sangat tengok Hannah pandai baca.. padahal umur beza sehari je dari Alisha...

Antara kata2 Hanis yang buat saya "tersedar".. "Bila Al-Quran dah ada di dada, sekejap je ilmu2 lain anak2 kita ni boleh tangkap"... Ya Allah... tersedar dari khayalan je rasanya... saya ni antara contoh ibu yang alpa bab2 ni.. asal lahir je anak.. yang nak diajar dulu.. ABC.. 123... Yang mengaji ni.. buat2 lupa je.. Ya Allah... tu yang keesokkannya, terus saya g beli Al-Furqan ni.. Jika u all nak tahu apa ada dalam PAKEJ BESTARI AL-FURQAN ni.. Nanti saya share di lain entry...

Yang BUKU BACALAH ANAKKU tu pulak, dah alang2 tengah offer.. teruslah saya rembat.. hihii.. Dah lama nak beli.. cari kat MPH katanya takda... boleh pulak selama ni terlupa yang ada kedai buku HASANI BOOKS.. 


Balik dari HASANI BOOKS, Saya singgah pulak MPH.. nampak tak.. hantu buku betoi saya ni.. Baca tak baca lain cerita.. Janji beli dulu... kui kui kui... Dekat MPH saya beli buku PESANAN UNTUK PARA IBU MENANGANI MASALAH ANAK NAKAL... Saya beli buku ni untuk tambah ilmu berkaitan anak2.. Saya ni kalau singgah kedai buku.. memang akan g usha buku stail camni je... bukan pe.. bila baca rasa macam TERMOTIVASI.. (",)

Ohya, buku PESANAN UNTUK PARA IBU MENANGANI MASALAH ANAK NAKAL saya beli 2 buah.. sebuah untuk saya & sebuah lagi untuk bagi dekat pemenang MINI GIVEAWAY #18 yang akan dilancarkan awal bulan depan... Kalau nak.. awal bulan depan jangan lupa join Mini Giveaway saya tu.. (",)


Ni pulak buku yang saya dapat hasil dari join GA... Buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI.. Baru baca sepintas lalu.. tapi sangat best..! (",) Thanks Iryani..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 24, 2013
menariklah buku utk ibu bapa tu.. buku yg last tu menarik.. dpt free eh.. nanti boleh la review ke kami...hihi..
Mrs Velentine Mrs Velentine September 24, 2013
banyak juga yg kak ina beli kan..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 24, 2013
Salam K.Ina..

ADa terbaca ttg buku pembelajaran alurqan tu.tp baca sepintas lalu jer la..
hmm.. mcm menarik.. tak sabar nk tunggu ape isi kandungan kat dlm tu.
nita nita September 24, 2013
saya suka kata2 tu "Bila Al-Quran dah ada di dada, sekejap je ilmu2 lain anak2 kita ni boleh tangkap"
terima kasih sudi share saya ni, tak tekankan sangat bab membaca ni kat anak2 nak kena berubahlah ye lepas ni..
Unknown Unknown September 24, 2013
buku yg last tu shima teringin gak nak beli :)
ida =) ida =) September 24, 2013
Saya pun teringin buku al furqan tu
syawalsimpsons syawalsimpsons September 25, 2013
menarik buku2 yang ina beli
Mimie Mimie September 25, 2013
buku bacalah anakku sy dah beli lama...yg al furqan tuh mcm nak beli jugaklah...buku mudahnya menjemput rezeki tuh memg best kak ina...sy dh khatam bace..hehehehe
emarieys emarieys September 25, 2013
buku-buku yg menarik utk dijadikan panduan
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 25, 2013
pakej bestari alfurqan tu nanti share yer..nampak menarik la
Unknown Unknown September 25, 2013
menariklah.. jijah nak ajar hakimi mengenal macam ni jugak..
Si Matatajam Si Matatajam September 26, 2013
Menariknya Al Furqan tu...berminat sangat..nanti share la isi kandungan buku menangani masalah anak nakal tu yek..