Buat muka tak bersalah


Aqilah duk main2 dekat kerusi malas tu.. tapi lepas tu dia jatuhkan tempat yang saya sidai baju tu haaa... Bila saya tengok, dia buat muka tak bersalah... siap masuk jari dalam mulut lagi... Nak mintak kene gomol agaknya tu.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 21 comments.. read them below or add one }

Cik Nur™ Cik Nur™ September 10, 2013
haa..sampai jatuh dia buat...
nasib baik tak timpa kepala..hehehe
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 10, 2013
amiinn..

amboi mkin rajin dia skg..hihi
luqman zakaria luqman zakaria September 10, 2013
terbalik sampai mcm tuh sekali..ganas2..hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons September 10, 2013
kan...bebudak kalo buat sesuatu mesti buat muka tak bersalah kan...alahai windu pulok kat izz
Mira Adzlia Mira Adzlia September 10, 2013
hihi..mmg muke xbslh je :p
Ummi Iman Ummi Iman September 10, 2013
Dah pandai jalan ya aqilah.. sekejap je rasanya.
CtAyue CtAyue September 10, 2013
hihi... byk aqilah nak teroka lagi tu.. penatlah ina nak mengemas nt..hihi..
Mas Zull Mas Zull September 10, 2013
assalamualaikum intan...terasa takut kena marah la tu kot...:)
mama ila mama ila September 10, 2013
Hehehehe..buat muka comel yer...memang xjadi marah ler kalau camtu.. =)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 10, 2013
hahaha comel jer buat muka xbersalah
Ibu Lala Ibu Lala September 10, 2013
Ha ha ha. Comey je. Agaknya otak tgh pk apa ibu nak buat kat aku ni agaknya.
Haryati Faizal Haryati Faizal September 10, 2013
oh...dia terbalikkan benda tu?...hihi cerdiknye dia...
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
alahai...
dah ada kwn bermain ler kakak nanti
smga alisha cepat tinggal ckp german nti
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
dh buat salah,haruslah buat2 muka comel..:)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 11, 2013
Ish aqilah ni. Pandai buat muke xbersalah
Salma Tayo Salma Tayo September 11, 2013
hihi.kuat melasak ya.cerdik ni nanti.
Mimi Azirah Mimi Azirah September 11, 2013
Hahaha aqilah wat muke x bslh
Mimi Azirah Mimi Azirah September 11, 2013
Hahaha aqilah wat muke x bslh
Deqla Manjew Deqla Manjew September 11, 2013
amboii nk kena babab nih..kuat tu jatuhkan tmpt penyidai tu... hihihi..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 12, 2013
Salam K.ina..

aqilah nk tolong ibu angkat kain dari penyidai yeeeeee :)