Gaya si Aqilah


Amboiii anak saya ni... tengah makan buah kurma ni u all.. kaki siap letak dekat cermin almari tu haa... (",) Sekali tengok, gambar ni macam Aqilah ni dah umur setahun lebih.. 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

Mr.Superman Mr.Superman September 25, 2013
ya Allah dinding :O rmh klu ada bdk2 kecik kompem dinding jd mangsa.hahaha :D
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra September 25, 2013
hihi...nampak macam dah besar ja kan akak...;-)
QueeN TerataI QueeN TerataI September 25, 2013
mcm2 gaya anak2 ni ina... kita la yg seronok melihatkan gaya mereka tu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 25, 2013
a'a la nampakaqilah mcm budak 1y lebih...bergaya kemain la tu mkn buah kurma hikss
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy September 25, 2013
amboi dia..syok betul ye...
syawalsimpsons syawalsimpsons September 25, 2013
yela tgk dah gaya org besar...nampak dah besar
syawalsimpsons syawalsimpsons September 25, 2013
nampak gaya dah besar ni...
lizz lizz September 25, 2013
kemain lagi gaya diakan...siap kaki menyendeng keatas tu....tengah fikir aper la tu...
fieda fieda September 25, 2013
hihi..mcm tgh berposing ye
fieda fieda September 25, 2013
hihi..mcm tgh berposing ye
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 25, 2013
salam k.ina..
hihi..ade style la aqilah! :p
Deqla Manjew Deqla Manjew September 25, 2013
amboii mkn kurma pun kena ada gaya ye..haha.. yela .. nmpk mcm dia lg besar dari usia dia kan..
azizah :) azizah :) September 25, 2013
kak.. xsangka aqilah cepatnya membesar kak...
Si Matatajam Si Matatajam September 26, 2013
Amboi makan kurma pun dgn penuh bergaya..ha ha..
Mrs Velentine Mrs Velentine September 26, 2013
iyalah kak sama pulak mcm alisha ..
ayut ayut September 29, 2013
yg penting gaya kena ada..hihihi :)