Rupa-rupanya kepala or otak adik saya kembali membengkak

Ya Allah... dugaan.. dugaan.. sabarlah wahai hati.. kamu kuat untuk hadapi semua dugaan ni.. Sedih.. risau.. itu yang saya rasa sekarang...!! Tadi parent saya bagitahu yang sebenarnya kepala or otak adik saya kembali membengkak... Pada u all yang follow cerita adik saya, mesti tahu macamana keadaan kepala adik saya kan... tengkorak adik saya takda, so, kepala adik saya kemek masuk ke dalam..

Tapi semalam, akibat menanggung kesakitan, KEPALA OR OTAK ADIK SAYA MENJADI STRESS & TERUS BENGKAK.. SO, KEPALA ADIK SAYA KEMBALI JADI BULAT SEPERTI KETIKA DALAM ICU SEBELUM NI.. Ya Allah.... sedihnya saya... Risau sangat u all... Tapi menurut kata abah saya, bengkak tu dah surut sikit.. dah nampak lah otak tu masuk ke dalam sikit.. tapi masih bengkakla...

Harap2 cepatlah kepala or otak adik saya tu kecut.. Untuk pengetahuan u all.. yang terbaik untuk mereka2 yang buang tempurung ni adalah ianya harus kecut masuk ke dalam tau.. sebab tu ambik masa yang lama baru boleh letak kembali tempurung kepala tu... habis tu dah bengkak camni.. tak tahulah berapa lama pulak jawabnya...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.
Rupa-rupanya kepala or otak adik saya kembali membengkak

{ 26 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 04, 2013
semoga cepat sembuh..tak dpt dibayangkan kesakitannya..
nanieydotcom nanieydotcom September 04, 2013
Ya Allah.. Hrp bengkak tu surut la nti.. Aamiin
Unknown Unknown September 04, 2013
sabar yer kak ina..harap sangat semoga bengkak cepat surut..dugaan datang pasti ada hikmahnya..
fieda fieda September 04, 2013
kfieda doakan semoga kesihatan adik ina makin stabil..mudah mudahan...amin
dalisha dalisha September 04, 2013
owh.. memang terkejut baca entry ni.. of course la risau kan.. erm.. insyaallah.. doa dan tawakal.. moga adik cepat sembuh.. amin
Rozie Rozie September 04, 2013
adoi takot nya dengar moga adik ina kembali sihat itu sahaja doa yg mampu diberi
Unknown Unknown September 04, 2013
Ya Allah... semoga adik ina cepat sembuh ye
Unknown Unknown September 04, 2013
simpati dgn adik sis, smoga Allah melindungi dia.
lelamaisara lelamaisara September 04, 2013
Ya Allah kenapa boleh jadi begitu..maaf sya tertinggal disini..ape pon saya doakan yang terbaik untuk adik
aizamia3 aizamia3 September 04, 2013
Moga Nazren kuat hendakNYA.
Unknown Unknown September 04, 2013
moga akan ada keajaiban untuk adik akak kembali sembuh nanti...amin...
emarieys emarieys September 04, 2013
Ya ALLAH, Kau sembuhkanlah adik ina ni...
Cho Zila Cho Zila September 04, 2013
tak mampu kata apa-apa hanya iringan doa dari jauh memohon Allah menyembuhkan penyakit dan dikurangkan beban ke atas adik ina...
Lynda Che Lah Lynda Che Lah September 04, 2013
semoga cepat sembuh dan di bawah lindungan Ilahi
DYatie ABakar DYatie ABakar September 04, 2013
Ya Allah. Semoga sembuh seperti sediakala.
Dayang Deno Dayang Deno September 05, 2013
semoga adik kak ina cepat sembuh insyaallah
Miss N™ Miss N™ September 05, 2013
YaAllah..moga cepat surutlah bengkak tu...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 05, 2013
Ya Allah kesian sungguh adik kak ina..berat ujian dan dugaan yg kena tanggung..sama2 kita doakan semuanya kmbali pulih
Bukan Bidadari Bukan Bidadari September 05, 2013
bole membengkak semula ke? huhuhuhu.... semoga cepat surut bengkak...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah September 05, 2013
semoge adik akak cepat sembuh.. amin..
haryati haryati September 05, 2013
sedihnye ina... semoga adik ina tabah tuk menghadapinya ye
Mrs Velentine Mrs Velentine September 05, 2013
MV doakan semoga adik kak ina cepat sembuh
Unknown Unknown September 05, 2013
kesiannye.. semcm on off plak sakitnya tu.. moga lps ni trs diberi kesihatan yg baik..aamiin
Myra Jay Myra Jay September 06, 2013
Ya Allah mudah-mudahan beban kesakitan yang ditanggungnya Kau ringankan, dan semoga MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI kembali sembuh.. aminnn