Ibu, kemas elok2..


Semalam saya kemas barang mainan yang Alisha & Aqilah main tau.. time tu Alisha sibuk duk memanjat atas meja.. tu yang dia tak mengamuk saya kemas barang dia tu.. kalau tak, dia bukan bagi saya kemas.. dia sendiri akan kemas...

Time2 saya kemas tu, Alisha dari atas meja tu cakap "Ibu, kemas elok2.."... Tak lama lepas tu dia cakap lagi.. "Ibu.. tu.. tu.. ambik kemas" (tangan sambil tunjuk ke arah mainan dia yang tersorot yang saya tak perasan @ tak kemas)... Amboii anak saya ni.... mentang2 dia sibuk nak memanjat, siap bagi arahan lagi.. Yang syok tu, ayat saya yang dia guna tu u all.. hahahaaa.. Sekali sekala jadi mem besar ye Alisha.. (^_^).. Selama ni kalau anak solehah saya ni mengemas, mesti saya pesan kemas elok2...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 19 comments.. read them below or add one }

lizz lizz September 10, 2013
sekali sekai jadi mem besar yer alisha..elok panjat kang jatuh tu...
Ann Ishak Ann Ishak September 10, 2013
hahahah alisha saja nak mengusik ibunya tu :)
nita nita September 10, 2013
hahaha.. ibu, kemas elok2 ye.. ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 10, 2013
hikss kemain dia mengarah ibu tuh
Cik Nur™ Cik Nur™ September 10, 2013
cantiknya rambut alisha....
lawalah rambut curve mcm tu...
wantie wantie September 10, 2013
ambaoi...amboi..

P/s. akak tak pasti. rasanya si Alisha kot.sebab bloger tu cakap nama pun sama.

mungkin gambar kat banner tu ada nampak iras sikit.

akak tak ingat kat entry mana ntah ada seorang blogger komen gitu.
Ibu Lala Ibu Lala September 10, 2013
Awat si alisha dok sebelah tv tu. Seriau tgk. Dekat dgn karen tu.
Ibu Lala Ibu Lala September 10, 2013
Sesekali anak anak pulak jd mem ye
Haryati Faizal Haryati Faizal September 10, 2013
saja la tu nak mengusik ibu dia...
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
pandai bg arahan..Alisha nk berlagak jadi ibu la tu.hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
amboi,kemain ye alisha...
cntik larambut kakak.beralun je
nanakimie nanakimie September 10, 2013
hehe....seronok sgt dapat panjat ye alisha,xhirau dah mainan:)
CtAyue CtAyue September 10, 2013
ahah kan..budak2 akan ikut balik apa yg pernah kita ckp atau beri arahan kt dia..sweet kan.. alisha anak yg baik..
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 11, 2013
Hehe.. Pandai Alisha.. Comel gmbr tu :)
Maria Firdz Maria Firdz September 11, 2013
dasyat tul memanjat ek.. lasak tak pdn dgn pmpuan.. mcm sy dulu.. hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah September 11, 2013
Dia ikut balik pe ibu die wat
Deqla Manjew Deqla Manjew September 11, 2013
haha.. sekali sekala nak jadi mem besar.. bagi arahan sana sini kan... ;p
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 12, 2013
Salam K.Ina..

hihi..alisha ni betul2 serap setiap perkara or nasihat yg akak bagi..

cepat belajar :)