Memang CLEVER betoi ni..

Ketika dalam kereta baru2 ni.. Alisha duk la sebut GOOD JOB.. tapi punca dia sebut saya dah lupa.. bila dia cakap camtu, saya pun terus lah suruh Alisha sebut CLEVER... Anak bertuah saya ni pun apa lagi.. dengan confident nya sebut "KELEBER".. pastu saya ajar lagi sebut CLEVER.. Alisha tetap jugak sebut KELEBER... 

Pastu saya cakap dekat Alisha "Kakak cuba sebut betul2".. *maksud saya, nak suruh Alisha sebut CLEVER tu dengan betul la... sekali anak saya yang baik budi pekerti ni, terus sebut.. "Betul.. betul.. betul.." siap dengan nada upin ipin lagi.. hahhahah

Nampak tak?? Betapa tak layaknya saya jadi guru?.. hahha... Sepatutnya saya kene cakap "Kakak cuba sebut CLEVER dengan sebutan yang betul".. Ni kejadian kedua.. haritu dah terkena sekali pasal JUMP... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 17 comments.. read them below or add one }

Joanna Yunus Joanna Yunus September 09, 2013
Anak2 mmg mudah ikut apa sahaja kata kita kan...
Cik Nur™ Cik Nur™ September 09, 2013
hehehehe..betul2 keleberlah..dia ikut apa yg akak suruh ckp..betulah tu..heheh
luqman zakaria luqman zakaria September 09, 2013
haha..sabor jelah..kena batalkan niat kalau nak jd cikgu..kihkihkih.
nita nita September 09, 2013
bijak anak2 ni kan..kadang2 kitapun boleh mereka kenakan..

memang clever si Alisha ni ^_^
Shima Salleh Shima Salleh September 09, 2013
kehkehkeh... clever.. kalo shima suka bagi 2maksud.. cth.. bola-ball..
Baru2 ni aqil sebut sendiri stop-berhenti hihihiiii.. anak2 mmg cepat tangkap n belajar
Mrs Velentine Mrs Velentine September 09, 2013
hahaha kak ina kena dgn alisha
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 09, 2013
Salam K.Ina..

hihi...Cerdiknya alisha ni.. cepat faham ape yg ibu die ckp, walaupun lain yg nk disebut,lain yg dicakapkan..

alisha,you are so clever! :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 09, 2013
hehe alisha ni faham lain dr apa yg ibu suruh
CtAyue CtAyue September 09, 2013
hihi..mmg clever alisha.. ina dh blh start ajar alisha dh tu guna kaedah fonik..pasti alisha boleh..
Mimi Azirah Mimi Azirah September 09, 2013
Hahahaha...klaka la Alisha nih...terlebih bijak dia nih
Deqla Manjew Deqla Manjew September 09, 2013
hahahaha.. trs jadi upin ipin dah alisha ye..
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha September 09, 2013
"keleber" la alisha ne kenakan ibu dia.hahaha...keleber~ :P
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
hihi..
in shaa Allah.
ajar dia pelan2
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
comel sgt..kelakar tau Alisha ni..sy baca pun senyum2 je..mmg betui2 clever..