Akhirnya kami sama2 tengok kamera


Aqilah ni memang susah betoi nak ajak bergambar.. suruh senyum pun tak nak.. puas dah berjoget depan dia.. buat derkk je... Selalunya ibulah yang terover senyum.. macam gambar atas ni haa... Lagi satu pulak, kalau suruh tengok kamera.. bukannya nak tengok.. dapat snap gambar berdua dengan Aqilah yang tengah tengok kamera macam atas ni... dah dikira bertuah sangat dah ni... walaupun tak senyum.. hihii

Si dagu runcing ni memang serius sikit orangnya berbanding si bulu mata lentik tu.. Alisha jenis "lembut".. Aqilah jenis "keras"... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 10, 2013
mahal senyuman dia.. :)
nita nita September 10, 2013
akhirnya..

lain anak lain karektor kann.. ^_^
CtAyue CtAyue September 10, 2013
mata aqilah sama dgn mata ibu dia lah..hihi..
Unknown Unknown September 10, 2013
amboih, omeynyer dua org ni :)
Unknown Unknown September 10, 2013
amboih, omeynyer dua org ni :)
Fiza Rahman Fiza Rahman September 10, 2013
SAma2 comel. Serius jer muka aqilah ☺
PERMATABIRU PERMATABIRU September 10, 2013
besar sikit lg nt pandai la bergambar..hehe
lizz lizz September 10, 2013
masam pun tetap comel..dah beso la dier...geram auntie nengok ni...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 10, 2013
dua2 comey

kak ina pakai contacts ker nampak mata shining la :-)
indahhiasan indahhiasan September 10, 2013
Seriyes nye muka cik adik ni..
haryati haryati September 10, 2013
awat muke berkerut tu?
QasehnyaRania QasehnyaRania September 10, 2013
a,aa..serius je aqilah kan
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
aqilah mmg serius orgnya...afia pulak jenis pantang nmpk kamera..senyum ke tidak yg penting mata tgok kamera tepat..:)
randomlyally randomlyally September 10, 2013
siyesnye aqilah.. tapi menten cute..hehe
nanieydotcom nanieydotcom September 11, 2013
Anak no dua.. Special skit. Sbb tu ada syndrom anak kedua.. Hehe.. Cer check. Nani ada jgk tgk adik no dua then tgk member2 yg anak no dua ni.. :)

P/s: gaya aqilah n memek muka remind me pd muka girl dlm citer mrs doubtfire :)
Unknown Unknown September 11, 2013
anak saya pun payah nak senyum..huhu
Mimie Mimie September 11, 2013
Memg serius muke aqilah
Unknown Unknown September 11, 2013
aqilah buat muka pelik plak..haha.. owh ni la ye yg wanie ckp mata shinning tu..hihi.. mmg nmpk la..
Nora Karim Nora Karim September 12, 2013
sama dengan alisya akak... punya la payah nak pandang kamera... sabar je la...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ September 12, 2013
Salam K.Ina..

hihi..double triple comey! :)