alisha main lego

Alisha ni walaupun ada tab, dia bukan jenis fokus dekat tab je memanjang.. tapi dia banyak lagi aktiviti lain.. memanjat tu pun aktiviti favorite dia jugak.. adehhh.... Btw, untuk entry ni, Alisha suka sungguh main "lego ciplak" dia tu sekarang ni... dia buat bangunan tinggi2.. pastu tunjuk dekat ibu & abah dia.. lepas tu dia akan cakap "Yeayyy kakak pandai".. hihiii.. Memang anak bertuah ni... sendiri buat sendiri cakap pandai.. tapi memang pandai pong..! (^_^)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 16 comments.. read them below or add one }

♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 13, 2013
Salam K.Ina..

pandai berdikari alisha ni.. hihi..
sayanggg alisha! :)
D Yatie D Yatie September 13, 2013
bila dia kata dia pandai.. kte kena cakap dia pandai jugak. hehehe. btw, mg budak2 tak kan duduk setempat kan.
syawalsimpsons syawalsimpsons September 13, 2013
bila la sue nak tgk alisha bercakap ngan sue..kalo sue tgk mesti teruja kan
wantie wantie September 13, 2013
lego ni baik untuk minda anak anak tau.
Shima Salleh Shima Salleh September 13, 2013
kat rumah shima pun byk lego ciplak ni hahahaha... itu yg mampu dibeli..
kdg2 berebut2 kikikik
Main lego ni bleh asah minda anak2
Mrs Velentine Mrs Velentine September 13, 2013
wani pun ada set lego mcm ni sam ajuga yang murah2 jer
Mimi Azirah Mimi Azirah September 13, 2013
Memg pandai pun kan kak...sy nih stil utang ank2 nk beli lego ori tuh...sblm nih bli lego mcm alisha nih pnye...
Haryati Faizal Haryati Faizal September 13, 2013
kdg2 dr situ kita bley tgk kreativiti knk2...
deno deno September 14, 2013
adam khaleef pun suka main lego...
ieda immi ieda immi September 14, 2013
dah lama x tgk permainan lego nie ..
Si Matatajam Si Matatajam September 15, 2013
Lego ni mmg bagus untuk bentuk kreativiti bebudak..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 15, 2013
alisha tgh reka apa dgn lego tuh hihi
Maria Firdz Maria Firdz September 15, 2013
sy mmg x galakkan ank sy tgk tv dan main tab... mmg bg lego dan segala mainan yg cabar minda... biar dia aktif dan lasak xpe.. dr ngadap gadjet..
Puan Kutu Puan Kutu September 17, 2013
kata2 kan satu doa..pandai alisha berdoa supaya pandai..:)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 17, 2013
tekun je tgk alisha main tu.. pandainya dia..