Pembelajaran Alisha petang semalam

Peminat buku si Alisha ni, semalam dia duk lah nak buat latihan dekat buku aktiviti dia tu... Siap mandi, pakai baju, terus buat.. rajin sungguh gayanya.. hihii


Saya ajar dia buat yang PADANKAN HURUF YANG SAMA TU... Ajar satu muka surat je.. lepas tu mukasurat lain dia dah paham..


Untuk yang mukasurat ni, Alisha yang buat sendiri.. Tapi sambil dia buat tu, adalah jugak dia cakap.. "Ni, yang ni ke ibu?".. Merujuk kepada betoi ke tak huruf yang dia nak sambung tu... Dari 6 huruf, 1 yang dia tersilap sambung.. Huruf FA.. tapi lepas tu dia betulkan semula.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 18 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 26, 2013
bijaknya alisha ni..terrer la dier
the malay male the malay male September 26, 2013
pandainya.

melentur buluh biar dari rebungnya kan.
mama_ka0ri mama_ka0ri September 26, 2013
hehe...pandai alisha..:)
aleesya kita pon suke buku juga..:)
Joanna Yunus Joanna Yunus September 26, 2013
alhamdulillah... cepat nanti tu...
fieda fieda September 26, 2013
boleh gi school la nanti
Azi Azi September 26, 2013
pandainya alisha.

*hari ni boleh lak blog ina. bukan xnak komen tau selalunya mmg xleh bukak blog ini. ni pun xtaula entri lain2 leh baca ke x
jaakechik jaakechik September 26, 2013
cerdik betol si alisha nih.. cpt belajar sesuatu perkara.
lizz lizz September 26, 2013
pandainyer dier...rajin buat latihan yer...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 26, 2013
salam k.ina..

alhamdulillah.. cepat & rajin belajar alisha ni..
:)
Si Matatajam Si Matatajam September 26, 2013
Bagusnya Alisha..masuk school nanti mesti cepat pandai..
Haryati Faizal Haryati Faizal September 26, 2013
bagus.... semoga cepat pandai ye, bley pi skolah dah
D Yatie D Yatie September 26, 2013
Alhamdulillah. Semoga menjadi anak yang bijak Alisha.
Deqla Manjew Deqla Manjew September 26, 2013
bgsnya alisha.. dah buat slh cpt2 betulkan.. maknanya dia check smula la bila dah siap tu kan..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 26, 2013
alisha gud girl....bagus la sekali jer ajar dh faham..keep it up
azizah :) azizah :) September 26, 2013
cerdiknyaa alisha.. xsekolah pon da pndai..
Maria Firdz Maria Firdz September 27, 2013
Alhamdulillah.. moga jadi anak yg bijak...
ayut ayut September 29, 2013
alisha semakin bijak...bgus la alisha..bt lg latihan rajin2x ea :)