Memang terbukti penggemar buah kurma nih!


Inilah si anak cerdik pandai... Kalau saya bagi makan bubur, bukan main susah gayanya.. jenuh saya berjalan ikut vontot dia tu... tapi kalu bagi makan buah kurma, duduklah dia depan kita tu tak lari2.... (",) Suka betoi makan buah kurma... pantang nampak... Yusuf Taiyoob takda nak cari duta ke?... Nak hantar si Aqilah ni haaa... muahahahaaaa


Antara aksi yang saya tersnap ketika makan buah kurma.. Comel la pulak walaupun mata bulat jadi sepet.. hihii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

lizz lizz September 17, 2013
penggemar kurma yek bagu la dier...aksi makan cam nak nangis jer tu...ker ngantuk ni...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 17, 2013
salam k.ina..

hihi..bagusnya aqilah! suke makn buah kurma ni.. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons September 17, 2013
sweet je mcm buah kurma jugak sebab suke buah kurma yee
sal ya sal ya September 17, 2013
Sama jgk la mcm anak2 akak si anis dgn azfar tu.
Deqla Manjew Deqla Manjew September 17, 2013
dari bulat jadi sepet matanya..hihi.. alhamdulillah.. bgsnya kecik2 suka mkn kurma.. ;)
Masha Meisters Masha Meisters September 17, 2013
boleh suiggest kat yusuf taiyoob nih...haha...bagi dak2 lak jadi market...hehe
D Yatie D Yatie September 17, 2013
wa..bagusnya.. alhamdulillah. nak tanya ina tempah template kt mana ye?
Mimi Azirah Mimi Azirah September 17, 2013
suke betul aqilah buah kurma kan
Puan Kutu Puan Kutu September 17, 2013
klu macam tu apa kata ina masukkan je kurma dalam bubur dia,lepas ni tk payah dah ikut bontot lg.kan aqilah?hehe
Ema Johari Ema Johari September 17, 2013
sukanya dia makan buah kurma..anak ema langsung tk nak..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 17, 2013
mmg boleh jadi duta kurma nih hihi...comel
Nora Karim Nora Karim September 18, 2013
bagus la aqilah ni... mmg peminat kurma tegar ni... hehe
deno deno September 18, 2013
buah kurma banyak khasiat.. Bagus aqilah :)
Si Matatajam Si Matatajam September 21, 2013
Bagusnya Aqilah ni jadi penggemar Kurma... Berkhasiat, makanan Sunnah plak tu..