Bila Aqilah berada di dalam kelambu

Kalau sebelum ni entry Aqilah berada di luar kelambu.. Kali ni dalam kelambu pulak...


Kalau dekat luar Aqilah runtuhkan kelambu.. So, try ambik dia bawak masuk dalam kelambu...


Sama je gayanya... dia tetap runtuhkan jugak.. Aqilah boleh pulak nak datang dekat saya yang berada luar kelambu ni haaa.. tu yang jadi penyebab runtuh...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 13, 2013
ina nak tanya sikit rasanya aqilah ni lebih aktif berbanding alisha kan
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ September 13, 2013
Salam K.ina..

hihih..explore..jgn tak explore..
besau jgk kelambu ni ye..
syawalsimpsons syawalsimpsons September 13, 2013
macam2 gaya si aqilah ni kan..kikikiki
DYatie ABakar DYatie ABakar September 13, 2013
Hahaha. Aqilah tak suka dok dalam kelambu la mama.
Miss N™ Miss N™ September 13, 2013
hehehe...aqilah mmg tido dalam kemlabu yea malam2..?
emarieys emarieys September 13, 2013
tak nangis ke dia dalam tu
haryati haryati September 13, 2013
muka aqilah mang serius ye ina, jarang tengok muka dia tersenyum... klu ada gamba dia tersenyum buh kat blog teringin nak tgk...
Mimie Mimie September 13, 2013
Aqilah suke kot kak bab runtuh meruntuh nih
Cik Rose Cik Rose September 13, 2013
dia tak suka kot dok dalam kelambu. rasa rimas. heheh
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 15, 2013
hihi aqilah ni dlm kelambu pn boleh bg runtuh kelambu tuh
Unknown Unknown September 17, 2013
hihihi..x reti dok diam.. even dlm kelambu pun... aqilah..aqilah... ;)