Game "RM1" yang tiba2 mendebarkan

Minggu lepas masa kami g Tesco, dapatlah 2 beradik ni main game RM1 tu tau... Ibu & abah baik hati.. sampai 3 game RM1 tu dorang dapat naik.. hihii


Di antara 3 game RM1 tu, salah satunya yang warna hijau ni lah... Serius terkejut.. boleh pulak yang ni dia naik ke atas.. ingatkan goyang2 je...


Kecut perut saya tau.. saya kan jenis gayat. so, risau takut2 Alisha menangis.. dah la benda alah ni tinggi naik nya..


Alisha naik yang ni takda nak senyum pun.. dia pun seolah2 terkejut jugak...


Tiba2 si Alisha ni nampak abah dia bawak Aqilah ke game RM1 yang lain...


Belum benda alah hijau ni berhenti betoi2 dia dah nak turun..

Sekali ibu tegur belum habis lagi, terus dia duduk baik2 semula.. (',)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 19, 2013
nasib dier nak dengar cakap ibu kan...tak turun lagi
QueeN TerataI QueeN TerataI September 19, 2013
anak queen yg sulong tu mmg x berani naik mainan ni.. kalo dia naik pun dia x bg masukkan duit.. hehehe
Tihara Tihara September 19, 2013
uii mencemaskan jugak tu, apesal dia letak menan bahaya macam ni eh, kena buat aduan kat tesco
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 19, 2013
aminn..

mcm bahaya gak game cmni,
Joanna Yunus Joanna Yunus September 19, 2013
nampak rupa alisha macam cuak je kan... nasib baik tak nangis...
Haryati Faizal Haryati Faizal September 19, 2013
anak yati klu bg naik yg ni memang mengarut...gayat, baru naik sat dah nak turun...
Ann Ishak Ann Ishak September 19, 2013
memang nampak muka alisha dah cuak takut, mujur dia tak terus menangis dekat atas tu :)
Azi Azi September 19, 2013
haahla tinggila mainan hijau tu. xpernah tengok kat sini ni...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 19, 2013
Salam K.Ina..

uiii.. kalo cma pun maunye tak tekojot.. hihi..
sukeye alisha men games.. :)
Deqla Manjew Deqla Manjew September 19, 2013
ehh.. game apa ni? x penah lak tgk.. mmg terkejut dibuatnya..deqla pun gayat...huhu..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 19, 2013
xsangka benda alah tu nak naik tinggi..maunya xcuak...kesian pulak nengok muka alisha
Shima Salleh Shima Salleh September 19, 2013
afiq je minat main menan ni... Aqil sampai besar ni takut nk naik
azizah :) azizah :) September 19, 2013
besar dah anak dara sorang ni.. nampak matang...
deno deno September 20, 2013
tinggi jugak naik mainan tu