Dia ok, saya ngilu


Ni gaya muka nak kene penyet... U all tahu, Aqilah si anak solehah ni, suka sungguhlah laga2kan gigi atas & bawah dia tu... Saya ni bukan boleh dengar bunyi2 macam tu.. Ngiluuuu...! Sambil2 menaip ni pun, terngiang2 bunyi gigi Aqilah tu..

Saya ni, bukan setakat tak boleh dengar bunyi gigi.. bunyi sudu berlaga pun seriau.. bunyi zink berlaga pun seriau.. bunyi cincin kalau terkena sinki tu pun seriau.. adehhh... banyak betoi benda yang saya seriau or ngilu ni.. hihih (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 29 comments.. read them below or add one }

♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 02, 2013
Salam K.Ina..

hihi..aqilah dah pdai laga2 gigi yer..
cma tak blh tahan bunyi gerudi gigi tu jer.. ngilu..
yg lain ok lagi.. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons September 02, 2013
sue yang baca pon terasa seriau ni..mmmm...mmg boleh geng ngan izz ni..tapi izz mula2 dolu..lepas tu tak da dah lepas dapat kaki ni..
Ema Johari Ema Johari September 02, 2013
agaknya bunyi laga sesama plasterin pun seriau ni...
Mas Zull Mas Zull September 02, 2013
assalamualaikum intan..betul tu mesti ngilu kalau dengar...:)
trah zain trah zain September 02, 2013
hadoi, jgn kasi dia buat camtu akak, sayang kt gigi,,hehe
amin,, moga ia cepat sembuh ea ^__^
nita nita September 02, 2013
eee... saya baca entry nipun dah rasa ngilu.. :)
Cik Mun Cik Mun September 02, 2013
samala dgn mun..ngiluuuu
fieda fieda September 02, 2013
allu ina..as salam..salam kerinduan..kfieda bru dtg mood nk mengomen ni...biasa dtg gak jenguk sni tp mls nyer nk menaip...makin besor dh budak ni..
Sweetmama Sweetmama September 02, 2013
k.eija baca pun rasa nyilu..hehe,
samalah k.eija ni pun jenis cepat ngilu
NM03 NM03 September 02, 2013
salam kenal. singgah sini terus tinggal jejak. jom, kalu sudi singgah ke teratak saya plak. >_<
Sally Yatiey Sally Yatiey September 02, 2013
samalah kak.. ngilu.. hee ;D
Deqla Manjew Deqla Manjew September 02, 2013
ehh dear.. deqla pun sama la mcm ina.. ngilu mende2 mcm tu.. hubby pulak dah tau deqla ngilu, suka la laga2kan sudu la.. ape la.. eeeii sakit je hati.. haha
Deqla Manjew Deqla Manjew September 02, 2013
ehh nk tanya, guli ngan guli ina ngilu tak..? eeii yg tu deqla paling ngilu tau.. smpaikan citer ni pun dah terasa ngilunya..hahahaa..
lizz lizz September 02, 2013
bila ina citer pasal ngilu ni saya pun sama tambah2 kalo bunyi zink tu hui seriau sangat..sampai tak terkata nyilu betul...
Maria Firdz Maria Firdz September 02, 2013
Muka geram.tpi comel... Hehe
Mimi Azirah Mimi Azirah September 02, 2013
Sy lak ngilu ble kabus ptih yg de dlm kotak tuh org pegang or gosok2..pastu xleh dnga bnyi org tlis gne marker pen..memg ngilu bis
QasehnyaRania QasehnyaRania September 02, 2013
hihi.sama la kita.
su kalau asah pisau lagi la. sampai skrg tak pernah asah pisau sendiri tau
Haryati Faizal Haryati Faizal September 02, 2013
aqilah rs seronok kot camtu...baru dpt gigi katakan....
Cik Nur™ Cik Nur™ September 02, 2013
err..Nur baca entry akak kata aqila lagakan gigi pun nur terasa ngilu..apatah lagi akak dengar...heheh
ieda immi ieda immi September 03, 2013
aah tul tuu dik
kita akan rasa nyiluu ekek ;)
Nora Karim Nora Karim September 03, 2013
eh kita sama la ina... akak pun tak boleh dgr bunyi yang macam ina tulis tu... ngilu jadinya.... huhu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 03, 2013
qalief smpai skang suka main gigi dia tu bg bunyi
IbuNoey IbuNoey September 03, 2013
laga gigi sambil tgk upin ipin ke tu?
Fiza Rahman Fiza Rahman September 03, 2013
Samalah. Tak blh dgr bunyi gigi mcm tu.
Izan Ishak Izan Ishak September 04, 2013
kak izan pun cam ina juga... ngilu betul dgr bunyi2 gitu!
Shima Salleh Shima Salleh September 06, 2013
afiq dah besar ni pun suka wat gitu.. lagi mak tegur lagi dia buat huhuuuu last2 diamkan ajer klu dia buat lama2 hilang, tak buat lagi dah hihihihihi