Baiknya 2 beradik ni..


Seronok je tengok gambar ni... time ok, camginilah gayanya.. time angin kus2 datang menyerang.. jangan cakaplah.. si adik ni tak padan dengan kecik, suka kacau kakak.. tu yang angin kus2 kakak datang tu... (^_^)

Btw, time ni Alisha nampak Aqilah ambik bekas yang ada biskut.. lepas tu Alisha ambik bekas tu dari tangan Aqilah & tanya, "Aqilah nak makan?".. Lepas tu si kakak yang baik hati ni pun teruslah suapkan biskut kering tu ke mulut adik solehah dia tu (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

UmmiAbi UmmiAbi September 09, 2013
Alahai..sweetnyer..Rase mcm nk jadi 'adik' Alisha...Haha...
Btw...ummi doakan keakraban mereka sehingga ke syurga..:)
izan mama mia izan mama mia September 09, 2013
mia suka tgk pic ni... nak kawan juga..katanya..huhu
zety zety September 09, 2013
happy belated bday alisha anak yg soleh & bijak :)..mmg klu tgh aman damai touching tgknye..hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons September 09, 2013
alhamdulillah kasih seorang kakak
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P September 09, 2013
air yg dicincang takkan putus kan kak.. gaduh camne pun ada masa baik balik
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 09, 2013
sweet sgt tgk keakraban 2bradik ni :-)
Nour Adieb Nour Adieb September 09, 2013
Alolo, tomei tomei tomei
Mas Zull Mas Zull September 09, 2013
assalamualaikum intan...sweetnya mereka..:)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 09, 2013
Salam K.ina..

hihih..
alhamdulillah...so sweet... :)
sayang adik kakak :)
Ema Johari Ema Johari September 09, 2013
biasalah..adik beradik...ada baik ada gaduhnya...gaduh budak kecil
lizz lizz September 09, 2013
ololo sweetnyer dier....geram nengok adik beradik dua orang ni tau...
Mimi Azirah Mimi Azirah September 09, 2013
Alahai bagusnya alisha..adk bradik kak ina time baik baik la dorg time gado kita pun pening mlayan
Sally Yatiey Sally Yatiey September 09, 2013
Comel aksi dua beradik ni, sweet ;)
lynndamya lynndamya September 09, 2013
haha comel ! budak2 ni kalau mse baik, mmg baik dan kamceng habis, tp bila nak gaduh, mula lah xnak xnak kawan..haha :p
Deqla Manjew Deqla Manjew September 09, 2013
sweet siblings.. hihi.. mcm mak suap anak pun ye gak.. ;)
Budak Kampung Budak Kampung September 09, 2013
sama la mcm ank sedre sy kak
tomato oren tomato oren September 09, 2013
wahh sweetnye kakak suap adikk..
Cik Nur™ Cik Nur™ September 09, 2013
alololo..sweet je tgk. :)
Fiza Rahman Fiza Rahman September 10, 2013
So sweet. Samalah mcm anak2 kat umah tu. TIme bergaduh, bley fengsan ibu. Klo time baik, tido pon polok2 ☺☺
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2013
adik beradik cmtu la kan..klu angin kus2 dtg pun just gaduh2 manja je