Hajat tercapai jugak akhirnya... (",)


Hajat nak makan pulut durian je pun... hihiii... Saya bukan makan sangat pulut durian ni sebenarnya... tapi entah macamana sekarang ni saya rasa macam pulut durian ni sedap sangat... Terbayang2 nak makan... Hari Isnin baru ni, ada pasar malam dekat taman rumah saya ni... so suruh la my dear pergi beli.. tapi sayangnya... takda orang jual... Sedih je rasa... huhuuu

Tapi keesokannya hari Selasa, my dear balik kerja, bawak balik pulut durian.. hihii... My dear pergi cari dekat pasar malam dekat taman lain... (",).. Ni yang saya sayang sangat dekat my dear ni.. selalu menunaikan hajat saya.. muahahahaaa.. Apa2 pun, saya puas dapat makan pulut durian.. Minggu depan & depan & depan lagi.. nak makan lagi tau dear.... kikikiii

P/s : Hari ni balik Chemor... Ohya, harap2 adalah meja ABC dekat Mydin... (",)

{ 75 comments.. read them below or add one }

ZSqueenbee ZSqueenbee June 14, 2012
waaaaa sedapnyee sis...santekk je durian tu...nyum nyum..enjoy eating sis!!
nur anis nur anis June 14, 2012
sedap tak kak pulut durian? saya tak pernah makan.
iizza iizza June 14, 2012
sedapnya...memang ada yg jual camni ker..x pernah lagi sy jumpa..kalau ada gerenti sy beli gak ni..hehe
Tihara Tihara June 14, 2012
baik2 makan deroyan musim2 panas ni tp bile tengok jer rasa kecur air lior..huhi :)
PinkUmmi PinkUmmi June 14, 2012
PU takut nak makan pulut durian nih sebab gara2 pulut nih PU demam urat..huhuhu
are_lin@yu are_lin@yu June 14, 2012
sedapnya..nak jugak..huhu
Wanieys Wanieys June 14, 2012
wah dh lama xmkn pulut durian hihihi...qalief klu dgn durian no 1 la..turun sp pun xtau wani dgn hb bukan mkn sgt pun :)..kak ina take care yer blk kg :))
Mrs Lurve Mrs Lurve June 14, 2012
dapnya...wpun baru mkn, tetap rasa terliur. ari Isnin nie ada meeting, diorg request nk makan pulut durian, habisla satu bangunan berbau..
JunAina JunAina June 14, 2012
Akak pun suka sangat dengan pulut durian, pulut tambah santan dan tabur gula sikit gaul dengan durian...yummy...
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P June 14, 2012
oooh sadap nya ! dah lama jugak saya teringin makan pulut durian. Pulut mangga pun sedap ! nasib baik tak mengidam ! hehee
GreenJade GreenJade June 14, 2012
aduhh godaaan & dugaan sgguh nih..

terkebil2 mata I nengok pulut doyan ni sis..terasa-rasa kat tekak ehehehehe
teratak hati teratak hati June 14, 2012
untung la cik abang tunaikan hajat..
jemarisuri jemarisuri June 14, 2012
org tengah preggy maybe camtu kot...ada je nak ngidam...hehe

***mesti nk beli meja utk alisha kan..hihi
*azni* *azni* June 14, 2012
oh,sy semalam br mkn doyan..beli kat psr mlm..hehe..
CtAyue CtAyue June 14, 2012
sedapnye tengok..uwaaa...rindu pulak sy nk makan pulut durian yg mak sy buat bila tgk ina post psl ni..
Yana Libra Yana Libra June 14, 2012
nampak sedaplah durian dia tu..huhu~~
UniMeOw UniMeOw June 14, 2012
cedapnya!!!

kt sana bpe ringgit ni kak?
kalo kat cni rm5..:)
pinky pinky June 14, 2012
sedapnya pulut durian....
shahdiana shahdiana June 14, 2012
wah...nak pergi mydin ek...ada macam-macam pesen...yana dah pegi tengok...
syawalsimpsons syawalsimpsons June 14, 2012
alamak sue terliur la...sue pon teringin jugak nak derian ni..mmmm
Farah Shamsudin Farah Shamsudin June 14, 2012
sedap tu dear. tapi farah tak bole makan banyak.angin satu badan.
Tentang Kita Tentang Kita June 14, 2012
knp ramai sgt org post kan makanan yg sedap2 ari nie....tgk pulut durian teringat pult mangga..oouuwwhh..kena cari nie
lynn kamarul lynn kamarul June 14, 2012
semalam makan roti jala cicah serawa durian. hehe tgk yg ni terliur lagi =) sedap
lynn kamarul lynn kamarul June 14, 2012
semalam makan roti jala cicah serawa durian. hehe tgk yg ni terliur lagi =) sedap
adyna adyna June 14, 2012
memang sedap pulut durian..
mamavogue mamavogue June 14, 2012
uii terliuq nengok..
padahal baru je makan pulut ngan serawa durian mase balik kg ari tu :)
NugRuL SakuRa NugRuL SakuRa June 14, 2012
waaaa sedapnyer....sy tgh kemaruk nk makan buah durian...xkesampaian lagik nih....adusss
Tina Othman Tina Othman June 14, 2012
alamak, sedapnya, lama dah teringin nak makan durian, tapi malasnya nak beli hehe
NugRuL SakuRa NugRuL SakuRa June 14, 2012
hamboi akak....sian bean bakar lagik...hehehehe
Cik Nur Cik Nur June 14, 2012
pergghh..;ama dah tak mkn pulut durian tu..! mmg sedap..!
MamaEma MamaEma June 14, 2012
dulu memang feberet akak..tp ada satu hari time makan datang perasaan dah bosan nak makan..sampai sekarang tak berapa minat dah..
Ujie Ujie June 14, 2012
wah..saya tak penah rasa lagi lah.
mrs mell mrs mell June 14, 2012
sedapnya... kandungan ke berapa bulan baru leh makan durian ek? org xbagi saya makan lagi... T____T
Ummi Iman Ummi Iman June 14, 2012
Tak pernah makan ;) seronoknya balik kg lagi..
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse June 14, 2012
teringin jugak..tp tak jumpa2 lg org jual..harus buat sendiri ke?huhu..
nasib x preggy, xde la kempunan.. :p
zachflazz zachflazz June 14, 2012
olala sedapnya buah camni...
azizah :) azizah :) June 14, 2012
makan durian cenggitu je sis? selalu makan pulut durian gan bubur durian.. baru marveles! hehe
naim naim June 14, 2012
salam akak

dah lama x makan durian.. :D
Dylla Abas Dylla Abas June 14, 2012
ni orang tak mengidam tengok pun jadi mengidam ni :)
ummi_norseha ummi_norseha June 14, 2012
wah sedap2,pebret kembar nie...tapi durian jerlh pulut x suka...:)
Hilmirda Daud Hilmirda Daud June 14, 2012
Duriannnnnn, sedapnya...sedapnya.
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ June 14, 2012
Salam Ina.Singgah malam.Sedapnyaaaa!!
fieda fieda June 14, 2012
kak fieda bru buat smlm..
aimi aimi June 14, 2012
sedap nye.... nak hubby cm akk juga lah =)
izan mama mia izan mama mia June 14, 2012
ni buat rasa terliur nie...ish dah laa gambar terang kan main rasa cam boleh pegang jer..

slmt blk kg, ina..ooo kat chemor
ieda ieda June 14, 2012
alhamdulillahh
akhirnya mak yong nie merasa gak ekke , risau gak akk kalau2 intan x dpt nak rasa kan ..
akk pun dah terliur nie .. tapi ok layie sbb baru2 nie akk pekena cendol pulut .. perghh lai x hinggat ! kesedapan dia dik ;)
Ardini Humaira Ardini Humaira June 14, 2012
dah lama tahap maksima dni tak pekena duyan. uwaaa terliur
nn lylyn nn lylyn June 14, 2012
sedapp =) sy gila durian..kalo pulut tu lembut gile..lg saya sukeee =)

sy dh follow akak =) jom follow sy =) tq ek
deno deno June 14, 2012
nyum2!!! da lama tak makan durian! deno mmg suka makan durian ni, lebih2 lagu dengan pulut!! yummy! :)
SYAH'IZZAT SYAH'IZZAT June 14, 2012
ahhhh sedapnya duriaaannn xp
Norzie hany Norzie hany June 14, 2012
Pulut durian....sedap.
delarocha delarocha June 14, 2012
ooo durian..nasib baik tak minat..takde lah terliur menengoknya.. huhu
caliph shuriken caliph shuriken June 14, 2012
baru2 ni mamam bubur durian jaa ^^

ehh, kakak asal perak ek?
ecadwinkyasha ecadwinkyasha June 14, 2012
test org pegnet ne lain sgt.hehehe...
nanakimie nanakimie June 15, 2012
xsuka durian,hee...tp gulai tempoyak nana makan:)
Marya Yusof Marya Yusof June 15, 2012
As salam IB,

Huwaaaaaaaaaaaa! Durian... Nanges nak mamam durian dgn pulut lg...aduh duh duh....

Dear,

Ni resepi cheese bake pasta tu nnt leh try k :)
>>>>>>>http://my-mindofmine.blogspot.com/2012/06/recipe-recipe-cheese-baked-pasta.html

Happy cooking! :))
anisalya anisalya June 15, 2012
pernah makan yang diasing2kan ni sekali. biasanya kuah tu masak je dengan durian. tapi ada orang buat kuah asing, duairna pun asingkan jugak. apa pun serawa durian mmg sedap. :)
Masya Masya June 15, 2012
tak suke nak makan pulut dgn durian.. tp xtaulah kot² mengandung nnt sy pun ngidam nak makan camni kikikikikiki.....
anitadiana anitadiana June 15, 2012
kak ita pun nak mengidam mcm ne pulak lah ina..sedapya...durianya mengoda jiwa...berapa harga mcm tu ina...ari minggu lepas..kak ipar datang k.l..beli timbang..4biji..ita dan aqil makan tak ingat dunia..di org makan 2 ke 3 ulas dah...ita makan lebih 10 ulas..lepas tu baru sedar diri mengandung..takut juga...
Izan Ishak Izan Ishak June 15, 2012
kak izan pun suka pulut durian.

minggu ni aje dah dua kali pulun makan durian, sudahnya susah nak tidur sbb kepanasan dan tekak pun rasa perit aje.
Sally Yatiey Sally Yatiey June 15, 2012
Tak pernah lagi makan pulut durian ni ^_^
Myra Jay Myra Jay June 15, 2012
Myra pulut tak makan sebab 'angin', tapi kalau durian memang tak tolak..heheee
eita eita June 15, 2012
waaaa..mcm terasa nk mkn jugak..
9n0L4 9n0L4 June 16, 2012
oooo dah pindah chemor satu family ehhh? ;)
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY June 16, 2012
Tgh musim durian kan skrg ni,

pulut durian mmg sedap..

tp k.eija suka makan pengat durian ngan roti jerk..
misshannajr misshannajr June 16, 2012
kejam tau asyik dok tayang makanan jer..dah la kat sabah bukan musim doyan pun huhu..bak sket
Bui Junaidi Bui Junaidi June 17, 2012
WALAWEH..KUNING JER KALER BUAH DORIAN TU..CONFEM SEDAPKAN..
Anis anak wong Anis anak wong June 17, 2012
sedaaappp kowt..oh, tetibe da rse lme xmkn durian..
Si Matatajam Si Matatajam June 17, 2012
Mesti ngidam ni kan...
✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ June 18, 2012
baru melantak durian jumaat lepas... tapi takdela makan banyak..5 ulas je...hahahaha