Alisha perasan comel walaupun.......

Ni cite sebelum alisha demam... Saya tak sedar pun bila masa dia pergi conteng pipi dia tu... hihhii.. Sedar2 je saya tengok pipi dah berconteng sambil tengok cermin... perasan masih cantik walaupun pipi bercontenglah tu.. muahahahaa


Tengoklah pipi dia tu.. bukan satu contengan tapi entah berapa kali dia conteng pun tak tahulah saya... hihii... Nak jadi askar ke apa budak kecik ni.. ke perasankan diri tengah guna blusher... hahahaaa


Dia bukannya conteng sebelah.. tapi kedua2 belah pipi dia.. siap masih mampu tersenyum lagi... maklumlah.. alisha perasan diri dia tetap comel... muahahahaaa

{ 64 comments.. read them below or add one }

PinkUmmi PinkUmmi June 27, 2012
huhu...blusher kaler hitam...
Masz Sidek Masz Sidek June 27, 2012
hehehe... dah macam kesan tercalar pun ada jugak kak... ;p
Cinta Misteri Cinta Misteri June 27, 2012
Hehe...cer tanya di nyonteng ngadap cermin smbil brangan ke semberono conteng?
Alisha sdg blaja jd mekap artis tu...
syawalsimpsons syawalsimpsons June 27, 2012
agaknyer dier tengok ibu dier make up kot...
Nazayiena Nazayiena June 27, 2012
Comel je Alisha wlpn pipi tu dah berconteng,hahaha......
Wanieys Wanieys June 27, 2012
alisha ingat blusher kot tak pun tak cukup kertas tu hikhikhik...lawak la alisha tp ttp comel jer :))
Falsya Falsya June 27, 2012
hahaha..dh mcm keen cakaran harimau dh ghupenye..hahaha..
pinky pinky June 27, 2012
hehehe...bulu mata melentik ya Alisha...
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P June 27, 2012
huhuuu.. takde kerja cari kerja lah Alisha.
Pn. Sheila@CC Pn. Sheila@CC June 27, 2012
anak ppuan cam ni la kan alisha... suka make up... hehehe
ayut ayut June 27, 2012
hihihi..alisha mtk tips sikit kak ayut nk pkai blusher mcm tu la :)cara lah alisha!bermain2 sampai muka pon leh jd kertas.adehh -_-"
♥ ...mummy SHAKIRA...♥ ♥ ...mummy SHAKIRA...♥ June 27, 2012
same dgn Sahkira suka conteng muka...nak jimat kertas agaknya...hihi...Alisha comel... :)
sueshe sueshe June 27, 2012
hahaha..same ngan aina..perasan comel..kihkih
Nida Mohd Nida Mohd June 27, 2012
hihi..comel je tgk telatah anak-anak kan..suke tgk bulu mata dia yang melentik ;)
Tihara Tihara June 27, 2012
alisha memang cumel kan alisha :)
Mrs Lurve Mrs Lurve June 27, 2012
ini sbg provokasi minta blusher pd ibu hehehehe
ariana ariana June 27, 2012
Alisya sedang bereksperimen tu..apapun Alisya mmg comey lah..:)
iizza iizza June 27, 2012
dia memang nampak comel..hehe
saffiya_aleesya @ echa saffiya_aleesya @ echa June 27, 2012
comei comei jugak kak tapi kena hati2 takut pen tercucuk mata..mana nak tau kan..
ShimaSalleh ShimaSalleh June 27, 2012
Muahahaha gelak macam ibu dia ;))
Joanna Yunus Joanna Yunus June 27, 2012
hehehe mcm2 ragam alisha ni.... saja je akak nak ada fanpage tu seronok2 kalau x ada sambutan akak tutup nanti
fieda fieda June 27, 2012
ni dia pernah tgk ibu dia la sapu blusher ni..pastu tgk cermin...hihi
Aju Mohit Aju Mohit June 27, 2012
Ni mesti Alisha tiru mama pakai blusher ni hihi, comel and kemas nmpk kalau ikat rambut
Zie Zie June 27, 2012
oklah tu.. comel apa.. tak pa dia nak belajar sesuatu yg baru...
misshannajr misshannajr June 27, 2012
memang comel pun la budak mucuk ni..bulu mata lentik tu hehe
ieda ieda June 27, 2012
ekekke alisha memang comel kan ;)
LYAfrina LYAfrina June 27, 2012
tapi..
alisha mmg comel & sweet pon
anitadiana anitadiana June 27, 2012
nasib baik conteng pipi alisha...kalu conteng rumah...pening kepala mama..he..he tetap comel..buat lah apa pun..
Papa Mifz Papa Mifz June 27, 2012
mesti dia tgk mama nyer selalu makeup tuh yg Alisha nak try tuh...hehe
Deq's Qienz Deq's Qienz June 27, 2012
alisha nk make up kot..hehee..lawak toi dia.
azizah :) azizah :) June 27, 2012
tapi dia memang nampak comey dengan rambut berikat..hehe :)
mama aryan mama aryan June 27, 2012
alisha mmg nampak comel pun
lurun namzar lurun namzar June 27, 2012
lentiknya bulu mata alisha. geram saya tengok.
Mama Adam Mama Adam June 27, 2012
Hihihi... Mmg comel. Seronok Ada kenangan Mcm ni. Dh besar Nnti, gerak alisha Baca
izan mama mia izan mama mia June 27, 2012
blusher versi alisha..hihihi..

mg alisha cepat kebah dr dmm...mia dah makin ok dah..siap ajak g tesco lagi...sbb dmm..ikutkan jer..bw g jejallan..hihi
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ June 27, 2012
Salam Ina..dah namanya nak dara,mmg nk melawa gak :D
iEdA iEdA June 27, 2012
alahai...comelnyer alisha...jeles ngn mata dia yg beso + bulu mata dia yg lentik...hehe ^_^
Dylla Abas Dylla Abas June 27, 2012
perasan blusher la tu..hihihi :p

p/s : bulu mata Alisha lentik la..jeles!!
aimaniman aimaniman June 27, 2012
biasalah anak perempuan, kalau anak akak, dia conteng muka dan bibir guna bedak dan gincu akak,..
Yana Libra Yana Libra June 27, 2012
hehe..kembang hidung tgk muka sendiri :p

lentik bulu mata alisha..comel~ :)
nanakimie nanakimie June 27, 2012
alisha mmg comel pn,bulu mata lentik:)
Azi Azi June 27, 2012
alisha ikut sbb tnk ibu dia kot..comel btul alisha ni...
Ummi Iman Ummi Iman June 28, 2012
Budak buat apa pun comel ;)
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha June 28, 2012
pakai 'belasher' ke alisha..samalah mcm anty,,,rabu tu pakai belasher tetiba,siap kena gelak oleh adik eca lagi..xreti2x pakai belasher.hahaha
deno deno June 28, 2012
budak2 suke main conteng2 sampai kat muka pun nak test... hihi :)
anisalya anisalya June 28, 2012
comel la tu. walaupun comot tp ttp comel kan? hik3... (*_*)
lynn kamarul lynn kamarul June 28, 2012
alololo... comel alisha ni. hehe esk da besar mesti pandai make over
Masya Masya June 28, 2012
hihihihi.. ibu x bg kertas yer.. tu alisha conteng pipi...

opis sy ni bangunan sendiri.. mmg xde kedai pun... dpn opis adelah jugak kedai.... vitagen ni sy beli mmg dr supplier vitagen tu yg dtg opis.. setiap bln mmg mereka dtg.. klu ade rezeki amir sy belikanlah.. klu dah ade stok kat rumah xbeli pun hihihihihi....
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse June 28, 2012
mcm pakai blusher! :)
comel alisha..geram tgk mulot die yg munggil tu! :p
Tentang Kita Tentang Kita June 28, 2012
alo lo...naper la gi conteng pipi cumil tu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 28, 2012
ehehe...ade bakat nak pakai blusher sendiri ni :)
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan June 28, 2012
panjangnya bulu mata alisha... :)
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha June 28, 2012
tetap comel walaupun muka coreng2 gitu :)
9n0L4 9n0L4 June 28, 2012
hehehe. conteng dgn blusher takpe la lagi, ni dgn pen.
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat June 28, 2012
mesti selalu tengok maknya pakai blusher hihihi
shida'R shida'R June 28, 2012
adoiii alisha nih heheeee ^_^
Salmiza Salmiza June 28, 2012
alahai...comot tp comel...cam opal la conteng guna maker pen...nak marah tak jadi..
Myra Jay Myra Jay June 28, 2012
Heheeee, memang comel pun :)
Trend baru-blusher kaler itam..heheee
C'Jai C'Jai June 28, 2012
anak c'jai dulu pun cam ni...tak cukup kertas habis tangan kaki, baju pun jadikkk..dinding jangan ceritalah..di sana sini ada lakaran dia..hheee..lucu...
Cik Nur Cik Nur June 29, 2012
tetap comel dak nih..! geram..!

psst..cantiklah bulu mata alisha....
wan nurul hezrina wan nurul hezrina June 29, 2012
kira make up lah tuh.ingat mak diajer bleh makeup.hihihi